Flora ve winx Flora'nın ailesini ziyaret etmeye gider tam kapıyı çalınca baktı ki kimseler açmıyor kapıyı Miusa pencereye bir iki kez tıklattı ama kimse yok Flora hadi kızlar gidelim derken kapıyı babası açtı meğerse yatıyorlarmış.
Flora: baba siz neden kapıyı açmadınız?
Babası: özür dileriz yaaa dün geç yattık ondan uykuya kalmışız senin geliceğini tamamen unutmuşum.
Flora: sorun değil ama bir daha olmadın deyip güldü.
Ve içeri girdiler ondan sonra babası Flora'yı ve Winx'si dışarı çıkartıp biraz ormanı gösterir tam koyu vadiye gelince babası: ordan gitmeyin orası çok tehlikeli.
Bulum: ne var ki orda?
Flora'yın babası: çünkü orda sihirli kurtlar var efsaneye göre orda sihirli köpekler Halen yaşarmış.
Ve winx yoluna geri döner aslında o yol Flora'yın aklında kalır.
En son eve gelince Flora Miusa'ya ben o koyu vadiye gidicem der.
Miusa: hayır Flora olmaz orası çok tehlikeli sana zarar gelebilir.
Flora yinede gitmekten vazgeçmez.
Miusa gidip Bulum'a anlatır.
Bulum: hayır olamaz hemen Flora'yı bulmamız lazım. Ama flora çoktan gitmişti ve Winx koyu vadiye gider içeri girip Flora'yı ararlar ama içinde çok güzel ağaçlar, çiçekler, çok farklı gibi bir tür çiçek türleri var biraz daha ileri gidince Winx ses duymaya başlar. Korku ile ''Floara nerdesin" diye bağırarak giderler.
En sonunda Flora'yı bulurlar ama geri dönerken tamda arkalarında bir sihirli köpek winx çığlık atarak kaçar ve bir yere saklanırlar Peri'ye dönüşemezler çünkü her yerde sihirli kurt var eğer winx'si görürse onları yer.
Ve en sonunda Flora ve sihirli kurt bağ kurarlarSihirli kurt artık iyi bir sihirli kurt olur.
Alfeyaya giderleri.Arkadaşlar 10. Bölümde 👋🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WİNX CLUP
FanfictionArkadaşlar bu kitabı lütfen indirin. Beğenmeyi, yorum yazmayı unutmayın iyi okumalar😊