Capitolul 6 - Festival

208 32 3
                                    

   A.K. pov.

Ciel: Haideti mai repede! Nu avem toata ziua la dispozitie!
A.K.: Venim acum, ai rabdare... Spun coborand scarile linistita dupa 50 de minute de pregatiri.
Midori: Scuze ca deranjez, dar unde mergem?
Ciel: La festival.
A.K.: Si care-i faza cu el?
Ciel: Este...o veche traditie. Sa mergem! Spune aproape in soapta si iese pe usa lasandu-ne dezorientate. Urcam in trasura si pornim spre oras in liniste. Atmosfera era destul de apasatoare...Ce n-as fi dat acum sa fiu la conacul meu impreuna cu ceilalti...

Ciel: Sper ca ai rezolvat lucrurile cu Sebastian. Spune acesta fara sa se intoarca spre noi. Atunci o observ pe Midori cum isi lasa capul in jos rusinata. Ii zambesc apoi imi indrept atentia catre conte.
A.K.: Da, am rezolvat. Daca se mai atinge o singura data de ea ii zbor creierii.
Ciel: *chicoteste* Nu ai tu forta necesara.
A.K.: Pff...daca ai sti..
Ciel: Sa stiu ce?
A.K.: Am...nimic important...Imi indrept privirea spre fereastra putin nervoasa cand trasura se opreste.
Ciel: Am ajuns. Ciel coboara primul urmat de Midori, amandoi intinzand mana sa ma ajute sa cobor insa il ignor pe Ciel si ii accept mana lui Midori. Pot sa jur ca Ciel a marait nervos.

A.K.: Ce-i?
Ciel: N-nimic... Afisez un ranjet mic apoi imi indrept atentia catre multimea de oameni din mijlocul drumurlui. Inaintam printre ei incercand sa nu fim calcati in picioare. In jur nu erau decat tarabe cu mancare, cateva jocuri si magazine cu suveniruri.
A.K.: Serios? Asta e tot? Asta e festivalul? 
Ciel: Era altfel cand eram mai mic, insa prefer sa pastrez traditia.
A.K.: Si care-i faza cu traditia asta? De ce ti atat de mult la ea?
Ciel: Nu e important.. Murmura luand-o inainte. Sebastian vine la mine si imi sopteste ceva. 
Sebastian: Tanaraul stapan obisnuieste sa vina in fiecare an aici deoarece ii placea sa vina aici in copilarie alaturi de parintii lui. Parintii lui au avut aceasta traditie si a preluat-o si el.
A.K.: Deci de asta e asa abatut?
Sebastian: Cam da. Mergem putin mai repede sa il prindem din urma pe Ciel si observ ca vorbea cu cineva. Era un tip inalt si ciudat cu parul rosu si ochii verzi imbracat in haine de culoare rosie.

???: Oh, Sebas-Chan! Ce placere sa te vad aici... Spune acesta dandu-se pe langa majordom insa se opreste brusc cand ma vede.
???: Oh, tu erai... Sper sa nu ma lovesti iar daca te ating! M-a durut timp de doua zile! Ai ceva putere...
Ciel: Va cunoasteti?
A.K.: N-am nici cea mai vaga idee cine e...
???: Oh,serios? Nu-ti mai aduci aminte victima? Pff...ce pierdere de timp. Ne vedem mai tarziu, Sebas-Chan! Spune făcând - ul cu mana lui Sebastian apoi pleacă.
A.K.: Ce-a fost asta..?
Ciel: Grell Sutcliff, un shinigami gay indragostit de Sebastian. 
A.K.: Uuuu...YAOI! 
Ciel: Cunoscuta reactie...
A.K.: Huh?
Ciel: Nimic...
Midori: Deci la ce se referea prin " Nu-ti mai aduci aminte victima" ?
Ciel: Habar nu am.

  Tipul asta imi pare cunoscut...Ciudat si totusi cunoscut.
L-am mai intalnit candva?
Trec pe lângă o taraba mititica cu tot felul de bijuterii pe ea când observ ceva interesant. Pe măsuță se afla un colier din argint cu o piatra prețioasă de culoare indigo care se putea deschidea. În interior se afla un ceas mititel și un loc în care puteai pune o poza. Era minunat, insa era și foarte scump.

Ciel: Hei, ce tot faci? Îl aud pe Ciel care se apropie de mine. Am crezut ca te-ai pierdut.
Eu: V-as fi găsit pana la urma...Spun lăsând colierul jos și intorcandu-ma spre el.
Ciel: La ce te uitai?
Eu: La nimic...mormăi trecând pe lângă el și alaturandu-ma grupului ce ne astepta. După câteva secunde apare și Ciel cu o mutra plictisita.
Ciel: Sa mergem acasă...

   Ciel pov.
Dupa ceva timp petrecut la festival insfarsit am ajuns la conac unde m-am apucat direct de acele documente. După ceva timp îmi dau seama de un lucru...
Ciel: Unde naiba e fata aia?! Nu țin minte sa fi fost cu noi în trăsură. Cobor rapid la parter și îi întreb pe toți însă nimeni nu a vazut-o. O caut la etaj, în gradina și nu o găsesc nicăieri. E de rău...

--------------------
    Kon'nichiwa Minasan!
Iar am uitat sa postez mai devreme T-T
Ok, cred ca chestia asta e cam confuza. Stați sa va explic.
Deci (fără deci) eu încep sa scriu următorul capitol imediat după ce îl postez pe cel precedent. Scriu puțin la el apoi continui cu scrisul dimineața și la scoala, iar seara corectez și public capitolul. Chestia e ca eu vin de la scoala și pun la anime sau la manga sau la incep sa desenez ca doar dc nu și cam uit sa postez... ;-;
Oricum, dacă v-a plăcut nu uitați sa lăsați un vot și un comentariu iar noi ne revedem în capitolul următor.
Ja ne! ^^

Indragostita de un nobil - volumul 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum