Schooldag

64 8 0
                                    

Een frisse ochtend. Ik sta in mijn sport kleren, die knal roze zijn, te wachten op mijn zus. God wat doe zij er lang over om uit huis te komen. Ik zie mijn zus rustig de huis uitstappen met haar zwarte sport kleren. Ugggg weer een leuke kleur. Voel en hoor de sarcasme.

'Zo eindelijk heb je kunnen komen Kiara. Ik sta hier al de hele tijd te wachten.'

'Ja ja. Doe nou maar rustig Jackie.' Ja ik heet Jackie, vind ik best een mooie naam eigenlijk. Maar oké.

We beginnen te joggen. Ik heb mijn oordopjes in en luister naar 'cold water', terwijl ik voor op ren. Mijn zus zat haar oordopjes nog in te doen, dus was ik haar voor.

'Jackieeeee.' Ik schrok op en keek naar de richting van waar mijn naam werd geroepen. Het was Kiara.

'Ja?'

'Kan je even wachten?'

'Ja hoor.' Ze komt aan gesprint. En daar gaan we dan, zij aan zij joggen we heel de straat af naar het park. Uiteindelijk gaan we weer terug naar huis.

'Poehhh.' We zijn de hele park afgelopen en gaan nu terug.

'God ik ben dood, jij niet dan Jackie?'

'O, nee hoor.'

'Oké.' Daar stopt het gesprek weer en onze huis komt in zicht.

'Kom kijken wie eerste is?'zegt Kiara.

'Ja, voor wat dan?'

'Wat jij wilt.'

'Ja, oké als ik win krijg ik een grote muffin van de Albert Heijn. Beter gezegd twee.'

'Mij best.'

'Jij?'

'Ik ga voor een extra grote reep chocola.'

'Oke.'

'3, 2, 1...0.' We rennen allebei zo hard dat we allebei tegelijk de deur raken.

'Nou dat is lekker eerlijk. Dan kopen we allebei voor elkaar wat we van elkaar verwachtten.'

'Mij best. In de pauze gaan we dan?'

'Ja, is goed.' We lopen naar binnen en zo te zien is niemand nog wakker. We gaan allebei onze kamers in. Ik zoek gelijk wat bij elkaar en ga dan gelijk naar de badkamer. Ik ben als altijd de eerste.

Ik heb gedoucht en was net bezig met mijn haar. Een hoge paardenstaart, die ik afmaak met een mooi roze lintje om mijn elastiekje. En mijn outfit heb ik al aan (zie onder 👇🏻).

Ik kom net uit mijn kamer en zie mijn zus al op mij wachten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik kom net uit mijn kamer en zie mijn zus al op mij wachten. Die heeft al haar kleren aan. Haar haren net als mij in het zelfde hoge paardenstaart en een strikje maar dan in het zwart.

'Hey, je hebt het zelfde als mij

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Hey, je hebt het zelfde als mij.'zeggen we tegelijk naar elkaar. We barsten in lachen uit.

'Oké, nu we klaar zijn zullen we dan gaan?'

'Ja, is goed.' We lopen naar school. We komen aan en gaan naar de les die we moeten volgen. Ik zit in de klas te luisteren naar mijn docent als er een propje naar mijn hoofd vliegt. 'Hey wat doe je?!?!'

'Laat maar zitten Kiara het maakt niet uit.'

'Dat maakt het wel.' En voordat ik nog maar iets kan zeggen heeft ze de jongen al op de muur gedrukt. Ze heeft haar handen in zijn t-shirt gewikkeld en duwt hem om hoog.

'Hoe denk jij dat je mijn zusje een propje kan werpen?!?!'

'Sorry, het spijt me. Ik deed het niet expres.'

'Maar je zat net wel met een lach op je smoel. Zal ik het eraf slaan?!?'

'Nee, sorry.'zegt hij hysterisch.

'Laat dit nooit meer gebeuren.' De jongen knikt heftig met zijn hoofd en mijn zus laat hem los.

'Zo dat is ook gedaan.'

'Ik hou van je, dankjewel.'

'Ik ook van jou, altijd.'

------------------

Dit is een nieuwe boek. Ik hoop dat jullie het leuk zullen vinden. Ik heb volgende week een toetsweek. Dus het zal daarna plaatsvinden. Ik denk dat het 2 april wordt, want dan is mijn opa jarig (hij is overleden al een paar jaar 😞). Maar het zal dan voor hem er opkomen.

Dark and pink Side -twinnie- (On hold)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu