İyi okumalar. . . . . . . .
Ece'ye geri döndüğümde bana sırıtarak baktığını gördüm ve hemen kolundan tutarak beni barda beni zorla kavgada ayıran çocuğun yanına götürmeye başladı ben kolumu çekmeye çalıştıkça o daha fazla sıkmaya başladı. Bende en sonunda pes edip kendimi rahat bıraktım en fazla dalga geçerdi bende okulda ikinci kavgamı etmiş olurdum.
En sonunda durduğumuz da direk gereksiz konuşmaya başladı.
"Vay be sendemi bu okuldaydın hırçın kız"
Gözlerimi devirip,
"Malesef , içinde ne kadar gereksiz varsa gelip o okulu seçmişim ."
Dedim. Ve cevap vermesini beklemeden okula doğru yurumeye başladım. Ece'nin peşimden gelmediğini farkettiğim de duraksayıp kafamı hafifçe arkaya gevirdim
"Ece geliyormuşun."
Dıye sert konuştuğum da hemen gereksizlere veda edip yanıma geldi. Bende hemen yürümeye başladım. Onlardan uzaklaştıktan sonra yürümeyi kesmeden
"Onlara ne dedin."
Diye sordum. Ece de oflayarak konuşmaya başladı.
"Onlara isimlerimizi ve senin çok fazla kaba olduğunu söyledim . Ayriyetten Aras yani seni kavgada ayıran çocuk senin sınıfını sordu bende sınıfını söyledim ve bil bakalım noldu aras ile ayni sınıftasınız hayırlı olsun. "
Dedi sırıtarak. Dediği şey ile yürümeyi bırakıp ona döndüm. Bu ne ya tüm gerizekalı lar beni bulmak zorundamıydı. Gözlerimi devirip yürümeye devam ettim. Ece'nin sınıfının olduğu kata geldiğimizde ece yanağına hızlı bir şekilde öpüp sınıfına girdi. Bende oralanmadan sınıfımın olduğu kata çıkıp sınıfıma girdim. Yerime geçip oturdum 5-10 dakika geçmeden Aras sınıfa girdi ve sırıtarak yanıma doğru yürümeye başladı. Be bir şey merak ediyorum da bu çocuk dün yoktu şimdi neden bu sınıfta ya. Ben içimden bunları düşünürken o yanıma gelmişti ve bana öylecene pişmiş kelle gibi bakıyordu. Ne var gibi baktığım zaman bu sefer o gözlerini devirip ağzını araladı."Yerime oturmuşsun kalkacakmısın."
Ne yani otura otura onun sırasına mı oturmuştum. Bu sefer ben gözlerimi devirip konuşmaya başladım.
"Malesef ki artık benim yerim oldu git başka bir yere otur."
Dediğimde beni takmayıp yanıma oturdu. Takmayıp önüme döndüm bir kaç dakika sonra hoca geldi herkes Yanımda ki gereksiz ve ben hariç ayağa kalktılar. Hadi ben neyse de bu gereksiz neden ayağa kalkmıyor off neyse hoca bize bakmaya başladı bende inadına gözlerinin içine bakmaya başladım.
"Aras ve gece sizler ayağa kalkmayı düşünüyorsunuz."
Dediğinde. Direk söze atladım.
"Aras'ı bilmem ama ben kalkmayı düşünmüyorum."
Dediğimde hoca gözlerini devirdi ama sonra birdenbire gülümseme ye başladı.
"Peki o zaman sizle bir oyun gibi bir şey oynayalım herkes biliyor ki Dersimiz matematik ve size üç'er tane soru sorcam. Siz üç sorunun da üç'ünü bilirseniz benim derslerimde hiç bir zaman ayağa kalkmazsınız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Kız (YAZILMIYOR)
Teen Fiction15 yaşında anne ve babasını bir trafik kazasında kaybeden gece ve ece Teyze' ler Havva nın yanında kalırlar. Teyze leri Havva gece ve ece ile ilgilenmez. Gece 17 yaşına kadar teyzesine katlanır ama daha fazla dayanamaz. Gece kardeşini de alıp ail...