Klapje

36 2 1
                                    

Ja, mijn zus heeft een hele boksbal in haar kamer laten plaatsen, wat ik nu pas zie dus.

'Kiara wat is dit?!' Ik krijg geen antwoord.

'Kiara?' Ik tik op haar schouder, wat ik beter niet had moeten doen. Want ik heb gelijk een stoot tegen mijn lip.

'Omg, sorry Jackie! Het spijt me echt waar, sorry!'

'Nee, maakt niet uit.' Ik ga met mijn hand naar mijn lip, want ik voel iets naar beneden druppen. Als ik kijk is het al wat ik vermoedde, bloed. Ik ben er niet bang voor, wat meeste mensen dus wel zijn.

'Jackie je lip bloed! Ik had moeten uit kijken, sorry.'

'Nee, het maakt niet uit. Ik ga even naar de badkamer om het even af te deppen.'

'Ik kom mee.' Ze kijkt me aan met- ik ga mee en hierbij is de discussie afgelopen- blik.

'Hallo, ik ben geen klein kind.'

'Voor mij wel.'

'Offf Kiara!! Oké, kom maar mee.' Ze loopt samen met mij naar de badkamer, waar ze me gelijk een koud washandje geeft.

'Dankjewel.'

'Geen dank. Nogmaals sorry.'

'Stop nou toch!'

'Oké, oké ik ben als stil.'

Ik dep het bloed weg. Als ik vind dat het goed genoeg is met het deppen, ga ik naar mijn kamer. Ik pak een mini pleistertje en plak dat op mijn gescheurde lip. Ik ga liggen op mijn bed. Als ik net in slaap val, moet iemand me wel weer storen.

'Hey Jackie. Ik heb gehoord van Kiara dat ze je met ongeluk een gescheurde lip heeft gegeven. Gaat het?'

'Hai, Tim,'zijn bijnaam, omdat zijn naam best lang is,' ja klopt. Ik heb geen pijn. Dankjewel dat je het toch vraagt.'

'Geen dank. Ik wou nog even zeggen dat mama en papa moeten over werken. Ze zeiden dat we pizza mochten bestellen. Wat wil jij?'

'Hmmm. Doe maar tonijn, alsjeblieft.'

'Oké, komt goed.'

'Dankjewel.'

'Geen dank.'

Na 10 minuten zijn de pizza's er. Ik pak mijn pizza en ga aan de tafel zitten met een beker cola. Ik hou van tonijn. Maar ook van andere pizza's, de enige die ik niet lust is pizza Hawaï. Ik hou namelijk niet van maïs. Ik zit te eten als Kiara de keuken in komt.

'Hey, waarom kwam je niet binnen eten? Of ben je boos soms?'

'Hai, omdat we van mama niet in de woonkamer mogen eten. En waarom zou ik boos moeten worden?'

'O, gewoon omdat je door mij een gescheurde lip hebt misschien?'

'Nee joh, ik merk niet eens dat ik het heb. Het maakt niet uit.'

'Okis. Ik ga chocolade pudding maken. Wil je ook soms?'

'Yuppie, ja ik wil.'

'Oké. Ik ga ook nog muffins maken. Zou je ook willen mee helpen?'

'Tuurlijk. Muffins are love. Ik doe mee.'

'Oké.'

-Na een paar puddings en een paar muffins-
We zitten nu voor de tv film te kijken. Een komedie film. Ik lach me dood. Ik heb gelukkig de pudding en de muffins op tafel gezet, anders was het er niet goed op geworden. Ik word opeens gestoord met lachen door mijn telefoon die trilt. Ik laat het maar zitten want ik moet heel nodig naar het wc, door her lachen ( mensen wie heeft dat allemaal ). Ik loop naar de wc.

Als ik klaar ben pak ik mijn telefoon uit mijn zak en kijk wie me heeft geappt. Ik zie een onbekende nummer. Zal ik het openen? Ik kan mijn nieuwsgierigheid niet onderdrukken en kijk. Ik had niet moeten kijken.....

Dark and pink Side -twinnie- (On hold)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu