Multimedia:::gece
İyi okumalar......
Gecenin ağzından.^^
Gece kalk artık lan ne uyudun. Bak hayla uyuyor ya kalksana kızım ne uykucu oldun be. Başıma kaldın iyimi.
Al işte sabaha kadar uyuma başımın etini ye ondan sonra uykucu de Yarabbim ya off.Ece deli etme beni sabaha kadar uyumadan başımın etini yedin lan. Ne uykuculuğundan bağsediyorsun, gerizekalı hem daha saat kaç sen neden ayaktasın.
Gözlerini devirip offladı.Abla uyku tutmadı hem saat 9 kalkta okula kayıt yaptıralım,hadi ya kalk hazırlan gidelim.
Doğru bide okul vardı ya off en anazından lise sona gidiyordum sonra ünuversite yerleşirler gidip sirketin başına geçecektim. Yataktan doğruldum ve ece nın üstüne göz attım. Güzel giyinmişti.Sen böylemi geleceksin okula.
Diye sorduğumda kafa salladı.
Tamam çık odadan duşa girip gelirim ben kahvaltıyı dışarıda yaparız.
Ayağa kalktığımda hayla öylece dikiliyordu.
Ne bekliyorsun çıkana kızım !
Ben bağırınca koşarak odadan dışarıya çıktı. O nasıl bir çıkıştı lan az daha düşüyordu amk,neyse ayağa kalkıp güzel bir duş aldım. Daha sonra dişlerimi fırcalayıp,saclarımı tarayıp düzleştirdim. Dolabımın önüne geçtim. Yaz mevsiminde olduğumuz için şort giymeye karar verdim. Şortlarıma bakmaya başladım. Üzerime kot şortumu ve siyah tüsörtümü geçirdim,gözlüklerimi ve bilekliklerimi taktım. Ayakkabı olarakta siyah beyaz spor ayakkabılarını geçirdiğim de hazırdım.Gece'nin giydiklerini...
Cebime Telefonumu ve bir miktar para koydum. Aşağıya indigimde ece koltukta oturmuş telefonu ile uğraşıyordu.
Ece hadi gidelim
Tamam geldim
Yanıma gelince onu söyle bir inceledim. Benim giyindiğim gibi siyah şort ve üstüne beyaz dantelden tüsört giymişti onun içinede beyaz atlet giymişti, yine her zamanki gibi çok güzel olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Kız (YAZILMIYOR)
Teen Fiction15 yaşında anne ve babasını bir trafik kazasında kaybeden gece ve ece Teyze' ler Havva nın yanında kalırlar. Teyze leri Havva gece ve ece ile ilgilenmez. Gece 17 yaşına kadar teyzesine katlanır ama daha fazla dayanamaz. Gece kardeşini de alıp ail...