t w y l a :
"Hlavně po nich-NESTŘÍLEJ PO NICH!"Zaječím a klouby mi zbělají,ze stresu mačkajíc volant.
"Sorry,že se nám snažim zachránit krk!"
"Moc mi nepomáháš,když po Zaynových gorilách střílíš,mají další důvod k tomu nás zabít!"
"Twyl vzpamatuj se,ukradli jsme mafiánovi auto!Je jedno jestli po nich budu nebo nebudu střílet,půjdou po nás tak i tak!"
"Max!Snažim se jim ujet,ale tvoje výstřely jim ukazujou naši polohu,tak se laskavě vrať na sedadlo a přestaň po nich střílet,co nevidět zavolaj Zayna!"
"Trošku si zaječíme."Zašeptám a prudce zadriftuji do prudké zatáčky,společně vykřikneme.
"To se mi začíná líbit!"Zakřičí Max,při rychlé jízdě směrem zapadlými uličky Chicaga.
"Máme problém!"Zaječím,když projedeme na červenou.Pytlík s obsahem se mi při prudké zatáčce připlete pod nohy.
"Oni nejdou po nás!"Dodám a Max se na mě nechápavě podívá.
"Co?"Zeptá se vyděšeně.
"Jaká je pravděpodobnost,že mafiáni skladují v autě moučkový cukr?!"
"No doprdele!V tomhle autě maj drogy!"Zaječí vyděšeně.
"Počkat!Setřásly jsme je!"
"Woohoo!"Zakřičíme si a úspěšně dojedeme do garáže,která se nachází pod mrakodrapem,který jsem zdělila po svém otci.Hodiny na mém otlučeném iPhone hlásily půl třetí ráno.
S Max jsme vyndaly všechny sáčky s kokainem a vyskládali je do mé pracovny.
"Vyřídím to,zatím začni s tim papírováním.
Popadnu klíčky svého Jeepu a vyjedu vstříc Vortex Clubu.
»»»
"Lituji,ale nejste na seznamu."
Protočím očima,nad hlídačovou klišé poznámkou a odejdu zpět k autu.
"Srát na seznamy!"Vydám se k mohutným dveřím klubu,které se otevírají na PIN.Každý z nás má v životě na výběr.Já ho měla omezený a tak jsem se musela smířit s tím,že maturitou pro mě studium končí.S Maxine jsem se přidaly k "podsvětí" Chicaga.Byly jsem obě ve finanční krizi,a tak jsem začaly plnit nelegální zakázky,které nám po nějakém čase začaly chodit.Většinou se jedná o loupeže.Stejně tak jako dnes.Zakázka s krádeží legendárního Lamborghini Murcielago LP670-.Žádný háček v tom nebyl,dokud jsme se po přijetí zakázky dozvěděli,že jediné auto v okolí toho typu patří nejobávanějšímu mafiánovi.........Zaynu Malikovi.
Zatímco na povrch vypadám normálně uvnitř jsem něco jako.......hacker?Tak se tomu říká.
Dostat se přes zabezpečené dveře mi zabere pár sekund a já se octnu v klubu.Težký pach aloholu smícháný s cigaretami mi moc neumožňuje dýchat,a tak se mezi tančícími těly snažím co nejrychleji prolést.Oddechnu si,když pohledem zpozoruji černé dveře se štítkem Harry S.
"Harry."Hlesnu,když se doploužím do jeh kanceláře a usednu do koženého křesla naproti jeho stolu.
"Twyla Gilinski!Cítím potíže."Konstatuje a natáhne se pro sklenici s bourbonem.Podal mi skleničku s nazlátlou tekutinou a kývl,že můžu začít.
"Holka ty jsi magor!Ukrást mafiánoci auto?Ten po tobě půjde jak kočka po myši!"
"Harry!Já se tě neptala co semnou bude,ale jestli mi pomůžeš prodat ten kokain!"
"Pomůžu,ale něco za to chci."
"A to něco je?"
"Aspoň jeden balíček."
"Tak to prrr!Žádný lajny sjíždět nebudeš!"
"No jo dělám si srandu,už bys měla jít."
"Nějaká šlapka tě čeká ne?"
"Znáš mě jak nikdo jinej."Pobaveně se zašklebím a mávnutím opuštím jeho pracovnu.
Přesně tak.V tomhle spolu s Maxine jedeme něco přes rok.Můj nejlepší přítel Harry vlastní klub,ve kterém se nachází snad všechny věci kromě těch legálních.
Hodiny v autě ukazijí krátce před čtvrtou hodinou ranní.I přes tento fakt budu muset být nejméně dalších 24 hodin vzhůru.
ČTEŠ
L A W L E S S » z.m.
FanfictionVe dne jakoby neexistovali,v noci ovládají celý svět. Pro lidi tam venku byla mrtvá,přitom ovládala celé Chicago. » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » "Kolik?" "Nerozumím,sweetie." "Za kolik sis mě koupil?" » » » » » » » » » » » »...