**

46 9 5
                                    

Vyfoukla jsem obláček kouře a prohlásila jsem ,,Dlužíš mi tulipány" přičemž jsem se na něj zaculila.
Chvíli na mě jen tak zíral, přemýšlel, kam mě má zařadit a pak mu ve došlo ,,Zítra je tady máš, neboj" zakřičel a symbolicky mávnul rukou ,,Budu ti věřit." zavolala jsem ,, A pro koho jsou adresovaný?"
,,Pro Faith." zahodila jsem cigaretu dolů na zem a on jako by věděl, co po něm chci, na ní dupnul a zasmál se ,,Tak zítra, Faith."

Z mého hlubokého spánku mě vymrštil spam na messengeru od Naomi, kterou jako vždycky doma terorizoval její otec. Takže jsem se ve tři ráno musela vloupat k ní do bytu. Bytu ve druhém patře. Párkrát jsme už tohle podnikaly, takže to nebyl zas takovej problém.
,,Naomi?" zašeptala jsem do prázdného pokoje. Naomi vylezla z rohu a okamžitě mě obejmula ,,Díky" zašeptala.
Po hodině a půl neústavného motání se jejího zlitého otce, jsme konečně usly. Ráno byl u naštěstí pryč, takže jsme vyjedly to poslední, co v lednici zbylo a vyrazily jsme do naší nejskvělejší školy.

,,Já jenom nechápu proč taková babizna ještě učí!" stěžovala si Naomi ,,To nikdo" odpověděla jsem s úsměvem a strkala jsem si cigaretu do pusy ,,Zapal mi" otočila jsem se na Naomi, která okamžitě vytáhla zapalovač. ,,Proč furt hulíš tyvole?" vykřiknula Max.
,,Vždyť ty hulíš víc, než já a Naomi dohromady!"
Max vykulila oči a ukázala na mně prstem ,,Tímto končí naše přátelství, to sis posrala!" a naštvaně se otočila. Naomi k ní přiběhla, podala jí cigaretu a velmi mile jí požádala o odpuštění. Max cigaretu přijmula, políbila malou Naomi na čelo a otočila se.
Byla středa a tak jsme se vydali společně s pár klukama z devítek do garáží. Slibovali jsme si, že jednou vymyslíme něco opravdu dýp a napíšeme to tam. No, a dneska ten den přišel. Matěj vytáhnul hrst lihovek a zbytek pro ně utíkal jako hejno supů.
Běhali jsme od zdi ke zdi, od auta k autu a opakovali jsme jednu větu stále dokola ,,Tvoje srdce je moc velký na tvoje tělo".. Max hulila jedno cigáro za druhým a vypadala, že se za chvilku zhroutí. I když.. ona tak vypadala furt. Táta jí umřel asi před rokem a její máma jí vyhodila z domu, kdy se jí přiznala s tím, že je lesbička. Celkově jsme byli nešťastná parta. Víte, smutné děti drží pospolu.

Večer mi volala Max, že dnes zůstává u Naomi a tak jsem se konečně mohla trochu prospat s vědomím, že je Naomi v pořádku. Když u jsem pomalu padala do říše snů, začalo mi něco bouchat na okno. Rychle jsem se zvedla a šla jsem otevřít balkónové dveře, dole stále ten idot s obří kyticí tulipánů a řval ,,Faith, tady máš ty pampelišky!"

Fuck, já miluju tulipány😄 Moc děkuju za ohlasy! ^^

Hazel eyesKde žijí příběhy. Začni objevovat