t w y l a :
"Zayn je příliš chytrý a zabezpečil se.Jeho IP adresu lze získat pouze z jeho počítače."Konstatuji,zatímco si usrknu višňového čaje.
"Chceš se vkrást do jeho pracovny?!"Vyjekne Niall sedící naproti mě.
"Přesně tak."Přitakám a pohled stočím na Hazza,který se na mě dívá pohledem alá JEBLO TI?!
"Notak to né prdelko!Zayn tě ZABIJE,jestli tě najde u sebe v kanceláři!"Vymrští se prudce na nohy.
"Kdo říkal,že mě najde?"Opáčím.
"A jak to chceš teda udělat?"Zeptá se nedůvěřivě Maxine,která v puse žmoulá gumové medvídky.
Uličnicky se ušklíbnu,"Jednoduše."Po donesení plánku Zaynova klubu společně s permanentními fixami jsem se pustila do vysvětlování.
»»»
"Nějaké dotazy?"Všichni zakroutí hlavami,na náznak plně chápajících hlaviček.
"No nic,mi pádíme pro sluchátka a prodlužovačky."Zvedne se Hazza a spolu s Niallem odejdou do garáže.
"Tak co Zayn?"Zeptá se Maxine se špetkou strachu.
"Přijde mi to divný víš?Už dlouho žádná sms bojím se,že jeho komplici něco chystaj."Zadívám se na výhled do tmy,která je poseta nespočtem světel z lidských obydlí a semaforů.
"Jseš si tím jistá?Třeba ti dal pokoj."Dodá a opře se vedle mě o zábradlí balkonu.
Hořce se uchechtnu."Lidi jako on,nic nenecháváj jen tak.Byla bych radši,kdyby mě chtěli zabít,ale nemůžou."
"Jak to?"Zeptá se nedůvěřivě a vyfoukne nikotinový kouř,který se rázem rozplyne.
"Chtějí po mě-Vortex"Vydechnu poraženě a ze stresu su si prohrábnu vlasy.
"No doprdele Twyl!Vortex se neukázal už 2 roky a všichni moc dobře ví,že Enforcer by NEDOVOLIL jeho odcizení."Jo jo,tohle téma je přímo číslo jedna podsvětí Chicaga,všichni o něm ví.
"To říkej tomu kreténovi!"Vybouchnu,na tohle fakt nemám.
"Dej mi taky."Natáhnu ruku k Maxine.
"Wou Wou Wou,ty musíš být vystreslá,že chceš cígo!3 roky kámo,3 roky od tvý poslední."
"Shut up!"Zařvu a zabijáka si vložím do úst.Plíce se mi zaplní kouřem a já slastně vydechnu obláček kouře.Sklidní mě to,naštěstí mi stačí tři popotáhnutí a nedopálenou cigaretu típám do popelníku.
»»»
Proč se všechno musí tak posrat?!Přidat se k podsvětí Chicaga nebyla má volby,teda pokud jsem nechtěla skončit jako šlapka měla jsem na výběr.Je těžké patřit k nejnižším příčkám společnosti.Lidé si o vás vymyslí lecjaký kec a už to jede.Lidé přechází na druhý chodník,když vás uvidí.Ovšem to není případ našeho gangu,nebo naší skupiny?Čety?
S hackováním jsem začala před několika lety,kradení aut?Bude to rok.Všichni nás znali,všichni se příčili proti nám.Bylo to těžké,ale během roku,jsme umřely.Nabourat se do systému tiskových novin nebyl lehký úkol,ale povedlo se.Přepsat zprávy k vytisknutí o smrti Pouličního Dua,jak nám tenkrát říkaly.Lidi si oddechli,stačilo si zmněnit bydliště,kompletní změna vlasů a voilá!Nikdo se o nás ani nezmínil.V podsvětí jsme ale nehynoucí parta,která vymetá garáže.Harry si založil svůj vysněný klub a Niall?Ten nejspolehlivější Dealer pod sluncem........né že bych měla nějaký zkušenosti...
Zaparkuji v odlehlé uličce South Harper Ave a vydám se směr Calumet Park.Uličky zejí prázdnotou a jediný zdroj světla jsou problikávající pouliční lampy.Sice se to tu může zdát na první pohled prázdné,ale když se zaměříte,můžete vydět ve stínu postavu,v mém případě dealera,který čeká na svého zákazníka.Nájemní vrazi,kurvy nebo bezdomovci se též stávají nedílnou součástí jižní části Chicaga.
"Tak?"Pozvednu obočí,vyptávající se tak na otázku,víc než zřejmou.
"Nemám je."Odpoví tiše a mě přepadne vztek.
"Jasně jsme se domluvili a ty jsi to nedodržel!"Rozkřiknu se.
"Je to složitý,ale-"
"Víš co je kurva složitý?!Ukrást posraný auto,posranýmu mafianovi,kterej se mnou posraně ještě neskončil!Takže mi teď kurva dej peníze za to Lamborghini!"Dokončím a výhružně se na něj podívám.
Mlčí.
Hazza pohotově sáhne za opasek svých skinny jeans a ozve se cvaknutí.
"Říkal jsem dost jasně,že nemám problém tě teď,hned,tady odprásknout!"Namíří proti němu.
"Ne,já-"
Výstřel.
Bezvládné tělo chlápka se sesune k zemi a já si otráveně povzdechnu.
"Proč si ho zabíjel?!"Rozkřiknu se na něj.
"Neměl peníze,taky sis ho mohla zabít sama."Ovětí.
"Já lidi nezabíjím,jen okrádám.Víš co mě docela zajímá,jak ho odtáhneme!To si ho nemohl zabít alespoň v autě?"Povzdechnu si a otráveně popadnu chladnoucí tělo za obě ruce.Ten idiot se jen divně šklebí a stojí tam jak tvrdé Y.
"Tak pomůžeš mi sakra?!"Prsknu a on se konečně uráčí pomoct mi.
"Je neobvyklý,takový roztomilý stvoření jako ty,vidět odtahovat mrtvolu."
"Sklapni!"Vyjedu po něm,během naší cesty k autu.
"Taky tě miluju."Zašklebí se a na tváři se mu vyrýsuje ironický škleb.
»»»
"Hazza,do tohodle už mě nikdy netahej!Z toho kopání mám bolavý ruce."Zaskučím při zpáteční jízdě domů.
"Neboj,tohle je ten nejnáročnější způsob.Rozpouštění v kyselině,nebo zalévání betonem je větší sranda."
"Ty mi chceš říct,že jsme ho klidně mohli hodit do kyseliny,ale místo toho jsme tady jak ichtylové kopali jámu?!"
"Calm down baby!Já ho neplánoval odprásknout,kdyby jo rozpustil bych ho."Mrkne na mě a dál se věnuje řízení.
ČTEŠ
L A W L E S S » z.m.
FanfictionVe dne jakoby neexistovali,v noci ovládají celý svět. Pro lidi tam venku byla mrtvá,přitom ovládala celé Chicago. » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » "Kolik?" "Nerozumím,sweetie." "Za kolik sis mě koupil?" » » » » » » » » » » » »...