part » seventeen

669 27 1
                                    

t w y l a :

"Pořád nemůžu nějak uvěřit tomu,že tu jsi."Usmál se na mě Harry,když jsme "snídali" ve 3 ráno lívance.

"Už se tam nechci vrátit,chci tu být s vámi."

"Taky,že se tam nevrátíš,jen teď nesmíš chodit nikam sama a moc se neukazovat."Vloží si do pusy další kus lívance.

"Myslíš si,že se po mě bude shánět?"Zeptám se a v koutku duše doufám,že odpoví ne.

"Nechci tě vystrašit."Odvětí a uklidí oba talíře do myčky.

Proč by mě měl vlastně Zayn shánět?Nejsem pro něj důležitá.

"Harry,komu si prodal ty Zaynovi drogy,který jsem ti tehdy donesla do klubu?"Úplně jsem na to zapomněla.

"Nějakej dealer z Columbie,proč?"Oddechnu si.

"Ne,jen-"Přeruší mě cinknutí nové příchozí zprávy na Harryho mobilu.Oba stočíme pohled k jeho mobilu.Pomalu si ho vezme do ruky a poté se na mě zvláštně podívá.

"Co je?"Zašeptám a přejdu k němu,okamžitě mobil uzamkne a položí ho displejem dolů.

"Twyl-"

"Co?!"Přeruším ho,protože začínám mít větší strach.

Zavrtí hlavou a rozejde se zpět do jeho malé ložnice,bouchne naštvaně dveřma a já nemám odvahu na to k němu jít.

S povzdechem si sednu na pohovku vedle kuchyňské linky a jen tak koukám.Překvapila mě jeho reakce.Co se jen mohlo stát?Zayn zatím spí a o ničem neví,nic horšího než Zayn být nemůže.Když se kolem sebe rozhlédnu víc,zaměřím pohled na zmačkaný chumel papírů za košem,který postává u zdi.Nevím proč mě tak zaujal odpadek,možná prot,že jsem se nudila,nebo možná že byl tak zvláštně hozený za koš,aby ho nikdo neviděl.

Přejdu ke koši a povytáhnu zmuchlaný papír,který mi z toho chumlu přijde první pod ruku.

Slečna Twyla Gilinski se stává majetkem pana Zana Javadda Malika,pod souhlasem rodičů slečny Gilinski,Marry Jane Gilinski a Rodgera Gilinski.Slečna Gilinski bude ihned převedena do péče pana Zayna Javadda Malika.Je povinna podstupovat všechny jeho sexuální požadavky.Slečna Twyla Gilinski nemá právo odejít,pokud si to pan Malik nebude přát.V případě porušení pravidel,bude potrestána.

Dne 27.1. 2013 se Twyla Gilinski stává majetkem Zayna Javadda Malika.

Podepsáním smlouvy souhlasíte s odebráním svobodného slova a práv,které náleží slečně Gilinski.

Tupě zírám na zmuchlaný papír,který mi vysvětlil většinu otázek,které jsem si v hlavě ukládála,nějakou dobu.Po tváří se mi chtíc nechtíc začnou kutálet slzy,které si pohotově setřu.Rozběhnu se k Harryho pokoji a vletím do něj,jako neřízená střela.

"Co.Je.Tohle.Za.Sračku?!"Vyhláskuju,ukazujíc na ten debilní papír.Harry se pomalu zvedne z postele a přejde ke mě.Natáhne se po papíru,ucuknu však a papír si nenechám vzít.

"Tohle jsi neměla vidět."Zašeptá a já se naštvu.

"Jak jako neměla vidět?!Píše se tam o tom,že nemám žádné práva!Doprdele,já mu fakt patřím!!! Tohle jsem jako neměla vi-"Náhle si mě přivine do naruče a silně mě obejme,konejšivě mě hladí po zádech a já začínám pociťovat klid.

"Všechno zvládneme,ano?Na něco přijdem,musíš počkat."Uklidní mě.

"Harry-"Chystám se mu něco namítnout,on však svůj stisk zesílí a přitiskne si mě více k hrudi.

Težce vydechnu do jeho trika a nadechnu se jeho vůně,která mi přijde lepší,než ta Zaynova.Jednu si vrazím,když na něj pomyslím.

"Bojím se."Zamumlám proti jeho triku.

"Nemusíš,tady tě někdo nenajde.Půjdem do postele,dobře?"Chtěla jsem se ho zaptat na to,co se stalo před tím,ale byla jsem na to moc unavená a nechtěla jsem ho ještě víc rozčílit.

V Harryho objetí usínám do velmi neklidného spánku.

» » »

"Mohla bych si od tebe zavolat?"Zeptám se kudrnáče,když sedíme u televize a sledujeme nekonečný seriál.

"Jasně,komu?"Vytáhne svůj mobil a najede na kontakty.

"Niallovi."Vydechnu a čekám na njeho reakci.Ani nevím proč zrovna jemu,chybí mi.

"Tady."Usměje se a podá mi mobil s Niallovým kontaktem.

"Děkuju moc."Poděkuju mu a seběhnu schody do garáže.Nedočkavě kliknu na tlačítko volat a se zatajeným dechem poslouchám zdlouhavé pípání.

"Co cheš,probudils mě."Zavrčí do telefonu blonďáček a já si živě umím představit,jak teď musí vypadat.

"Ahoj Nialle."Zašeptám a málem se rozbrečím,když ho znova uslyším.

"Twylinko moje!Kdepak jsi?Jsi s Harrym?Není ti nic?Doufám,že ti ten mafiánskej parchant nic neudělal!Můžu přijet?"Na chvíli se mi z jeho ostýchavosti zamlží pohled,slzy však rychle zaženu.

"Utekla jsem Zaynovi,nebo spíš-"Zarazím se,nevím jestli o Harryho výletu k Zaynovi mám povídat.

"Harry mě zachránil a teď jsme na tajném místě,aby mě Zayn nenašel."Trochu mě to ticho,které nastalo po mém dovětku vyděsilo,když se však ozval znova,byla jsem opět v klidu.

"Jak jako tajné místo,já tě chci vidět."Dodá s neskrývanou vážností a já se na okamžik zarazím.

"Uvidíš mě hned jak to bude možné,ano?Budu muset končit."Odpovím mu.

"Budu volat každej den a ať na tebe Hazza dává pozor,jinak mu zakroutim krkem,papa!"

"Zatím."Zasměju se a hovor položím,vydám se zpět do bytu nad autodílnou.

"Děkuju."Poděkuju po druhé,když vracím mobil Harrymu,jen kývne hlavou a dál se dívá na televizi.

» » »

"Nemůžeme někam jít?Je to strašný,být tu zavřená."Vzdychnu,když se vrtám v čínksých nudlích.

Během několika minut už sedíme v Harryho Range Roveru a vyjíždíme směr mrakodrap.Chvíli přemlouvání mě to stálo,ale na chvilku se tam mohu zdržet.Stále mě však neopouští strach ze Zayna.

Nic se tu nezměnilo,absolutně nic.V garáži stále stojí Zaynovo ukradené auto,nářadí je poházené stejně jako před několika týdny,kdy jsem ho viděla naposled.Nedočkavě kráčíme garáží,až dorazíme k výtahu.

Rozbuší se mi srdce,když uvidím toho blonďatého skřítka sedět na sedačce.

"Nialle!"Vykřiknu,jako kdyby se nechumelilo a on se okamžitě otočí.

"Twylinko!"Zakřičí a pohotově se ke mě rozběhne.Sevře mě ve svém medvědím objetí,které mě od něj však trochu zaskočilo.Nikdy jsme nebyli extra dobří kamarádi,Harry byl vždy jako můj bratr,ale Niall byl jen jeho nejlepší kamarád,nevím co se to se mnou a ním stalo.

"Nečekal jsem tě!Ale konečně tě vidím,málem jsem se tu užral k smrti,když jsi stále nepřicházela."Zasměju se mu do krku a odtáhnu se od něj.

"Na chvíli jsem přijela,nemůžu tu být moc dlouho,Zayn by sem mohl přijet."Vysvětlím a modré kukadla po chvíli zajiskří.

"Kde je to vaše tajný místo,co?Mohl bych tam být s váma a hlídat Twyl s tebou,Harry."Pronese svůj nápad nahlas a kudrnáč postávající vedle mě se na chvíli zamyslí.

"Zbal si,za 10 minut dole v garáži."Rty se mi zkroutí do úsměvu,ale potom si na něco vzpomenu,načež se plácnu do čela.

"Kde je vůbec Maxine?"Stočím pohled na blonďáčka,balícího si oblečení do sportovní tašky.Stihl se tu zabydlet dobře,uznávám.

"Jela-"Na chvíli se zarazí,nad tím co má říct.

"Něco zařídit,vrátí se pozdě,měli bychom jít."Kývne k výtahu a společně se vydáme do garáží k Harrymu.

L A W L E S S  » z.m.Kde žijí příběhy. Začni objevovat