CAPITOLUL 1
Buna! Ma numesc Bella Evans si am 18 ani.Sunt o fata sensibila ,modesta,timida si foarte visatoare.Am o sora de 16 ani si este foarte talentata.Eu si familia mea locuim in orasul Las Vegas .De cand eram mica ,mi-am dorit sa cant toata viata.Am luptat sa-mi implinesc acest vis si...uite-ma aici,sunt o cantareata de succes.Stiu ca sunt prea mica ,pentru ca trebuie sa tin pasul cu scoala si cu concertele,dar am sprijinul necesar.Sora mea face parte din trupa mea.Ea danseaza impreuna cu celelalte fete .Prietena mea cea mai buna ,este chiar manager-ul meu.Ea alege garderoba pentru fiecare concert,lumnile si tot ce tine de mine.Tin foarte mult la ea si este un manager bun.Numele sau este Cristina Marin ,insa mie imi place sa-i zic Criss.Mereu mi-a fost alaturi si m-a sprijinit.
Maine v-a fi o zi importanta ,voi avea unul dintre cele mai mari concerte ale mele.V-a avea loc in Los Angeles .Acum ma culc, pentru ca maine ma asteapta un zbor lung spre acest oras frumos .~In urmatoarea zi~
A venit timpul sa plec spre aeroport .Imi fac bagajele ,apoi ma imbrac cu o pereche de blugi negri,un tricou alb cu o jacheta neagra, lunga pana la jumatatea spatelui si niste tenesi.Cobor scarile si o vad pe Criss asteptandu-ma in mijlocul livingului.
Casa mea e foarte mare cu doua etaje si o gradina imensa ce o inconjoara.In spatele sau, am un foisor unde i-au micul dejun vara.Pe langa peretii foisorului,am plantat cu mama mea tradafiri cataratori de un rosu sangeriu, insa parintii mei au murit acum un an.Acum locuiesc cu prietena mea si sora mea Alice,dar eu imi mai zic si Ali.
M-am urcat in avion impreuna cu Alice si Criss ,apoi au urcat si trupa.Baietii care fac parte din trupa sunt dansatorii mei ,printre care se numara si iubitul surorii mele, Jack.El este un baiat foarte chipes,are ochii verzi si parul sau ordonat de blond inchis te facea sa intorci capul.Dupa un zbor lung de 7 ore , am ajuns in Los Angeles.Este un oras in care intalnesti vedete la orice pas.Cel mai minunat lucru este sa ma aflu aici ,sa fiu prezenta la spectacolul noptii cand toate luminile sunt aprinse si isi fac magia impartasind caldura oricat de frig ar fi afara.Visul meu este implinit sa stiu ca sunt aici si pot avea norocul sa incant orasul cu muzica mea.
Ne-am cazat la o vila din apropierea locului unde voi canta. Am urcat scarile si am intrat in camera care v-a fi a mea.Acum este 17:30 p.m. ,mai sunt doar trei ore pana la concertul incendiar care ma asteapta.Niciodata n-am fost mai emotionata ca acum.Cant de un an ,de cand au murit parintii mei si n-am avut emotii atat de mari.
*****
Mai este foarte putin timp pana la concert .In acest moment Criss imi alege tinuta pentru seara asta.Baietii si fetele repeta dansurile ,iar eu imi incalzesc vocea cu niste vocalize.Dintre toate tinutele mele Criss a ales o roche neagra ,mulata , cu dantela prin unele parti si o pereche te tocuri de aceeasi culoare .Parul mi l-am lasat desfacut pe spate si mi-am facut niste bucle.Emotiile sunt din ce in ce mai intense. Acest concert este cel mai important pentu mine ,deoarece daca v-a iesi totul bine voi semna cu o mare casa de discuri ,voi concura la cel mai mare concurs din Los Angeles si imi voi lansa primul meu album .
Dupa ceva vreme, a sosit limuzina. Ma asteapta afara.Cobor putinele scari si ma indrept spre masina.O vad pe Criss imbracata intr-o roche mulata pe corp si scurta de culoare rosie ,pe deasupra are un bolerou alb de blana si o pereche de tocuri negre inalte. Arata extraordinar, ca de obicei. Continui sa merg,urc pe usa deschisa a masinii negre ,luxoase si pornim.Am atat de multe emotii ca abia pot respira.
-Bells, calmeaza-te ! Totul o sa fie ok, spune linistitor Criss spre mine.
CAPITOLUL 2
Ajunsi la locul unde se v-a desfasura concertul mult asteptat, ma dau jos din limuzina si-mi aranjez rochea care se sifonase putin. Primele secunde dupa ce-am coborat din masina , am ridicat capul si am privit luna plina ,ce stralucea pe cerul intunecat ca o bila de gheata . In momentul acela m-am gandit ca parintii mei , chiar daca sunt dincolo o sa fie mandri de mine chiar daca v-a iesi totul bine sau nu. Am privit inainte foarte hotarata si am pasit pe covorul rosu. Scena este pregatita. Frumos decorata cu lumini multicolore .In parti se gaseste cate un reflector imens , pozitionat pe locul unde voi canta in permanenta . Am ajuns langa scena pe care trebuia sa urc , incercam sa ascund emotiile pe cat posibil. Dansatorii mei erau gata,dar si ei erau emotionati la fel si sora mea, Criss .Chiar daca prietena mea vroia sa nu-i vad emotiile , stiu ca avea si ea emotii pentru mine.
A venit timpul cand trebuia sa intru pe scena . Am urcat cele doua trepte inguste ,iar dupa ce am pasit pe scena reflectoarele s-au indreptat spre mine. Multe lumini multicolore imi luminau rochea cea neagra si lunga. Mii de priviri senine erau fixate pe mine. Muzica incepea , iar eu nu-mi puteam lua gandul ca voi canta in fata a milioane de oameni dornici sa ma asculte. Am tras adanc aer in piept ,ochii mi-am inchis si am inceput sa cant ca niciodata . Luminile si notele muzicale faceau magie pe scena . Dansatorii mei ,fete si baieti straluceau ca niste stele mici si argintii in jurul intunericului profund al noptii. De fiecare data cand terminam cate o melodie , aplauzele acelor oameni imi faceau sufletul sa salte de bucurie. Atunci cand ascultatorii tai iti striga numele ca sa le mai canti " Bella !" , "Bella !" inima este plina de un sentiment de bucurie de mandrie speciala.
~ Dupa doua ore ~
Dupa ce am coborat de pe scena , Criss m-a intampinat cu un zambet larg deschis , apoi m-a luat imbrate si mi-a spus :
- Ai reusit ! Ti-am spus sa ai incredere in tine ca vei reusi !
- Iti multumesc ca m-ai incurajat si ai crezut in mine ! i-am spus Cristinei.
- Pentru asta sunt prietenii sa-ti fie alaturi si la bine si la rau , mi-a zis , apoi am strans-o in brate .
Ce a fost mai greu a trecut . Am cantat si am facut spectacol pe scena. Urmeaza sa decida directorul casei de discuri , celei mai importante din oras , daca vor sa semnez cu ei sau nu . Dupa un timp a venit directorul si ne-a spus :
- Dupa multe contraziceri am decis impreuna cu colegii mei , emotiile imi cresteau nebuneste de mult, ca vrem sa semnezi cu casa noastra de discuri. Credem ca ai un mare potential .
Fericirea era imensa . Criss si eu eram foarte fericite la fel si sora mea . Partea trista este ca trebuie sa plec acasa ,pentru ca trebuie sa -mi termin liceul . Insa o solutie ar fi sa ma mut aici in Los Angeles si sa ma mut de la liceul pe care il iubesc .Nu vreau sa ma mut si sa-mi parasesc casa mea ,care a fost a parintilor mei ,insa vreau o cariera in muzica ,este visul meu de cand eram mica si am trecut prin multe pentru a ajunge aici.
~ In ziua urmatoare ~
Bagajele au fost facute , totul era pregatit pentru a ma intoarce acasa impreuna cu sora mea ,Criss si trupa . M-am imbracat cu o pereche de blugi , un maieu galben cu paiete si jacheta mea cea neagra lunga pana la jumatatea spatelui , iar in picioare am decis sa-mi i-au o pereche de adidasi. In timp ce coboram scarile, trageam de manerul valizei mele pentru a o duce la masina care ne asteapta in fata vilei . Am plecat spre aeroport si am ajuns exact cand trebuia sa urcam in avion .Toata lumea este in avion si astepta cu nerabdare sa ajungem acasa .
*****
Dupa sapte ore am ajuns in sfarsit acasa. A fost un zbor lung si obositor. Baietii m-au ajutat cu bagajele , apoi au plecat la casele lor. Alice ,Criss si cu mine am intrat in casa . Totul era asa cum le-am lasat. Obosita dupa un zbor lung ,am urcat scarile spre camera mea care se afla la primul etaj . Am deschis usa si m-am trantit in patul mare din baldachin . Gandul ca am termen o luna sa vand casa si sa merg inapoi in acel frumos oras, unde as mai vrea sa cant inca de o mie de ori ,ma intristeaza putin pentru ca trebuie sa parasesc singurul lucru care mi-a ramas de la parintii mei ,casa parinteasca, locul unde mi-am petrecut copilaria.
Un profund intuneric se lasa deasupra orasului meu. A rasarit luna care pare o bila de gheata pe cerul albastru .In noptile cu insomnii,ca aceasta,cand stau cu ochii pe tavan negurile ma i-au prizonier.Oricat de mult as vrea sa adorm ,nu pot.
Cristina Martin => Ashley Benson