Birgün winx bayan faragonda'nın yanına hastaneye çünkü çok kötü üşütmüş ve karnında mikrop varmış.
Trix'te onları sihirli küreden izlerlermiş.
Tam hazır olup çıkarken trix alfeya'ya gelir ve winx savaşır ama stormi Miusa'ya sihir yapıp onu bayıltınca da.Kriti bu sefer çok sinirlenir ve Stormi'yin üstüne o sivri dikenlerini atacakken baykuşu o kocaman kanadını açıp Stormi'yi korudu onada birşey olmadı bu sefer Kriti çok sinirlendi.
Ve hemen onun yani baykuşun üstüne atladı onun tüylerini kesip çirkin bir hale getirdi.
Ve Miusa kalktı Kriti kocaman bir kedi olabiliyormuş ve diğer Peri hayvanlarıda öyle ve büyük kedi olunca konuşabiliyormuş. Miusa onun büyük halini görünce hem şaşırır hem mutlu olur ona sarılır ondan sonra Kriti'nin üstüne oturup sihir yapmaya başlar.Bu seferde Miusa Stormi'yi vurmayı başarır tirix Stormi'yi alıp gider.
Ve ondan sonra bir tek boynuzlu at gelir Bulum onun yanına gider ve arkasından bitane sincap gelir Tekna'da onun yanına gider. Bulum ve yek boynuzlu at, Tekna ile sincap sihirli bağ kurar.Ve Tekna sincabın ismini Friti ( Fıriti ) diye isim verir.
Bulum ise tek boynuzlu ata Elıs ismini verir.
Ve winx parti verir Yen'i Peri hayvanların olduğu için.
Bide o zaman Flora'nın Doğum ğünüymüş ve Flora'ya söylemediler onun Doğum ğününüde kutlicaklar.
Flora içinden: ya keşke benim Doğum ğünümüde kutlasalar ben onlara hatırlatmak istemiyorum yinede gidip bir Bulum'a sorayım acaba ne tepki verecek.
Flora Bulum'un yanına gider ve ona sorar.
Bulum: hayır Flora bugün ney ki?
Flora: boşver öylesine sordum.
Bulum içinden: kesin Flora sandı ki biz onun Doğum ğününü unuttuk akşam şok olursun.
Ve akşam olur herkes çok heyecanlı.Winx şöyle bir foto çekilir Layla onları çeker.
Foto çekildikten sonra Stella koşa koşa odasına gider ve partide giyeceği elbiseyi seçer partiye az zaman kalmıştı avlar acele seçiyordu elbiselerinin hepsini yere atmıştı deneyip çıkartmıştı.En sonunda bir elbise çizer ve onu tasarlayıp giyer.
Miusa: çok şükür bitti o kadar hepsini dağıttın partiden sonra toplayalım burayı.
Stella: özür dilerim partiden gelince söz toplicaz.
Ve partiye giderler.Beraber foto çekilirler.
Ve hayvanların partisi biter Bulum konuşma yapar.
Bulum: sayın misafirlerimiz daha parti bitmedi bide arkadaşım Flora'yın Doğum gününü kutlicaz.
Flora şaşkınlıkla bakar Bulum'a.
Bulum: arkadaşım Flora'yı sahneye davet ediyorum.
Flora sahneye çıkar.
Bulum: arkadaşımız için hazırladığımız resim.Bu fotoyu Flora görünce mutluluktan havaya uçar hemen telefonunu çıkarır fotoğraf çeker.
Herkes Flora'nın Doğum gününü kutlar sonra pasta yerler ve Parti biter herkes odasına gider Miusa ve Stella, Stella'nın dağıttığı elbiseleri topladılar bitince yattılar.Arkadaşlar lütfen indirin sizler için tam 402 kelimelik bir hikaye yazdım umarım beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WİNX CLUP
FanfictionArkadaşlar bu kitabı lütfen indirin. Beğenmeyi, yorum yazmayı unutmayın iyi okumalar😊