Capitolul 10 - Sebastian și Midori 2

211 29 2
                                    

  *ATENȚIECONȚINUT +18! (Stați liniștiți, nu e foarte detaliat)*

    Midori pov.

  După ce am ieșit din camera lasandu-i pe cei doi singuri mergeam pe hol în liniște indreptandu-ma spre camera mea. Când să intru în cameră în fața mea apare Sebastian iar când ne intersectam privirile îmi las capul în jos amintindu-mi ce s-a întâmplat atunci.

Sebastian: Oh, Lady Midori. Unde vă duceți?
Midori: Î-În cameră.
Sebastian: Pot să vă însoțesc...? Spune venind mai aproape de mine. Mă dau în spate însă cumva mă lipesc de perete.
Midori: Um...D-De ce?
Sebastian: Oh, nimic. Doar aş vrea să terminăm treaba de atunci. Când aud asta simt cum fața îmi arde iar picioarele îmi tremura. Era atât de aproape de mine. Nu puteam face nimic să scap de el. Rânjeşte și se apropie de mine pana când buzele sale fac contact cu ale mele formând un sărut apăsat. Îmi ținea capul și brațele cu mâinile pentru a nu putea protesta în vreun fel. După ce am încercat din răsputeri sa scap zbătându-mă am renunțat știind ca n-am șanse. A început să mă muște de buza facandu-ma sa scot câte un geamăt mic și înfundat. Si-a plimbat mana pe corpul meu pana si-a strecurat-o pe sub cămașă
masandu-mi sânii. Am încercat din nou sa îl împing sperând ca voi reuși însă m-a luat pe sus tinandu-ma strâns cât sa nu pot sa scap apoi m-a dus în camera si m-a trântit pe pat. Pana sa pot fugi s-a pus peste mine și a început iar sa mă sărute.  A coborât cu săruturile pe gat muscandu-ma ușor.

Midori: Sebas...tian...Te rog  încetează...
Sebastian: Recunoaște Midori. Îți dorești asta la fel de mult ca mine. Îmi spune la ureche și mi-o musca ușor facandu-mi pielea de găină.  Oi fii eu un demon, dar totuși sunt mult mai slaba ca el. Nu pot protesta, insa avea putina dreptate. O parte din mine chiar vrea asta.
   Mi-a deschis nasturii de la sacou și cămașă scotandu-le cu grija apoi mi-a desfăcut cureaua și mi-a dat jos pantalonii rămânând doar în lenjerie intima. Am simțit cum obrajii îmi iau foc lucru care l-a făcut pe Sebastian sa chicotescă. M-a sărutat din nou lung și si-a dus mana la zona mea intima masand-o lent ceea ce mă făcea sa gem înfundat. A continuat așa pana când s-a decis sa treacă la acțiune. In cateva secunde si-a desfăcut cămașa lăsând sa se vadă abdomenul bine lucrat apoi si-a desfăcut pantalonii. L-am privit speriata și am așteptat sa scape de lenjeria ce mă mai acoperea. Mi-a dat câteva saruturi pe gat apoi pe abdomen urmând sa îmi desfacă sutienul și sa îl arunce undeva în  camera. A început sa se joace cu sânii mei rânjind pervers apoi mi-a îndepărtat si chilotii.
Midori: AAAHH...! Țip de durere când intra în mine după care mă sărută pe buze pentru a mă opri din tipat. Începe sa se miște lent mărind viteza pe parcurs si încercând sa acopere gemetele mele pe cât posibil. Nici nu mai știu dacă mă doare sau nu, insa după un timp când eram aproape de limita a încetinit și a ieșit din mine. Sarutandu-ma lung pe buze. Am încercat sa îmi controlez respirația și sa îmi ascund fata roșie și transpirata.
Se trântește lângă mine și trage pătura  peste noi luandu-ma strâns în brațe și sarutandu-ma pe creștet.
Sebastian: Midori, îmi pare rău că te-am facut sa te simți prost prima dată. Te înțeleg.  E cam naspa sa iti facă cineva asta pentru a face rost de informații. Însă acum e altfel. Am facut-o pentru ca eu chiar doream asta și știu ca și tu voiai. Midori, te iubesc!
Midori: ...E-eu...ăăm...pai...Încerc eu sa spun dar nu reușesc.
Sebastian: E în regula. Știu deja ce vrei sa spui. Roșesc și trag pătura mai sus încercând sa mă încălzesc.  Era frig în camera deoarece geamul era larg deschis.
Sebastian: Ti-e frig?
Midori: D-Da...
Sebastian: Te încălzesc eu. Spune încet și ma trage mai aproape lipindu-ma de el și inconjurandu-ma cu brațele. Mă sărută pe frunte și îmi zâmbește.

Sebastian: Ești drăguță când roșești. Spune chicotind. Îmi afund fata în pieptul lui și închid ochii încercând sa adorm. Nu pot sa cred ca am făcut asta...Si mai ales ca încă n-am plecat.

--------------------
Kon'nichiwa Minasan!
Mdaaa...Am întârziat cu capitolul pentru ca...aaa...anime? Nu am o scuza mai buna. Am stat o saptamana sau doua fără anime sau manga și sincer, chiar aveam nevoie de asta. Cat despre cartea noua, voi posta cel mai probabil mâine primul capitol deoarece mai am ceva de făcut la el.
Oricum, dacă v-a plăcut nu uitați sa lăsați un vot și un comentariu iar noi ne revedem în capitolul următor.
Ja ne! ^^

Indragostita de un nobil - volumul 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum