10.♕

58 3 2
                                    

Pov Madison
"Als je je blijft goed voelen tot aan de avond dan mag je morgen ochtend al naar huis." Zegt de assistente. "Dat is fijn om te horen." Zegt mijn moeder. "Lieverd, ik en je moeder moeten weer weg. Als er iets is bel je ons dan?" "Zal ik doen" "Ik blijf wel bij haar." Zegt Shawn. "Bedankt jonge." Mijn vader geeft zachtjes een klap als steuntje op Shawn's rug. Ik geef mijn ouders nog een kus voor dat ze weer vertrekken.

Shawn pakt mijn handen vast en gaat tegen over me zitten. "Mad...waar ging je eigenlijk naar toen, weet je wel...toen bij het ongeluk." "Eigenlijk weet ik het niet echt....ik was gewoon boos op Nate. Ik weet niet eens waar hij woont. Ik fietste gewoon maar een kant op." "Beloof me dat je nooit meer zo iets gaat doen, ik schrok met dood." "Ik beloof het, pinkie swear." "Pinkie wat?" Ik pak zijn hand. Weer die tinteling. " Oke dus steek alleen je pink op." Hij doet het. "Dit is meer dat een belofte. Pinkie swear is heeeeeeeel belangrijk." Lach ik. Shawn moet er van lachen. Ik doe mijn pink om die van hem. "En nu schudden we elkaar "de pink"." Hij gaat stuk. Het was eigenlijk best wel een domme grap u know. We schudden elkaar de hand, we schudden elkaar de pink Ahaha nee Oke.... never mind.

"Mad, ik ga even naar de winkel ben zo terug." "Khayy" 10 min later komt hij met een een hele grote teddy bear, ballonnen, ijs, chocola en popcorn. "De teddybeer en ballonnen zijn gewoon voor de sier, maar het eten kunnen we op eten als we een film gaan kijken." "Shawn! Dat hoefde je echt niet te doen." "Tuurlijk wel." He reached the top level of cuteness... hij komt naarst me zitten en haalt het eten uit de zak. Ik geef hem random een knuffel. Hij knuffelt me gelijk terug. "Bedankt, voor alles Shawn." "Geen dank Madison."

"Oke welke film word het?" "Uhm, Ik weet echt niet." "Oke ik scrol op Netflix en kies random een film met mijn vinger." Ik doe mijn ogen dicht en scrol. Random klik ik op een film. Ik ken de film niet maar hij staat wel bij romantiek. Hij ziet ook dat het onder romantiek valt. Ongemakkelijk start ik de film. Samen kijken we de film. Het is een leuke film. Het gaat over een meisje en een jonge die verliefd zijn. Het meisje word heel erg ziek. Ze heeft iets gedoneerd nodig. De jonge doneert het aan haar zonder dat ze het weet. Hij heeft niks verteld omdat hij wist dat ze het niet zou willen omdat de jonge dan wel overlijd. Ik krijg er tranen van in mijn ogen. Shawn pakt me stevig vast.

Als de film is afgelopen zetten we wat muziek op. Ik scrol wat op youtube tot dat ik een video clip zie, van Shawn. "Ik wist niet dat je clip al uit is." "Ja dat was al vorige week." Lacht hij. "Oh, ik ga het kijken." Hij lijkt niet echt op zijn gemak. Het zal vast zijn omdat hij zich schaamt. Ik klik de video aan. Er zit een meisje in.....en mooi is ze zeker. Ze doen heel schattig samen in de video clip. Op het eind kust Shawn het meisje.

"Duss...is...is dat meisje je vriendin?" "Nee, het is maar gewoon een actrice." Ik voel me opgelucht. "En van die kus, dat wou ik niet eens. Maar je weet hoe managers kunnen zijn." "Het is goed Shawn, ik begrijp het." Zeg ik glimlachend. Hij lijkt wel opgelucht.

Het is al laat dus we besluiten te gaan slapen. Hij komt naast mij liggen. Ik geef hem een klein kusje op zijn wang. "Wat was dat?" Zegt hij glimlachend. "Shhtt, ik wil slapen." Zeg ik giechelend. 

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 26, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Never Be Alone  ft. Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu