Mültjmedia; Ece
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Ece hadi ama senin beklicem 10 oldu saat ya
Ece hanımın ısrarla sonucu bara gidecektik ama bir türlü hazırlanamadı. 1 saattir Ece'ye bekliyordum.
Tamam abla geldim hadi çıkalım.
Yanıma geldiğinde o beni inceledi ben onu inceledim. Güzel olmuştu yine.
Ece'nin giydikleri... (ayakkabı olarak da beyaz Babet giydi)
Gece'nin giydikleri... (ayakkabı olarak da siyah dolgu topuklu uzun bot giydi)
Sonunda kızım ya nerde kaldın.
Dedim söylediğimle alayla gülmeye başladı.
Ablam kadar güzel olmaya çalışıyorum ama görünüşe göre yine başaramamısım.
Dediğinde kahkaha atmaya başladım. Bu kız güzelliğinin farkında değildi heralde daha fazla uzatmamak için,
Hadi gidelim.
Diyip çıktım evden arabaya ilerleyin arabaya bindim. Ece de geldiğinde arabayı çalıştırdım. 5 dakikada barın önüne vardığımda,
Ece şimdiden söyliyim fazla içip sarhoş olmak yok senin sarhoş halinde uğraşamam anlaştık mı ??
Ben sarhoş olmazdım ama ece sarhoş oluyordu ve ben onunla uğraşamam.
Off abla tamam 20 bardağı geçmez bu sefer söz.
Diyip arabadan indi. Bende indigimde barın önünde ki sırayı es geçip kapıdan içeriye girdim. Geçen gün korumaları birazcık hırpaladığım için bir bok diyemiyorlardı.
Boş bir yere geçip oturduk.Ece ne iceceksin bebeğim.
Dediğimde gülümseyip bana baktı.
Kendine ne alırsan banada ondan al dünyanın en güzel ablası.
Dediğinde ayağa kalkıp barmenin oraya gittim. Kendime en ağırlarından alcaktım ama ece'ye hafif bir şeyler alcaktım.
Bana olmeca tekila versene.
Dediğimde barmendeki çocuk bana şaşkınca baktı ona gözlerimi devirdim geldiğimden beri aynisindan içiyordum heralde bu çocuk yeni gelmişti. Hiç bir şey demeden oradan istediğimi verdi alır almaz kafama diktim.
Bana aynisindan şişe olarak ver. Birde şişe olarak bira ver iki bardak getir masaya çabuk olsun.
Masaya geçtim 2 dakika sonra da söylediğim içkiler geldi.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Evet sizce suan ne oluyor. Bence tahmin etmek zor değil ben bir adamı dövüyorum. Şimdi ben size olayı kızaca anlatıyım. Biz ece ile güzel güzel ickilerimizi içiyorduk bu gerizekalı pic kurusu bizim masaya gelip bana sarktı, bende ona dersini veriyorum bu kadar.
Lan şerefsiz bir daha bana bulaşma, ben sana adam akıllı siktir git dedim mi demedim mi? Dedim değilmi daha ne üsteliyorsun ki gerizekalı illa böyle dayak mı yemek zorundasın.
Dedigim de adam çoktan bayılmıştı. Birisi belimden tutup adamın üstünden kaldırdı. Beni kaldiranada bir yumruk atıp ece'ye döndüm. Etrafıma baktığımda ise herkesin bana korkulu gözlerle baktığını gördüm. Kimseyi umursamadan gece'yi kolundan tutup bardan çıktığım gibi arabaya bindim.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Ablam benim be dün gece nasıl dövdün adamı ya seni adamın üstünden kaldiranada ne demeli meteor du mübarek.
Sabah kalktığımdan beri dün gece ile ilgili bir dünya şey diyordu. Bende şuan ki gibi hiç birine cevap vermiyordum. Arabayı okulun bahçesine sokup arabayı hızla parkettim. Arabadan inince ece de peşimde indi. Arabayı kilitleyip hızla okula yürümeye başladım herkesin bize bakmasını umursamadan yürürken ece'nin peşimde gelmediğini farkettim. Ece'ye dönüp baktığımda hiç kımıldamadan aynı noktaya baktığını gördüm.
Bakış açısı takip ederek baktığı yere baktım neye baktığını gördüğümde ister istemez ağzımdan şu kelime çıktıHassiktir
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
İyi okumalar.....
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum cancağızlarım.......
❤❤❤❤❤sizleri çokkkkkk seviyorum❤❤❤❤💋💋💋💋😍😍😍😍😍💗💗💗💗❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Kız (YAZILMIYOR)
Teen Fiction15 yaşında anne ve babasını bir trafik kazasında kaybeden gece ve ece Teyze' ler Havva nın yanında kalırlar. Teyze leri Havva gece ve ece ile ilgilenmez. Gece 17 yaşına kadar teyzesine katlanır ama daha fazla dayanamaz. Gece kardeşini de alıp ail...