,,Někdo ti píše, kdopak to asi je?" mávala mi před obličejem s telefonem Nicol a tvářila se, jakoby právě vypila minimálně tři panáky nějakého tvrdého alkoholu. Ale byla prostě jen unavená, to je takový náš společný zlozvyk, když jsem unavené, chováme se jako buď totálně na mol, nebo po něčem sjetý. A ani jedna možnost nebyla dost dobře možná, protože, nevím jak Nicol, ale já jsem nikdy alkohol napila a ani drogy nezkusila. Jo někomu to může přijít divný, ale... nikdy jsem o to ani nijak zvláštně nestála. ,,Dej mi ten mobil!" vykřikla jsem na ni, už mi začala docházet trpělivost. ,,Tak hold Thomas počká, se nezblázní když mu neodepíšeš hnedka ne?!" řekla kousavě a začala se smát jako idiot. ,,Víš ty co? Vlastně máš pravdu..." řekla jsem a začala se smát s ní. Telefon někam zahodila, ani nevím kam, ale to už mě netrápilo. Povídali jsme si o všem možném a to hodně dlouho. Myslím, že nebylo možné aby nás její mamka neslyšela alespoň do dvou do rána, pak už jsme se snažili být potichu.
Probudilo mě slunce tlačící na má víčka. Byla jsem nucena oči otevřít, ikdyž se mi do toho zrovna dvakrát nechtělo. Uviděla jsem Nicol ležící vedle mě na posteli, ještě spala. Vyhoupla jsem se do sedu a hřbety rukou si promnula oči. Začala jsem očima přejíždět po místnosti a hledat svůj mobil. Ležel na nočním stolku u postele Nicol. Nahla jsem se opatrně přes kamarádku tak, abych ji neprobudila, chtěla jsem si užít ještě pár minut klidu a ticha. Opatrně jsem vzala mobil z nočního stolku a opřela se o zeď. Najela jsem na kolonku upozornění a vykoukl na mě Messenger.
Thomas Sangster: Ahoj Kayo, tak co zítra ta procházka?
Thomas Sangster: Ty už spíš?
Thomas Sangster: Tak já napíšu ráno...
Thomas Sangster: Dobré ráno :)
,Dobré' odepsala jsem a začala projíždět novinky z Facebooku. Emm přidala fotku z nějaké párty. Jako každý víkend.
Thomas Sangster: Tak co dneska ten park?
,Ve dvě?' zeptala jsem se a koukla na hodiny, bylo půl jedenácté. Docela dobrej čas, čekala jsem že vstaneme tak ve dvanáct. ,,Aaarrgghhh..." vydala ze sebe Nicol. ,,Debilní sluníčko..." řekla, otevřela oči a posadila se do stejné polohy jako já. ,,Půl jedenáctý? Teprve? To jsem mohla ještě klidně chvíli spát..." řekla a zadívala se důkladněji na display mého mobilu. ,,Takže rande jo?" zeptala se kousavě hned jak uviděla chat s Thomasem. ,,Uhm, no... n-ne... jen taková kamarádská procházka." dostala jsem ze sebe a usmála se nevinně. ,,Uvědomuješ si že ti to stejně věřit nebudu?" podívala se na mě upřímně Nicol. ,,Nemusíš jestli nechceš... ale nic víc v tom opravdu není, já nevím... chci ho brát spíš jako kamaráda..." řekla jsem a zklopila zrak k mým dlaním.
Thomas Sangster: Ok, ve dvě před tvým domem?
Přišla odpověď. ,Dobře.' odepsala jsem, mobil jsem zamkla a podívala se na Nicol. Dívaly jsme se na sebe asi pět minut, nic jsme neříkaly, neměly jsme důvod něco říkat. Z transu nás vyrušilo až pípnutí mého mobilu. Napsal Thomas.
Thomas Sangster: Už se těším, mám pro tebe překvapení ;)
Vykulila jsem oči a zprávu ukázala Nicol. Tý se hned na tváři rozzářil široký úsměv. ,,V tom bude něco víc než jen kamarádská procházka..." řekla Nicol a hodila po mě kousavý pohled.Takže nová část je na světě. Doufám že se vám líbí.
Za případné chyby, či překlepy v textu se omlouvám.
ČTEŠ
I Need His Love
FanfictionNevím, kolik k fanfikcí o Thomasovi tady už je, ale jeden pokus o něco, co to připomíná právě vzniká. Každopádně enjoy.