School day

26 3 0
                                    

Er komt een liter koud water over me heen. Ik gil het uit.

'Kiara, what te f*ck!!!' Oeps, ik bedek gelijk mijn mond. Dat had ik niet mogen zeggen. Straks komt de eenhoorn koningin me straffen.

'Sorry, sorry!!'

'Nee, maakt niet uit.'

'Sorry, sorry!!'

'Als je nog een keer sorry zegt, ga je eraan.'

'Sorry!!'

'Je vraagde er zelf om.' En er komt weer een liter koud water over me heen.

'Kiara!!!!'

'Ja?'

'Waarom doe je dat?!'

'Omdat ik je maar niet stil kreeg. Maar nu moet je echt opstaan, anders komen we te laat voor school.'

'Oké, oké.'zeg ik een beetje chagrijnig. Ik sta op en loop de badkamer in en neem een kleine douche. Daarna kleed ik me aan in mijn roze tank top en mijn witte hoge broek. En doe gelijk ook mijn lage Allstars aan. Voor dat ik naar beneden loop doe ik een mooie roze speltje in mijn haar en loop dan naar beneden.

'Hier.' Ik krijg mijn tas in mijn handen geduwd.

'Zitten al mijn boeken erin?'

'Ja, kom nou, maar.' Kiara loopt voor me uit naar buiten en ja wat moet ik anders doen. Ik volg haar ook naar buiten. Ik schrik me rot van wat ik nu voor me zie. 

Jace staat voor ons huis met zijn auto te wachten.

'Wat kom jij hier doen?!?'vraagt Kiara gelijk.

'Ik kom je zusje ophalen.'

'Ja, dat zie je maar in je dromen.'

'Ja, zal wel.'

'Jace, ik zei dat ik je op school zou zien niet hier.'

'Wacht wat?!,'Kiara kijkt me raar aan,'Hoe bedoel je "ik zei dat ik je op school zou zien"?!'

'Lang verhaal ik vertel het wel als we onder weg zijn naar school. En jij,'ik wijs naar Jace,' ga jij maar naar school. Wij gaan loopend.'

'Mij best.' Hij stapt in zijn BMW en rijdt dan weg.

'Wat was dat nou weer?!'

'Nou kijk.... Begrijp je het nu?' Ik heb haar heel gister avond verteld. En nu zijn we al op het schoolplein aan gekomen.

'Ja, nu begrijp ik het. Maar waarom vroeg je nog een reep chocolade en een shop vriend?'

'Nou kijk, de chocolade reep had ik voor jou gevraagd. En de shop vriend gewoon, omdat ik moest shoppen.'

'O, oké. Maar na vandaag praat je niet meer met die gozer.'

'Oké.'

'Beloofd?'

'Beloofd.'

'Pinky promise?'

'Pinky promise.' Ik pak haar pink vinger en verstrengel die met de mijne en trek hem dan los.

'Nou mooi zo. Kom naar onze kluisje, ik moet nog wat boeken erin doen.'

'Oké, ik ook.'

'Kom laten we dan maar gaan.' We lopen samen naar binnen. En komen na 2 minuten aan bij onze kluisjes. Ik rommel in mijn tas voor mijn sleutels. Na een tijdje heb ik ze uiteindelijk gevonden. Ik open mijn kluisje en doe er mijn boeken in die ik niet nodig heb straks. Net als ik klaar ben gaat de bel. De hele tijd zat Kiara naast me te wachten.

'Sorry voor het laten wachten.'

'Nee, maakt niet uit.' Dat is pas echt zusjes liefde. Daarom hou ik zoveel van haar.

Dark and pink Side -twinnie- (On hold)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu