NE?

7 0 0
                                    

Aslında bir nedeni var!
Benim adım S.
Benim bir erkekle çıkmam için maddelerce uzayan kriterlerim var.

Öncelikle "Biz Kızlar"dan..
TUHAF VARLIKLARDA BUGÜN;
BİZ KIZLAR yaptığımız dedikodular yüzünden, Allahcığımın Lut kavmine gönderdiği felaketi başımıza ne zaman göndereceğini merak ediyoruz kendi aşkına ya. Pipetli içkilerle sarhoş olup, playboy olduğunuzu sandığınız mekanda ki o bardağı, o pipeti üreten firmayı, o pipeti üreten firma sahibinin sekreter yardımcılarının akşam nerede olduklarını, hangi mekanda eğlendiklerini, eğlenceden sonra nerde çorba içtiklerine kadar özel önemli önemsiz belki lazım olur diye kayda alıyoruz. Bu sizi önemsemek değil, bu bizim hobimiz. Bu bizim boş zamanlarımızda yaptığımız bir şey bile değil, bu bizim yapmak istediğimiz için boş zaman yarattığımız hobi.
Ee hâl böyle olunca da, hepinizin hangi bokun laciverti olduğunuzu duyuyor, öğreniyor, anlamaya çalışıyor, sorguluyor, anlamaya çalışıyor, gün gibi ortada olan gerçeklere "ay inanamıyorum" diye diye sizden açıklama bekliyor, anlamaya hâlâ çalışıyor, uzun süredir konuştuğumuz bir şeyler hissetmiş olmaya başladığımız biriyseniz sizde bizde boku yiyor, olayı en az 5 arkadaşımıza ışık hızıyla anlayıp onların fikirlerini alıyor, aldığımız fikirleri yorumlayıp, kendi düşüncelerimizle yoğuruyor, ihtimalleri çok daha güçlendirip olayları kurup kurup kafamızın içinde canlandırıyor, yetmiyor anlamaya çalışırken mümkünse o gece, değilse yarın gece içiyor, içip ağlıyor, ağlayıp gülüyor, sonra bazılarımız sizi arayıp bize bunu niye yaptığınızı, yaparken ne hissettiğinizi, bizi düşünüp, düşünmediğinizi soruyoruz.

Biz kızlar böyle bir varlıklar olduğumuz sürece sizin kaybettiğiniz bir şey olmuyor, çünkü içimizde bir yerde size hak vermek isteyen tarafımız ağır basıyor, anlamaya çalışıyoruz, detaylara çok fazla takılıyoruz. Sonuç olarak böyle olmuş değil, sonuç olarak "Böyle olmasını istemedi komplo kurdular kesin ama olmuş işte ya n'apalım, ya da sonuç olarak "Ben kesin eminim o da öyle olmasını istememiştir ama ne yapsın oldu sonuçta ilk defa olduğunu söylüyor bence haklı ya diye diye sizi haklı çıkarmaktan ölü bulunucak raddeye geliyoruz.

Psikolojik olarak bu durum ağır bir travma gibi görünse de, bunu atlatmamız en fazla 3 gün hiçbir şey olmamış gibi davranma hızımız 1 saat 22 dakika sağa sola sarma hızımız 16 saniye falan sürüyor. İşin içine REGL dönemini katmıyorum bakın ha! Regl bu olayların çok daha uç boyutu, öyle ped reklamlarında ki gibi "Regl oldum! Hadi özellikle beyaz pantolon giyip, sokakta ne kadar merdiven varsa adamakıllı inip çıkmak yerine yanında ki direğe popomuzu dayayıp kayalım!" kısmı en eğlenceli tarafımız bizim. Bu bizim hobimiz hatta. Pedlerin, Alman bilimadamları tarafından hazırlanan dermatestten onaylı olup olmadığına aşırı dikkat ederiz. Tuvalette kendi popomuzu kontrol amaçlı çekip yalnışıkla onları sosyal medya ortamında paylaşmayı bırak, icould her şeyi kaydediyor diye çekmeye bile korkmuyoruz. Kantin masalarında kesinlikle görünmez olabiliriz bi arkadaşımızın çıkıp bize DELİKANLI KIZLAR MOLPED kullanır diye bağırsa da kendimize gelsek diye bekleriz zaten. Bilen bilir, ülkemiz ped reklamları konusunda tam bir fiyasko ama burada dikkat çekmek istediğim başka bir önmeli konu var. Bu istatiksel veriler İsveç'li bilim adamları tarafından yapılan bir araştırma sonuçları değil tabi ki. Bu veriler her kızda canı istediği gibi hareket eder. Yalnızca kediler ve kadınlar canları istediği gibi davranır. Bunu İsveçli bilim adamlarımdan duyduğumu sanmıyorum ama illa bilimsel bir verinin var olduğuna inanıyorsanız doğamız gereği bilmeniz gereken en önemli verinin anasını ağlatır.

İsimsiz Bölüm 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin