HAYLEY SHARON

40 3 2
                                    

HARRY Pov. :

Cedez presiunii și mă așez pe scaun. Privirea lui Louis era îndreptată spre mine , puteam astfel să observ starea lui de nervozitate ajungând la concluzia că și el are aceeași părere.

- Vai ,dar ce caracter ai Domnule Styles ! Trebuie să știi, că atâta timp cat ești pe teritoriul meu ,trebuie să respecți niște reguli . E clar ? spune spre mine, iar eu ignor total vorbele ei de doi bani ; îmi aruncă o privirea dură , apoi își continuă discursul stupid. Și cum spuneam, sunt o traficantă de droguri ca și voi, însă nu mă ocup singură de toată afacerea asta așa cum credeai tu, Domnul Styles, am un partener, care îl veți cunoaște mai târziu, spune gesticulând. Mi s-a spus că voi aveți marfă de calitate și cum eu am mulți clienți, vreau să colaborăm pentru a avea câștiguri mai mari, atât eu cât și voi. Ce ziceți ? Vă alăturați traficanților renumiți din țară? ne întreabă privindu-ne cu superioritate și insistență , în același timp își sprijină mâinile de masă și așteaptă răspunsul nostru .

Nu știam ce să îi răspund, pentru că eram surprins de propunerea pe care tocmai ne-a făcut-o. În primul rând trebuia să vorbesc cu băieții, pentru că nu sunt singur în această afacere și în al doilea rând femeia asta nu îmi inspiră prea multă încredere.

- Uite cum facem păpușă , trebuie mai întâi să vorbesc cu ceilalți băieți pentru că și ei fac parte din afacerea asta, iar mâine îți pot da un răspuns , spun calm către Sharon , aceasta aruncându- mi priviri dure. La început nu spune nimic, doar se plimbă de colo în colo. După puțin timp face un semn cu mâna către cele două gorile aflate în spatele meu și al prietenului meu, iar spre uimirea mea , cei doi bărbați se îndepărtează de noi.

- Foarte bine băieți . Vă dau o zi la dispoziție ca să puteți vorbi cu prietenii voștri. Mâine la ora 17:30 să fiți aici cu răspunsul la propunerea mea, rostind ultimile cuvinte ,se răsucește pe călcâie și pleacă spre un colț al încăperii , pierzându-se în întuneric .

În următorul moment acele matahalele se apropie de noi și ne ridică brutal de pe scaune , ca apoi să ne conducă spre ieșirea din casa asta idioată. Ajunși afară ,observ o mașină neagră care se îndreaptă spre spatele casei . Îmi mut privirea la bărbații de lângă mine și Louis , putând astfel să văd cât de încruntați sunt cei doi.

- Ascultă aici , șmechere ! Să nu suflii o vorbă poliției despre ascunzătoarea șefei, că altfel o să-ți zbor creierii cât ai clipii, ai înțeles? mă amenință în timp ce îmi apucă în pumn tricoul , uitându-se urât la mine.

- Ok amice ,nu vom spune nimic ,poți sta liniștit , însă te-aș ruga să-mi dai drumul la tricou pentru că e nou și mi-l șifonezi, spun puțin amuzat de situație.

Tipul se enervează , însă până la urmă îmi dă drumul la tricou și pleacă. Eu și Louis ne urcăm în mașină , plecând de lângă casa aceea . Pe drum niciunul dintre noi nu a scos o vorbă, probabil amândoi ne gândeam la propunere. Ajunși acasă îi găsim pe Zayn și Naill în living mâncând o pizza și uitându-se la televizor.
- Salut băieți! Unde sunt ceilanți ? spun grăbit spre cei doi.
- Sunt dincolo , joacă biliard , reușește să îmi spună Zayn , iar eu imediat mă îndrept spre camera alăturată.
- Hey băieți , cum merge jocul ? spun rânjind la Justin și Liam care se concentrau la jocul lor de biliard.
- Merge perfect ! Liam iar își ia bătaie , mărturisește Justin râzând de prietenul nostru.
- Ok băieți , ați putea face o pauză? Aș vrea să vă spun tuturor ceva...
- Sigur că da Harry ....să mergem ...spune Liam curios să afle ce voiam să le povestesc . Ajunși în living , ne așezăm lângă Zayn și Naill pe canapea.
- Băieți, astăzi eu și Louis ne-am întâlnit cu o traficantă de droguri , care ne-a propus să ne asociem cu ea. Noi avem marfă de calitate , iar ea are mulți clienți ...am face o echipă destul de bună ...nu ?
- Categoric că da...e o idee genială ! exclamă Naill cu entuziasm .
- Ei bine , femeia aceea nu-mi inspiră încredere....
- Harry, omule , nu mai fi atât de suspicios . Și eu am fost acolo , ai uitat ? Pe lângă faptul că femeia a dat dovadă de inteligență și se vede de la o poștă că are experiență în afaceri de acest gen, tipa arată super .... Nu cred că avem de ce să ne facem griji , își dă cu părerea Louis apoi mușcă dintr-o felie de pizza lăsându-mă să reflectez asupra spuselor lui .
După ce fiecare dintre noi și-a exprimat opinia , ajung la concluzia că ar fi bine să accept propunerea. Imediat ce le comunic decizia luată , mă ridic și urc scările spre camera mea.Când intru observ că încăperea era cufundată în întuneric, fără să aprind lumina , mă îndrept spre patul neatins de aproape doua zile dezbrăcându-mă până ce ajung să fiu numai într-o pereche de boxeri negri . Cu gândul la îngerul meu cu părul negru-albăstrui , mă întind în pat și cad într-un somn profund.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 31, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viata de starUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum