Simt cum un val de placere s-a nasputit asupra mea ,atunci cand el ajunge sa-mi sarute abdomenul .Mici furnicaturi se faceau simtite in locurile sarutate de el.Isi ridica capul ,pentru a putea sa ma priveasca in ochi.
- Voi astepta, ca tu sa fi pregatita , apoi vom continua ceea ce am inceput , imi sopteste in timp ce se ridica in picioare .
Chiar avea dreptate , nu eram pregatita pentru asta . Ma ridic si eu in picioare langa el , apoi mana lui o prinde pe a mea si ne indreptam spre iesirea din padure. Ajungem la motocicleta sa si ne urcam pe ea. James accelereaza , iar in putin timp ajungem in fata casei mele .Ma conduce pana la poarta , apoi imi ofera un sarut dulce pe obraz.
- Pa ,frumoaso ! Ne vedem maine ! imi spune privindu-ma in ochi.
- Pa ... ,ii spun in timp ce il privesc cum se indreapta spre motocicleta sa. Dupa ce el pleaca , intru in casa.
- Hei ! Bella ? Tu esti ?se aude o voce din bucatarie. Ma indrept spre locul de unde s-a auzit acea voce.
- Buna ! Ce faci Criss ? o intreb vazand ca pregatea ceva de mancare .
- Pe unde ai umblat toata noaptea ? Mi-am facut griji pentru tine..., ma intreaba Cristina pe un ton ingrijorator , in timp ce se stergea pe maini cu o carpa si vine spre mine pentru a ma lua in brate.
- Sunt bine, stai linistita ... insa n-o sa-ti vina sa crezi ... am dormit azi-noapte intr-o poienita din mijlocul unei paduri ... cu un baiat pe care nici nu-l cunosc, ii explic ce s-a intamplat in timp ce ochii ei devin mari cat cepele.
- Serios ?! spune uimita. Si este dragut... baiatul acesta ? spune dandu-mi un ghiont.
- Mda.. este dragut ,ii spun incercand sa nu-si dea seama ca eram indragostita de el.
Niciodata nu i-am ascuns lucruri Cristinei, insa nu-i pot spune asta pentru ca mai intai trebuie sa invat ,sa ma controlez in preajma lui james .Imi ridic privirea si vad cum isi mijeste ochii mici si verzi la mine. Criss nu este o persoana prea potrivita ca sa-i ascund ceva.
- Ti-e foame ? ma intreaba cu o voce blanda.
- Da... Vin imediat sa mananc , ma duc sa ma schimb , ii spun apoi ies pe usa de la bucatarie si urc scarile. Ma indrept spre camera mea, ce se afla la capatul holului . Intru pe usa si vad pe patul mare un imens buchet de trandafiri rosii sangerii.
- Alice ! o strig pe sora mea , sperand ca ea sa stie ce-s cu trandafirii acestia pe patul meu.
- Da ! imi raspunde, in timp ce vine spre mine. Ce s-a intamplat ?
- Pai asta ma intreb si eu ... ce cauta buchetul acesta de trandafiri la mine in camera ?
- Eu l-am pus . Cineva a venit la usa si mi-a zis ca este pentru tine . Ti-a lasat si un biletel, pe care l-am asezat langa buchet.
- Aham.. ok.. mersi, ii spun zambind si inchid usa in urma mea . Fac cativa pasi spre pat , apoi iau biletul in mana. Desfac micuta foaie si citesc repede cuvantul " SURPRIZĂ" ,apoi scurtul mesaj aflat putin mai jos .
" Sper ca-ti plac trandafirii , frumoaso ! "
Privesc pentru o clipa in gol la biletel , apoi imi ridic privirea spre dulapul cu haine . Aleg sa ma imbrac cu o pereche de pantaoni scurti de trening si un maieu alb cu un model negru si discret. Ridic buchetul de trandafiri de pe pat , apoi iau vaza rosie de pe birou si ma indrept spre baia de langa camera mea. Umplu pe jumatate vaza cu apa, apoi asez frumos trandafirii in ea . Ma duc sa pun vaza pe noptiera in camera , alaturi de biletel. Imi prid parul intr-o coada de cal perfecta si cobor scarile. Ma indrept spre bucatarie unde Alice si Criss stateau asezate la masa susotind. Ma asez pe scaunul liber de langa Cristina , apoi incep sa mananc din pastele facute de ea. Deodata observ cum prietena mea si sora mea isi arunca priviri cu subinteles , urmate de mici chicoteli.