2.♕

137 6 2
                                    

Pov Madison

Ik : oh, sorry😅

Onbekend : maar ik denk wel dat ik je kan helpen met je muziek opdracht. Als je dat wilt.

Ik : echt waar!😃 THANK YOUUUU

Ik : mag ik vragen wie jij bent?

Onbekend : uhh, ik ben Raul😄

Ik : ik ben Madison☺️

Raul : Als we snel verder werken aan je muziek opdracht kunnen we wel even kletsen.

Ik : jaa😁 nou Oke kijk, ik moet dus een refrein schrijven en een stukje op een instrument bedenken.

{ opdracht samen afgemaakt }

Ik : Wow, je weet wel heel veel van muziek.

Raul : ik hou ook echt van muziek.

Ik : misschien ben je wel stiekem een beroemdheid😏

Raul : hahaha😂

Raul : maar Oke, vertel wat over je zelf.

Ik : nou uhm, Ik ben Madison en ik ben 17 jaar. Ik woon is Los Angeles samen met mijn ouders en mijn zusje Clare. Ik hou van kunstschaatsen, skateboarden, Muziek en dansen.

Raul : leuke hobby's😂 Ik ben Raul ik woon in Canada met mijn ouders en zusje. Ik hou van zingen, gitaar/piano spelen en ijshockeyen.

Ik : we houden allebei van muziek en schaatsen dus😂🤘🏼

Raul : Jaa

Raul : ik ben benieuwd hoe je eruit ziet. Je hoeft niet gelijk een foto te sturen hoor dat begrijp ik. Maar beschrijf je zelf.

Ik : ik heb een beter idee, we doen het zo : jij beschrijft hoe je denkt dat ik er uit zie en dan stuur ik een foto☺️

Raul : is goed, Nou ik denk dat je lang stijl bruin haar hebt. En blauwe ogen.

Ik : wel in de buurt. Kijk zelf. Maar 😂

Raul : je bent echt schattig😍, sorry moest eruit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Raul : je bent echt schattig😍, sorry moest eruit. Ik zat in de buurt inderdaad.

Ik : en jij

Raul : ik zit nu op mijn iPad want mijn telefoon is stuk omdat ik hem heb laten vallen, iets wat ik altijd doe. En ik maak nooit foto's met mijn iPad vanwege de kwaliteit. Ik kan wel gwn beschrijven ; Ik ben best wel lang, heb bruin haar en lichtbruine ogen die in de zon groen lijken.

Ik : haha klinkt niet verkeerd🙈

Raul : jij bent pas mooi😊

Ik : ☺️💕

Raul : 💘

Omg hij stuurde gewoon een hartje terug😍!

Raul : ik ben nu op vakantie in Californië misschien kunnen we morgen afspreken?

Ik : Jaa tuurlijk, klinkt best wel als een pedo maar ja als ik door jou gekidnapt word dan trap ik je gewoon in je weet wel. Dus ja zeg het maar, ben je een pedo😳

Raul : dat zie je morgen wel😂 Morgen om 4 uur bij het cafétje op het einde van het winkelcentrum?

Ik : is goed😋 zie je morgen daar!

Raul : welterusten Maddison💘

Ik : welterusten Raul/pedo 💖

Never Be Alone  ft. Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu