*

50 10 2
                                    

Tulipány. Překrásný žlutý tulipány. Milovala jsem je, všechny. A zrovna on byl ten debil s oříškovýma očima, co prošel záhonkem plného tulipánů.
,,Hej!" zakřičela jsem na něj, on se jen podíval přes jeho rameno a mrknul ,,Však dorostou!". Byla jich škoda.
Ani jsem jich nestihla politovat a už mě Naomi táhla do třídy.
Naše škola byla zvláštní, ne proto, že v ní nebyli dobří učitelé, ne proto, že mě nikdo neměl rád. Byla prostě jen..divná.
O hodinách jsme se většinou ani neučili, učitelé byli znudění a očividě by nejradši zase kouřili v kabinetu a řešili, proč nešli dělat nějaké jiné povolání. Takže jsme si většinou s Naomi psali dopisy.

Dneska u Ech-béčka?

Ech-béčko byl chátrající autobus z devadesátých let, kam jsme chodívaly kouřit. Byly tam různé časopisy, knihy, ale našly jsme i tuctovou zásobu alkoholu, která sice z devadesátých let nebyla, ale dobrá byla až příliš. Máme tu schovky cigaret a jídla. Ech-béčko je náš druhý domov, vlastně tam spíme snad celé prázdniny.

Že se vůbec ptáš! Odepsala jsem a zmačkala jsem papírek do maličké kouličky, která měla tu čest a obletěla celou třídu, jen kvůli přečtení od malé dívenky jménem Naomi.
Jediná odezva, která se mi dostavila byl její úsměv, který jsem okamžitě opětovala.

Na Ech-béčko jsme utekly hned po škole. ,,Dej mi cigáro, mám na něj chuť celej den." vyprskla Naomi a tahala mi z kapsy modré Camelky. Já jsem jen přikývla a podávala jsem jí náš milovaný zapík ve tvaru čokolády. ,,Dfíky."
V našem Echo-béčku jsem měla i hromady kaktusů a tulipánů, dávaly mi pocit domova. Měly jsme tam ošuntělý "gauč" a miliardu plakátů od Bring Me The Horizon. My dvě jsme se hledaly.
Po několika hodinách strávených kouřením a posloucháním hudby, jsme musely bohužel Ech-béčko opustit, zamknout a přikrýt plachtou.

,,Zdar.." zakřičela jsem do prázdného bytu ,,..jo je fajn, že jste doma!" a šla jsem do svého pokoje. Zítra mě čekal další extrémně nudný den ve škole a tak jsem si alespoň šla zapálit na balkón, no a koho jsem neviděla? Kluka s oříškovýma očima.

Taaže Welcome! ♥
Rozhodla jsem se konečně zase napsat nějakou blbost, tak snad se někomu bude líbit 😄
Jinak, všechny nespisovné výrazy jsou naschvál, více mi do tohoto příběhu sedí! :)

Hazel eyesKde žijí příběhy. Začni objevovat