Boku yedim!!!
Kendimi güçlü göstermeye çalışıyordum ama titreyen vücudum beni ele veriyordu. Normalde psikolojik ve fiziksel anlamda güçlü bir kızım ama konu Jungkook olduğunda maalesef korkak oluyordum. Yada güçsüz!
"Biliyo-orsan n-ne olacak? En kısa zamanda Jungkook'a o fotoğrafları göstereceğim," neden kekeliyordum? Cidden!
"Ne mi olacak? Jungkook,onu sevdiğini ve gizli sapığının sen olduğunu öğrenecek," irileştirdiğim gözlerimden yaşlar akmaya başladı. Göz yaşlarım bir salise bile kesilmeden akmaya devam ederken nefes almak hiç bu kadar zor olmamıştı.
"Evinde ağlarsın ergen. Şimdi telefonundan o resimleri sil. Hemen!"
Zorda olsa cebimdeki telefonu çıkardım ve ard arda sil düğmesine basarak tüm fotoğrafları sildim."Sen iyice ergen çıktın," dedi ve elimdeki telefonu çekiştirdi. Jungkook'un uyurken çektiğim resimlerini görmüştü. İşte şimdi kendimi daha çok öldürmek istiyordum. Cam parçacıkları boğazımı delip geçerken arkamda hissettiğim nefes sayesinde gözlerim kapandı ve yavaşça yere doğru süzüldüm.
En son hatırladığım şey ise belimde hissettiğim narin ve sıcak ellerdi. İşte o an kendimi en huzurlu hissettiğim zamandı. Onun kokusuyla siyahın içinde kaybolmak... başka ne isteyebilirim ki?