Małe miasteczko Amherst w Nowej Szkocji, to ciche i przytulne miejsce. Jak większość małych miejscowości miła szeregowe budynki, mało sklepów i gdzieniegdzie rozsiane pojedyncze domy jedno rodzinne. Właśnie w takim budynku, w jednym w największych domów w miasteczku, zamieszkała rodzina Teed. Daniel wraz z bratem i dwiema siostrami, przeprowadzili się do tego miasteczka w 1879 roku, chcąc rozpocząc nowe życie po śmierci rodziców. Niestety nie było im to dane. Już tydzień po wprowadzeniu się do nowego domu, coś złego zaczęło się dziać jednej z sióstr Esther, coś próbowało nad nią zapanować, zaczęła wyginać swoje ciało i wyć w jęku tak jakby coś ją bardzo bolało. Gdy rodzeństwo próbowało ją uspokoić zobaczyli jak pościel na jej łóżku zaczyna lewitować w powietrzu. Od tego właśnie zaczęła się gehenna całej rodziny. Wieczorem Esther opadła z sił i zapadła w stan podobny do śpiączki. Rano wezwano do niej doktora, wtedy się przebudziła, jednak wraz z przebudzeniem koszmar wrócił, całe łóżko zaczęło się trząść, na ścianie został wyryty napis : Esther Teed, jesteś pierwsza w mojej kolejce do zabicia. Napis pojawił się na oczach rodziny, doktora i samej dziewczyny. Nikt kompletnie nie wiedział co się dzieje, jedno było pewne. Mieli poważne kłopoty. Sytuacja bardzo mocno się komplikowała z każdym dniem, kiedy Daniel próbował poprawić poduszkę w pokoju Esther, doświadczył jak lewitowała, nie mógł jej złapać ponieważ jakaś dziwna tajemnicza siła, nikt już nie wchodził do jej pokoju, wszyscy byli zbyt przerażeni. W ciągu następnych tygodni w domu zaczęły regularnie wybuchać małe pożary, byt który był w domu. Wyrył na ścianie kuchni napis mówiący, że chcę spalić całą rodzinę. Cała rodzina miała umrzeć w męczarniach, a Esther miała zostać zabita na samym końcu. W obawie przed mściwym demonem Esther kazała wyjechać całej rodzinie z domu, sama zaś miała zatrzymać się w miejscowym hotelu i poczekać na pomoc księdza, lecz na tą pomoc miała się nie doczekać. Kiedy zeszła na dół hotelu na kolację, wtedy syn właścicieli podał jej sztućce by mogła zjeść, na oczach jego i jego rodziny, nóż uniósł się do góry i ranił poważnie Esther. Dziewczyna niestety nie przeżyła, umarła w wyniku zakażenia rany. Zaraz po śmierci Esther, demon przeniósł się na jej siostrę, który atakował ją i prześladował. Jak sama twierdziła, wywołał on wielki pożar całego domu, w którym była reszta jej rodziny. Za całą sytuację obarczono ją. Za spalenie domu, została skazana na więzienie. I tu nagle historia się kończy. Ponieważ nigdy więcej w swoim życiu nie doświadczyła już paranormalnych aktywności. Po wyjściu z więzienia wyszła za mąż i zmarła w 1912 roku.
Autor artykułu : Anioł ,,Dawid" Castiel
CZYTASZ
Straszne Historie
ParanormalJest to zbiór najciekawszych historii paranormalnych opartych na faktach. Które każdemu mogą się przytrafić.