O noapte magică

95 5 0
                                    

Desface dopul cilindric al sticlei si toarna in cele doua pahare , aflate pe patura. Imi ofera un pahar de sampanie , in timp ce pe al sau il duce spre buzele sale trandafirii.Fac si eu la fel , buzele mele atingand marginea paharului , apoi un lichid imi patrunde in cavitatea bucala.Inghit lichidul rece , apoi ma uit mai atent in jurul meu. Suntem intr-o poienita draguta, inconjurata de trunchiurile groase ale copacilor batrani. Pare un peisaj de basm dar, din pacate, sunt scoasa din povestea mea de printul ce chicoteste usor . Ma uit cu o privire suparata , dar totodata jucausa la el si vad ca se uita cu o privire de copil la mine.

-Ce? Nu te mai holba! Nu-i frumos ! chicotesc.

-Nu ma holbez ! Privesc fascinat spre lucrul perfect ce l-am descoperit, spune cu o privire visatoare.

Imi unesc usor sprancenele de nedumerire si ma uit in jurul meu. Nu vad nimic altceva asa ca ma reintorc spre el. Inca ma privea de parca as fi un speciment rar intalnit. De data aceasta era mai aproape de mine .Mana lui era langa a mea , iar privirile ni s-au intalnit la fel ca prima oara cand ne-am vazut.

Priveam fascinata ochii misteriosi si gri-albastrui ai sai, care si ei ma priveau fascinati la randul lor. Isi aseaza doua degete pe obrazul meu stang, apoi si-a lipit buzele de ale mele incepand sa le framate.Sarutul devine din ce in ce mai pasional. M-am lasat usor pe spate ,iar el s-a asezat pe mine in asa fel incat sa nu ma striveasca cu corpul sau masiv, fara sa ne deslipim din sarut .Mi-am incolacit picioarele in jurul sau in timp ce el si-a bagat incet si fin mana mare si calda pe sub bluza mea subtire , pe abdomenul meu .Am simtit fiori pe sina spinarii cand a inceput sa-mi sarute gatul cu saruturi mici si umede.Imi musca usor lobul urechii, iar eu fara sa vreau scot un mic geamat infundat.

Oh ,doamne ! Pentru prima data simt ca m-am indragostit si ca nu ma pot controla. Ma simt atat de slaba in fata lui ,dar sunt constienta de faptul ca paparazzii sunt peste tot si ca maine s-ar putea sa fiu pe prima pagina in ziar "Faimoasa cantareata Bella Evans a fost vazuta in compania misteriosului baiat , ce i-a cucerit inima". Trebuie sa opresc asta acum, nu pot sa-l las sa intreaca masura chiar daca deja a facut asta.

Mana lui calda ajunge la capsele sutienului meu de culoare neagra . Imediat ce imi gdau seama ce vrea sa faca , intrerup sarutul pasional si il dau jos de pe mine, in timp ce ma asez in fund. El ramane putin surprins ... de reactia mea, probabil .Sigur se astepta sa-i cad la picioare celelalte fete din vechea lui scoala.Cred ca s-a culcat cu fiecare fata din scoala aceea si cu majoritatea din scoala mea , insa cu mine n-o sa-i mearga.

Imi strang genunchii la piept simtindu-ma tare ciudat. James se aseaza in aceeasi pozitie ca mine pentru a fi la acelasi nivel cu mine . Ma priveste cu ochii sai frumosi atat de insistent de parca imi patrunde in adancul inimii mele .Isi aseaza doua degete pe obrazul meu stang , apoi imi ia fata in palmele sale .

- Imi pare rau ca am ... cam intrecut masura . Pur si simplu este ceva ce ma atrage la tine ... efectiv nu ma pot controla , imi spune cu blandete, in timp ce obrajii mei probabil s-au in rosit .

Nu am puterea sa-i zic absolut nimic . Inima mea bate cu atata putere ,aproape ca imi sare din piept. Isi ia cele doua palme ale sale ce-mi tinea fata fixata spre a sa, apoi se intinde pe spate, pe patura cu privirea spre stelele arginti aparute pe cer. Imi face semn sa ma intind langa el pe patura.Ma duc spre el deja obosita .Simteam cum ochii mi se inchid de la oboseala. Imi asez capul pe pieptul sau mare , in timp ce el cu una dintre maini se joaca cu buclele din parul meu lung, lasat pe spate.Acest moment era magic, nu mai voiam  sa se termine .

~ In ziua urmatoare ~

Imi duc mainile la ochi pentru a-i acoperi atunci cand razele soarelui de dimineata incepe sa-mi mangaie pielea fina a fetei.Deschid ochii si un chip ca de inger ma priveste fermecat. Zambesc spre el , apoi imi asez mana stanga pe obrazul sau.

- Buna dimiteata , printeso ! imi spune cu o voce jucausa , apoi si el isi aseaza doua degete pe obrazul meu.

Reusesc sa scot si eu un '' Neata !'',apoi el ma saruta ajungand peste mine.Imi asez mainile in jurul gatului sau lasandul sa-mi sarute fiecare particica de pe gatul meu. Simt fiorii de pe sina spinarii cand imi musca usor locul urechii .Mainile sale mari se plimba pe abdomenul meu de sus pana jos, peste bluza mea alba, sarutul devenind din ce in ce mai salbatic .

Vreau sa multumesc celor care imi citesc povestea... inseamna mult pentru mine. Astept parerile vostre .

Viata de starUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum