Capitolul 12- Vizita

183 27 2
                                    

  Ciel pov.

  Pana la urma Akane m-a convins sa merg cu ea la conac și iata-ma aici, în fata unei clădiri imense cu o gradina plina cu flori de tot felul, insa în special trandafiri albi și roșii.

Ciel: Wow..drăguț conac.
Akane: Merci! Hai înăuntru.
  Am intrat în conac prima încăpere fiind o camera goală. Drept în față erau scările iar în lateral erau câteva uși. Pe pereți atârnau tablouri iar din loc în loc se mai afla câte o vaza cu flori.
Deasupra scărilor se afla un tablou mare cu Akane, Midori și niște persoane necunoscute, probabil personalul ei.

???: Tânără stăpână! Au o voce din dreapta și o fata vine repede sa o ia în brațe pe Akane. O fata blonda, cu ochii căprui, îmbrăcată într-un costum de menajera și înaltă cam cât noi.

Akane: Ishiko! Ce dor mi-a fost de tine! 
???: Am auzit-o cumva pe tânăra stăpână? Întreabă un tip inalt, cu parul blond și lung, ochi căprui închis aproape negru, îmbrăcat într-un costum de bucătar.
Akane: Rin! Cât mă bucur sa te văd! Dar unde sunt Yuzo și Yumi?
Ishiko: În gradina, își fac treaba.
Rin: Stăpână, ei cine sunt?
Akane: Ah, da! Ei sunt Ciel Phantomhive și Sebastian Michaelis. Prietenul meu și majordomul lui.
Ciel: Încântat de cunoștință.
Ishiko: De asemenea! Cred ca ar trebui sa îi cautam și pe Yuzo și Yumi.
Urmati-ma va rog.
Ne-a condus pana în gradina unde am observat 2 persoane scunde ce semănau destul de bine. Un baiat cu parul brunet și destul de lung, cu bretonul lăsat peste ochiul drept, ochi negrii și piele palida, îmbrăcat într-o bluza alba cu dungi negre la mâneci,  un hanorac negru cu mânecile trase si blugi negrii, iar in picioare adidasi gri. Pe lângă băiat,  care presupun ca era Yuzo, mai era o fata cam la fel de înaltă ca el cu parul brunet și lung până la umeri, câteva șuvițe fiind prinse intr-o parte și în alta cu niște curele negre, bretonul lăsat peste ochiul drept, ochi negrii și pele la fel de palida. Era îmbrăcată într-o rochie scurta albastra pe dedesubt având colanți negrii, pe deasupra un palton negru, iar în picioare ghete albastre cu curele. Ea presupun ca e Yumi.

Akane: Cei doi sunt Yuzo și Yumi, doi frați gemeni. Ei se îngrijesc de gradina și aspectul conacului pe exterior. Ii salut respectuos apoi ne așezăm la masa din gradina pregătită de gemenii cei ciudați.  Spun ciudați deoarece aspectul lor era unul destul de bizar, nu erau vorbăreți și stăteau foarte aproape unul de altul.
Ciel: Dacă îmi permiteți,  as avea câteva întrebări.
Akane: Nu mai fi așa formal. Spune.
Ciel: Cum de semănați atât de mult intre voi?
Ishiko: Pai eu și Rin suntem frați iar gemenii sunt frații noştrii vitregi.
Ciel: Și care-i faza cu gemenii? De ce stau mereu așa aproape unul de altul?
Rin: Yuzo și Yumi au fost de nedespărțit încă de la naștere. Au petrecut atât de mult timp împreună încât acum, dacă stau prea mult timp departe unul de altul, se simt atât de singuratici încât devin nebuni, insa temporar.
Ciel: Înțeleg. Spun sorbind din ceașca cu ceai pregătită de Ishiko. Nu era rău,  dar m-am obișnuit prea tare cu ceaiul lui Sebastian.
Akane: Ce ați mai făcut cât timp am fost plecata?
Rin: Doar am avut grija de conac. Nimic special.
Yuzo: Nu e tot. Spune acesta cu o voce stinsa privindu-ne fără vre-o expresie pe față.
Akane: La ce te referi?
Yumi: A venit cineva... Sora lui avea aceeași voce stinsa.
Yuzo: Un băiat blond.
Yumi: A întrebat de tânăra stăpână. 
Yuzo: Ne-a amenințat ca ne omoară dacă nu spunem unde ești. 
Ciel: Poftim?! Băiatul ăsta era însoțit de un majordom cu par brunet și ochi galbeni?
Yumi: Da. Avea o pentagrama pe limba cum ai tu pe ochi și tanara stapana pe obraz. Spune dandu-si o secunda parul din ochi apoi punandu-l la loc, însă am putut observa cum ochiul strălucea având o culoare mult mai deschisa.
Ciel: Deci chiar el a fost...stai, de unde sti ca am o pentagrama pe ochi?
Rin: Gemenii au un fel de puteri speciale. Pot citi oamenii sau obiectele  ca pe o carte deschisa astfel știu tot despre orice plus ca au și telepatie intre gemeni.
Ciel: Telepatie între gemeni?
Akane: Adică știu ce gândește celălalt,  ce urmează sa facă și alte chestii de genul.
Ciel: Hmm...interesant. Și care e faza cu ochiul?
Akane: Cu ajutorul ochiului acoperit pot citi persoanele, ca si cum puterile acelea ar fi implementate in ochiul drept. Si-l  acoperă pentru a colecta informatii doar atunci când vor, altfel o pot face tot timpul iar gândurile le sunt umplute cu informațiile despre persoanele sau obiectele din jur.
Ciel: Asta ar fi de ajutor la cazuri...Credeți ca mă puteți ajuta din când în când cu niște cazuri?
Cei doi se uita unul la altul apoi dau aprobator din cap.

Rin: Tânără stăpână,  ve-ti reveni la conac?
Akane: Um...Nu prea pot...Cu toate ca as vrea dar totuși vreau sa rămân la conacul Phantomhive. Toți se întristarea și cum nu știam ce altceva așa putea sa fac, am ales sa fac asta.

Ciel: *ofteaza* Puteți veni și voi la conacul Phantomhive. I-ați putea ajuta pe ceilalți angajați.  Poate așa nu mai fac tot timpul prostii încât sa trebuiască sa facă Sebastian toată treaba.
Akane: Serios? Chiar îi lași sa stea la conac?
Ciel: Atâta timp cât fac treaba buna și nu creează prea multe probleme pot rămâne.
Akane: Merci, Ciel! Spune fericita și mă ia în brațe. Ii raspund la îmbrățișare după care ne întoarcem către ceilalți care se holbau la noi.
Ciel: Ce e?
Ishiko: Sunteți atât de drăguți împreună! 
Rin: Formați un cuplu tare drăguț.
Akane: Terminați odată...

-------------------
Kon'nichiwa Minasan!
Păăăii...Am întârziat cu postatul...Dar am un motiv întemeiat! A trebuit sa fac desenele alea doua de la media pentru ca de ce nu. Și da, știu prea bine ca nu au ieșit cine știe ce și mai ales ca abia la final mi-am dat seama ca Yuzo a ieșit mai mic decât Yumi dar nu contează.
*nu judecați, sunt începătoare :<*
Oricum, dacă v-a plăcut nu uitați sa lăsați un vot și un comentariu iar noi ne revedem în capitolul următor.
Ja ne!

Indragostita de un nobil - volumul 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum