Pov Madison
{ na een normale schooldag weet thuis aangekomen }
"Hey lieverd, hoe ging het op school?" "Goed hoor, ik had een 7 voor Wiskunde." "O, nou dat is mooi, vandaag nog plannen?" "Jaaaaa, ik ga met een jongen afspreken bij een café, hij heet Raul." "Krijg je eindelijk een vriendje!" " maaammm" "hahahha oke oke, ga je zelf maar op tutten want je ziet er niet uit." Ik loop da trap op en kijk in de spiegel. Ik bleef gister tot heel laat met Raul chatten dus ik zie er best moe uit. Ik neem snel een douche en stijl mijn haar een beetje. Doe wat make up op en ren de deur uit als ik zie dat ik nog 5 min heb.{ bijna bij het café aangekomen }
Ik : Heey, ik ben er bijna.
Raul : is goed ik loop dan zo even maar buiten zodat je me kan zien.
Ik : OMG!
Raul : Wat?
Ik : ik ga flauwvallen.
Raul : bedoel je letterlijk?!
Ik : nee nee, ik...ik......ik zie
Raul : je maakt het wel heel spannend😂
Ik : SHAWN MENDES
Raul : ben je een fan?
Ik : jaa!
Raul : loop dan naar hem toe.
Ik : dat durf ik niet.
Raul : geloof me je krijgt geen spijt.
Ik : uhm, Oke dan.
Ik loop zenuwachtig naar Shawn toe die me blijkbaar heeft opgemerkt en een glimlach op zijn gezicht te voorschijn haalt. "Uhm.....Hey." " Heey Madison." "Wacht hoe weet je mijn naam." Hij haalt zijn telefoon uit zijn zak en laat ons gesprek zien. "Heb je me zelf verteld." Omggg,nee dit is een droom! "Jij?!" "Haha jaa ik, kom laten we naar het café gaan." Hij pakt mijn hand vast en loopt met me mee naar het café. Zodra hij mijn hand vast pakte kreeg ik een kleurtje. Ik voelde een tinteling in mijn hele lichaam gaan. "Hier ga maar zitten." Hij schoof een stoel naar achter en ik ging er op zitten. "Dus....hoe gaat het?" Onderbreekt Shawn de stilte. "Uhm.......goed denk ik.........Uhm Shawn." "Ja" "Waarom vertelde je me niet dat je Shawn Mendes bent?" "Ik was bang dat je dan anders tegen me zou gaan praten." Zegt hij onschuldig. "Oh Oke" "Vind je het erg?" "Nee nee tuurlijk niet........ik bedoelde het niet op die manier, ik begrijp je wel hoor." Er verschijnt een klein glimlachje op zijn gezicht. Na wat gekletst en gedronken te hebben komt er een ober voor het afrekenen. De drankjes hier waren best wel duur en daarom wou ik voor me zelf betalen. "Nee Madison, ik betaal." "Dat hoeft echt niet Shawn." " Wow die naam klonk echt vreemd uit mijn mond. Ik besef dat ik hier met de Shawn Mendes zit. "Het is goed zo" zegt hij met een glimlach die me laat smelten van binnen. Daarom lach ik terug. We besloten om naar het park te gaan. Tijdens het wandelen kwamen we een klein meisje tegen die verdwaald leek. "Hallo, waar is je mama" vraag ik aardig. "Ik weet het niet" snikt ze. "Ze zou met me spelen maar liep opeens met een man weg." "Wij willen wel even met je spelen hoor" zegt Shawn. "Dankjewelll" zegt het kleine meisje. Shawn tilt haar op en begint met haar heen en weer te rennen. Het meisje lacht waardoor ik me vrolijk voel. Ik kijk naar Shawn die met het meisje in het gras rolt. Hij wordt later zo'n goeie vader. Zijn toekomstige vrouw/vriendin heeft echt geluk. Het is nu mijn beurd om te spelen met het meisje dus maak ik een vlechtje in haar blonde haartjes.
Zo iets⬆️
Ik en Shawn besluiten even langs het politiebureau te gaan om contact op te zoeken met haar ouders. De politie zegt dat de moeder vaak dronken is en dat er geen sporen zijn van haar vader. Ik vind dit zo erg dus besluit ik mijn adres en telefoon nummer voor het geval op te schrijven en zeg tegen haar dat ze het papiertje altijd in haar broekzak of zo iets moet houden. Ze heeft dan wel geen telefoon maar dan kan ze aan iemand vragen om te bellen. Ik en Shawn wandelen nog wat door het park tot we voor mijn huis staan. Hij pakt allebei mijn handen vast en hij kijkt me aan. Ik smelt zowat weg in zijn ogen. We blijven zo een tijdje staan zonder wat te zeggen. Onverwachts leunt hij naar voren en trekt me in een knuffel. Ik knuffel hem natuurlijk ook terug. Ik voel zijn gespierde lichaam tegen het mijne aangedrukt en twee stevige armen om me heen. Als we voor mijn duur staan maak ik de deur alvast open. "Ik vond het vandaag echt heel erg leuk met je Madison." "Ik ook." Zeg ik met een grote glimlach. "Het is al laat dus ik ga maar." Voordat ik wat wil zeggen leunt hij naar voren en drukt een kus op mijn wang. Ik begin te blozen en probeer verlegen weg te kijken, maar hij hij duwt mijn kin omhoog waardoor ik weer in zijn ogen kijk. "Doei Madison" zegt hij lief. "Doei Shawn" ik loop maar binnen en zie mijn moeder grijnzen. "Zo zo" zegt ze zwoel. "Doeiii maaam" ik loop mijn kamer binnen en doe mijn pyjama aan. Ik haal mijn make up weg en plof neer op mijn bed. Ik pak mijn telefoon en zie een bericht van Shawn.
Raul : was echt leuk vandaag.
Dan besef ik dat zijn naam nog moest veranderen.
Ik : jaaaa!
Shawn🍁 : morgen weer afspreken?
Ik : is goed, kom je me van school ophalen dan? Dan kunnen we naar de film. Die is vlakbij. Mijn school heet Forlis lyceum.
Shawn🍁 : is goed, zie je morgen😋
Ik : welterusten muffin❤️
Shawn🍁 : hoe weet je dat ik van muffins hou?
Ik : ben je al vergeten dar ik een fan ben😂
Shawn🍁 : owh ja, welterusten prinses❤️
Aawwh hij noemde me prinses😊
En met die gedachte viel ik in slaap.