Miusa ve Riven kafeterya ya gider orda Riven'in aklına bir fikir gelir.
Riven= Miusa hani ben geldim ya beraber bir şarkı söylesek isminde ''Beraber Oldukça İyiyiz.''
Miusa= aa Riven bu çok güzel bir fikir.
Riven= tamam o zaman şimdi prova yapalım.
Miusa: tamam bende gitarımı getiriyim.
Riven:bende müzik çaları getireyim:
Hepsi aletleri getirir ve bir masaya oturup pravoya başlarlar.Ve akşam olur konser başlar.
şarkı bitince herkes çok eğlenir parti devam eder Riven bir kız gitar çalarken onun yanına gitti ve Miusa görünce sinirle yanına gider.
Miusa: ıııııı Riven öyle olsun.
Diyip gider.
Riven: hıı Miusa dur bekle anladığın gibi değil sadece kıza gösteriyordum.
Miusa: öylemi pardon.
Riven: sorun değil.
Ve eğlenmeye devam ederler.
Gece olur herkes yurulur ama Stella yutulmaz.
Stella: hadi kızlar kalkın daha gece bitmedi oynicaz zıplicaz veee dans edicez.
Tekna: Stella anla gerçekten çok yurulduk
Kızlar: aynen Tekna.
Herkes üstünü değiştirip yatar Stella geç yatar kendi kendine son ses müzik açıp dans eder ama herkesi uyandırı bayan Faragonda Stella'nın odasına gelir müziği kapatıp.
Bayan Faragonda: Stella gece gece bunlardı açma herkes yatıyor.
Stella: özür dilerim Bayan Faragonda ama lütfen şarkı aletlerimi almayın ben onlarsız yaşayamam.
Miusa: en iyisi bırakın Bayan Faragonda bir daha açmaz.
Herkes yatar Stella onları kaldırıp yatar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WİNX CLUP
FanfictionArkadaşlar bu kitabı lütfen indirin. Beğenmeyi, yorum yazmayı unutmayın iyi okumalar😊