Pri vchode do jedálne nás srdečne vítal čašník. Už z diaľky sme spozorovali ako nám dakto máva z jedného zo zadných stolov.
"Poďte za mnou." Povedal čašník a my sme ho nasledovali až k stolu.
"Dobrý deň! Drahý, toto sú pán John a pani Marian Thayer. A vy mladý muž musíte určite byť Jack...Trafila som?" Stará pani bola veľmi výrečná a chuťou sa smiala.
"Dobrý deň aj vám. Toto je Mark a Mary Fortune." Predstavil som starší pár Marian a Jackovi.
"Som rada že vás spoznávam."
Povedala Marian a podala ruku najskôr Markovi a potom aj Mary.
"Pripoja sa k nám aj vaše deti?" Spýtal som sa.
"Áno pripoja. Aha práve sú tamto.""Dúfam že nám odpustíte drobné zdržanie." Ozval sa hrubým hlasom najmladší syn - Charles Alexander.
"Kde ste toľko boli?"
"Alice sa trošku pozabudla." Povedal Charles a pousádzal sestry ku stolu, až si napokon on sadol vedľa Jacka.
"Mabel, Alice, Ethel a Charles." Predstavil narýchlo svoje deti pán Fortune a každý z nich zdvorilo pozdravil.Popri jedle som si uvedomil, že jem z tanjera z ktorého ešte nikto nejedol. Pijem z pohára, z ktorého ešte nikto nepil. Sedím na stoličke na ktorej ešte nikto nesedel. Všetko okolo je úplne nové, moderné a každá z týchto vecí má ešte stále svoju novú vôňu.
Aloha!
Viem že to nieje zatiaľ až tak zaujímavé ale veď všetci vieme,
že veci sa začnú diať až po náraze. Ďakujem za každý vote komentár alebo názor a....Len mne sa zdá že tie kapitoly čím ďalej tým viac predlžujem? 😂
Btw. Na fotografii je rodina Fortunovcov.*Maggie
VOCÊ ESTÁ LENDO
TITANIC 1912
Ficção HistóricaRodina Thayerovcov sa vracia z Európy späť do Ameriky. No nevedia čo zažijú na ceste domov. Nastúpia totiž na nepotopiteľný Titanic. Čo sa s nimi stane? Nájdu šťastný koniec, alebo sa stratia v hlbinách oceánu?