Pov Madison
"Piep piep, piep piep, piep piep ( wekker )" Uhh, ik haat dat geluid. Ik pak mijn telefoon en scrol wat op Instagram. Ik stuur een good Morning selfie naar de mensen met wie ik een streak heb. Daarna check ik mijn appjes en besluit om uit bed te stappen. "Goeie morgen lieverd" zei mijn moeder toen ik de trap af kwam. "Haii" zeg ik droog. "Ik zei toch dat je niet zo laat moest gaan slapen gister, je hebt net vakantie gehad dus je bent gewend om uit te slapen. "Uhhh ja ja.....waar is pap?" "Die is Clare naar school gaan brengen."
Na wat te hebben gekletst met mijn moeder en wat gegeten te hebben besluit ik mijn tanden te gaan poetsen. Ik loop naar mijn make up tafeltje en ga zitten. Ik heb besloten vandaag wat meer make up op te doen omdat ik er echt moe uit zie. Niet veel make up als feestelijk maar gewoon foundation en concealer. Normaal hou ik niet echt van dingen op mijn gezicht smeren. Daarom vindt ik dit veel make up. Als ik klaar ben borstel ik mijn haar nog wat door en breng het met mijn vingers een beetje in model. Ik pak mijn tas en ga ik de auto zitten. Me moeder kon me wel even afzetten bij school omdat ze toevallig die kant op moest. Onderweg stuur ik een grappige selfie naar mijn twee beste vriendinnen : Lauren en Juliet.
{ normale schooldag is voorbij }
Ik ben moe en ga liggen op de bank. Ik doe mijn oortjes in en zet de muziek op shuffle mode. Dat doe ik als ik me verveel, dan kan ik ook gelijk nieuwe liedjes ontdekken. Wanneer Shawn opkomt krijg ik een warm gevoel van binnen. Ik vind zijn muziek echt heel goed. Zelf hou ik ook veel van muziek. Ik zing en speel wat piano. Ik zing niet echt als de beste maar het is meer dat je alleen wat gehoorschade krijgt en niet gelijk doof wordt. Je kan zeggen dat ik een "soort van" fan van Shawn Mendes ben. Ik ben alleen niet echt van dat fangirlen. Ik heb geen fan account en ga ook niet naar zijn concert. Ik ken de meeste liedjes wel maar niet de teksten allemaal uit mijn hoofd. Shawn zelf vind ik ook echt geweldig. Hij is zo lief en eigenlijk ook best wel knap. En niet een beetje, nee echt gwn SUPER knap. Terwijl ik mijn huiswerk maak ontdek ik dat ik voor muziek nog een refrein moest schrijven en een stukje op een instrument moest bedenken. Ik besluit om Lauren te berichten. Aangezien mijn wifi het heel slecht doet in mijn kamer. Ik toets het telefoon nummer dat ik me nog vaag uit mijn hoofd ken in en begin met typen :Ik : Hey Lauren, met mij ; Madison, ik heb je hulp echt nodig! Ik ben morgen sowieso dood bij muziek als ik het huiswerk niet inlever. PLS Kan je me helpen. Ik bericht je even want mijn wifi doet het weer niet. Je bent mijn laatste hoop😖 Anders krijg ik een onvoldoende en me vader maakt me dan dood! En jij wilt je bestie toch niet dood laten gaan???
Lauren : uhh, sorry ik ben Lauren niet. Volgens mij heb je een verkeerd nummer ingetoetst.