HARRY STYLES

81 4 0
                                    

Deschid ochii clipind de cateva ori , apoi privesc camera imensa in care ma aflu,intunericul invaluind-o.Lumina lunii intra pe fereastra micuta de langa pat si ma ajuta sa vad paharul cu apa de pe masa de langa fereastra. Incerc sa ma ridic ,dar o ametiala puternica se face simtita . Imi duc mana la frunte, unde se afla o bucatica de material usor umeda . Observ ca blugii albastri nu mai sunt pe mine. Acum sunt imbracata cu o pereche de pentaloni scurti, negri si foarte largi. Respir usurata cand vad ca maieul meu negru cu inscriptie alba mai este pe mine.

Deodata usa camerei se deschide. O lumina galbena patrunde in incapere odata cu ... Harry ?! Speriata trag de patura in asa fel incat sa-mi acopar corpul. Se apropie de mine cu pasi marunti, apoi se aseaza langa mine pe pat. Baga mana in buzunarul blugilor sai negri si foarte stramti de pe el , apoi scoate un telefon si mi-l intinde. Este telefonul meu ! Imi iau telefonul din mana sa privindu-l fix in ochi. Cand degetele mele le-au atins pe ale sale, am simtit cum un mic curent mi-a circulat prin tot corpul provocandu-mi mici furnicaturi in varful degetelor.

Deschid telefonul si vad multele apeluri pierdute si mesaje necitite, unele de la Criss , altele sunt de la Alice. Privirea imi cade pe numele lui James. Se pare ca si el m-a sunat de cateva ori. Nici acum nu-mi vine sa cred ce idiot poate fi. Cum poate sa faca asta ?! Biata Jade ... nu merita asta. Nu as vrea sa fiu in locul sau , dar nici in locul meu. Nu stiu unde ma aflu , dar simt o teama in mine si cred ca Harry are de-a face cu asta. Se uita la mine de parca ma mananca din priviri.

- U-unde sunt blugii mei ?il intreb dupa ce imi fac curaj.

- I-am pus pe canapeaua din living. De ce ? intreaba cretul pe un ton jucaus .

- Vreau sa ma schimb si sa plec din locul acesta, spun nervoasa ridicandu-ma din pat.

Ametiala isi face aparitia din nou. Genunchii mi se inmoaie si simt cum cad. Inainte sa ating covorul pufos cu spatele doua maini mari si calde ma ridica punandu-ma pe picioare. Imi asez mana pe unmarul sau mare pentru a ma putea sprijini de el. Ne asezam pe marginea patului , apoi el isi pune mana pe coapsa mea.

- Inainte sa te trezesti a venit doctorul si te-a consultat. A spus ca motivul pentru care ai lesinat este ca ai avut o cadere de calciu. Trebuie sa iei aceste pastile o data pe zi , dimineata ar fi de preferat, spune serios si totusi bland aratandu-mi pastilele.

Zambesc spre el recunoscatoare, apoi ma ridic indreptandu-ma spre living. Pasesc pe covorul rotund si negru din mijlocul acestuia, privind spre pianul mare si negru ce se afla intr-un colt al incaperii. Imi iau blugii de pe canapeaua mare, care se potriveste cu mobila perfect, apoi intru in baia din apropiere si incui nesigura usa in urma mea. Nu ai de unde sa sti ce-i trece prin cap cretului. Imi trag repede pantalonii negri si largi jos de pe picioarele mele subtiri si imbrac la fel de repede blugii stramti. Ma uit in jur dupa o oglinda si abia acum observ cat de frumos este aranjata baia lui. Faianta si podeaua sunt negru cu rosu, iar cada si ghiuveta sunt albe. Ma uit in oglinda ovala de deasupra ghiuvetei , apoi iau pantalonii si ies.

Aud zgomote usoare dintr-o incapere apropiata asa ca ma indrept spre sursa sunetelor . Nu sunt foarte surprinsa sa gasesc bucataria si pe Harry care aseaza doua cani aburinde pe tejgheaua de marmura ce desparte bucataria in doua. Simt slabul miros al ciocolatii in aer asa ca banuiesc ca asta se afla in cani .

- Oh, hei! Nu te-am vazut intrand, zambeste cald spre mine.

Zambesc si ma apropii analizand atent bucataria frumos aranjata in nuante de alb si negru facand un contrast perfect. Ajunsa langa el, ii privesc ochii de jad.Imi intinde cana cu ciocolata calda zambind.Luand-o din mana lui o duc la gura , apoi incep sa beau lichidul fierbinte si dulce.Dupa ce termin de baut delicioasa ciocolata calda, pun cana abastra in ghiuveta. Imi mut privirea la telefonul meu ce se afla pe bufet si observ ca ma suna James. Intind mana spre telefon, dar nu apuc sa raspund ca o mana mare si puternica imi prinde incheietura , apoi ma intoarce brusc cu fata spre el. Este Harry. Ma uit speriata in ochii lui aproape negrii de furie ce par atat de salbatici, frica instalandu-se in mine imediat.Telefonul se opreste din sunat, iar eu incerc sa-mi eliberez incheietura din stransoarea lui dureroasa, dar nu reusesc. Imi prinde si cealalta incheietura , apoi incepe sa-mi sarute gatul trasand cu limba linia pulsului. Gem usor si-mi asez o mana pe pieptul lui puternic dupa ce o eliberez, incercand sa-l indepartez , dar nu am nicio sansa.

- H-Harry, ma balbai in timp ce el urca cu saruturile pana pe maxilar facandu-ma sa innebunesc.Buzele lui moi si umede ma fac sa-mi pierd de tot controlul si nu mai sunt asa de sigura daca sa-l resping sau nu .

-Saruta-ma ! mormaie usor pe obrazul meu in timp ce-mi framanta soldurile cu mainile lui mari.Doamne,baiatul asta cred ca vrea sa ma omoare de tot. E asa minunat si felul in care respiratia lui calda si mentolata mi se lipeste de piele , ma face sa o iau razna complet.

- Te rog ! il aud soptind aproape disperat pentru contact.

Aprob usor din cap si simt cum zambetul lui mi se imprima pe piele. Se apropie de buzele mele si le saruta usor inainte sa le astupe de tot cu buzele lui ca doua bucati de capsuna.Imi cere permisiunea muscandu-mi buza inferioara, dar decid sa nu-l las atat de usor . Maraie ca un motan nesatisfacut si trage mai tare de buza mea facandu-ma sa chicotesc.

- Ok , gata ! Te-ai satisfacut destul, rad.

- Defapt , nu chiar , chicoteste si el uitandu-se in ochii mei. Isi freaca usor nasul de al meu si imi strange mai tare soldurile. Ii zambesc usor apoi il imping.

- Cred ca trebuie sa plec , spun usor lasandu-mi privirea in jos. Fac mici pasi pentru a ma indeparta putin de el, apoi ma imbrac cu jacheta mea neagra de pe marginea unui scaun de langa masa mare si rotunda.

- Vrei sa te duc ,eu cu masina ? spune bland , apropiindu-se de mine , apoi isi aseaza mana pe soldul meu.

- Nu multumesc, ma descur singura, spun sarcastica in timp ce ii imping mana departe de talia mea.

Ies din bucataria imensa, intrand in holul mare. Observ cat de frumos este decorat in nuante de maro inchis si deschis. Parchetul dintr-un lemn inchis la culoare este lucios si foarte tare. Merg repede si-mi gasesc conversii chiar la intrare.Ma incalt cu ei grabita , apoi ies pe usa vazand cu coada ochiului ca Harry vine dupa mine.

Sper ca va placut acest capitol si va rog spuneti-mi parerile voastre in legatura cu povestea mea .

Viata de starUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum