Bir gün winx konser vermek ister ve akşama kadar her yeri süslerler.
Bu fotoğraflardan hepsinden ayrı mahalleye ayrı yere asarlar her birinde 20 adet vardır bunları einx arabasıyla kızlar asar ve saat 8 ( sekiz ) oldu herkes partinin olduğu yere gelir şarkı başlamadan önce Bulum bir konuşma yapar.
Bulum: sayın konuklarımız öncelikle hepiniz hoşgeldiniz ben Bulum bunlarda arkadaşlarım şimdi sizler için bir şarkı söylicez şarkımızın adı ''sen birtanesin" şarkıyı iki kişi söylicek ben ve arkadaşım Miusa diğerleri müziği Çalıcak.
Söylemeye başlarlar herkes seslerini çok beğenir ŞARKI bitince herkes alkışlar bu sefer müzik bitince Miusa konuşmayı yapar.
Miusa: herkese merhaba şarkımızı umarım beğenmişsinizdir partiyim keyfine bakın iyi eğlenceler. Diyerek kızlar sahne arkasına gider biraz oturup yemek yerler.
Sonra sahne arkasına uzmanlar gelir.
Hilya: ooo kızlar bize yolmu ne güzel yiyiyosunuz.
Flora: olurmu hiç gelin oturun bende size getireyim.
Flora mutfağa gidip uzmanlarada bir tabak çorba verir. Ondan sonra Hilya Floranın yanına gelir.
Hilya: ooooooo Flora bugün çok şıksın.
Flora: teşekkür ederim Hilyacım😊
Hilya Floraya yardım edip tabakları götürmede ona eşlik eder. Ve oturup beraber yerler yemek bitince Bulum dans müziği açar.🎤🎧🎷🎺🎸🎻🎹🎼
Ve uzmanlar onlara dans teklifi eder.Ondan sonra güzel Fotoğraflar çekerler.
Umarım beğenirsiniz yorumlarınızıda beklerim😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WİNX CLUP
FanfictionArkadaşlar bu kitabı lütfen indirin. Beğenmeyi, yorum yazmayı unutmayın iyi okumalar😊