Pov Maddison
( Vertelt het hele verhaal ) "Oke dus je ex belde je weer, maar waarom huil je nu dan?" "Ik vertelde je net toch over dat ik niet meer wist wat er was gebeurd die nacht voordat ik ging slapen." "Ja?" "Hij heeft tegen me gelogen." "Hoe bedoel je?" "Hij heeft een video gemaakt van me toen ik dronken aan het dansen was." Zeg ik snikkend. "Hier ik laat het wel zien." Met tegen zin haal ik mijn telefoon uit mijn zak en open de app Instagram. Met trillende vingers typ ik zijn gebruikersnaam in "Natex020" als ik bij zijn feed ben rolt er weer een traan over mijn wang. De video is echt. Hij staat er echt. Het is geen nachtmerrie. Ik ben wakker. Ik lig niet in mijn bed. Shawn kijkt me bezorgd aan. "Als je me de video niet wil laten zien begrijp ik dat hoor." Ik zucht diep. "Ik laat het je wel zien maar je moet me een ding beloven. Dat je niet anders tegen me gaat doen na die video." "Madison, godverdomme tuurlijk niet." Awh hij is zo schattig. Nu maar hopen dat hij het echt meent. "*Zucht* okee, hier." Ik geef hem mijn telefoon die hij voorzichtig aan pakt. Volgens mij is hij net zo zenuwachtig als ik ben. Hij klikt op het filmpje en doet het geluid aan. Hij zet het geluid aan en al mijn herinneringen komen terug van die avond. Toen ik de video zag was ik te gefrustreerd om het geluid aan te zetten. Maar nu ik de muziek hoor herinner ik me alles weer. Hoe ik heel lichtjes in mijn hoofd was, hoe ik mee bewoog met mijn armen en de maat van de muziek. Hoe jongens met vol lust in hun ogen mij stonden aan te kijken. En....... en hoe Nate er lacherig en trots bij stond alsof hij wou laten zien dat ik zijn sletje was.
Mijn tranen stoppen met rollen. Ik ben opeens niet meer zo verdrietig. Ik ben meer boos. Woedend. Ik besef me nu pas wat een lul Nate is. Ruw veeg ik mijn tranen weg. Shawn kijkt me vragend aan. Ik laat hem daar achter en trek mijn kleren aan. "Madison waar ga je naar toe!" Schreeuwt Shawn nog achter me, maar ik negeer hem. Het enige waar ik nu gefocust op ben is Nate. Die klootzak. Ik pak snel een blaadje en een pen en laat een briefje voor Shawn achter. "Hi Shawn, sorry ik moet nu echt weg ik moet even wat doen. Het gaat wel. Ga maar naar huis ik bel je wel als ik klaar ben. Bye xxx Mad." Ik pak mijn sleutels en race naar het huis van Nate. Ik weet niet eens waarom. Hij woont best ver dus ik weet niet hoe ik er ga komen maar mijn lichaam beweegt zonder dat ik het wil. Ik fiets harder en harder elke keer als het beeld weer in mijn hoofd word afgespeeld. En nog eens en nog eens en......Uit het niets zie ik 2 felle lichten die waarschijnlijk van een auto komen voor me. Ik wil mijn stuur omdraaien maar het is al te laat. De klap is waarschijnlijk hard. Ik voel eigenlijk niks. Ik lig hier maar op de grond. Vaag hoor ik allemaal mensen om me heen komen en een ambulance. Voor de rest herinner ik me niks meer.
( i know kort hoofdstuk maar mijn inspiratie is 0.0% )