Riven geri dönüyor

386 17 22
                                    

Bir gün gece Miusa rüyasında Riven'in gelişini görür.
Mutlulukla uyanır ama bakarki saat daha 3.30 ( üç buçuk) yine de gider balkona etrafa bakar kimsecikler yok. Üzülerek.
Miusa= ahh yine rüya gördüm hiç gelmicek o gizemli boyutta kalbıldu kendi kendime yine hayal kuruyorum ama keşke yinede okusaydı.
Geri yatağına girip yatar uyandığında Bulum onu kahvaltıya çağırır Bulum Miusayı öyle üzgün görünce merak etti yanına gitti ne olduğunu sordu.
Miusa= dün gece rüyam da Riven ' in geldiğini gördüm balkona falan çıktım kimse yoktu.
Bulum= boşver Riven senin hep kalbinde olucak umarım gelir ama.
Kahvaltıya giderler kızlarda Miusayı öyle üzgün görünce merak eder.
Tam soracakken Bulum el kol kaşını falan oynattı şöyle anlama getirdi ( Miusa çok üzgün biraz yanlış bırakalım sonra anlatırım) kızlarda gülümseyerek Miusa'ya günaydın derler.
Kahvaltı yaptıktan sonra Bulum her kesi odasına çağırıp anlatır herkes olaya çok üzülür Miusa'yın üzülmemesini için bu konuyu açmicaklar ama Aysi ve kardeşleri görünmezlik sihrinin içinde onları dinliyor.
Aysi= hımm aklıma birşey geldi geçen planımızı biraz değiştirelim alfeyaya girip Miusa'yın odasına Riven' in hologramını gösterelim Miusa üzülünce winx'te üzülür hahahaha.
Stormi= aynen Aysi akıllısın.
Darsi= neden akıllı olmadın mı.
Stormi kızar ve Aysi hadi gidelim der.
Gece Miusa o rüyanın aynısını tekrar görür ve uyanır yatmaya çalışır ama yatamaz mutfağa biraz su içmeye gider su içtikten sonra bir ses gelir.
Miusa= orda birisini var Bulum sen misin?
Miusa duvarda Riven ' in gittiği günü görür ve ağlar Kızlar onun ağlama sesini duyunca hemen Miusa'yın yanına gider duvarı görürler Miusa'yı ordan uzaklaştırılan Flora Miusa'yın yanında sabaha kadar uyanık kalacağını söyler winx tamam der ve odadan çıkar Miusa yatar.

WİNX CLUPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin