W poszukiwaniu nawiedzonych miejsc, bierze się pod uwagę kilka kryteriów. Pierwsze i najważniejsze z nich to historia danego miejsca. Niestety w naszym kraju możemy spotkać naprawdę wiele nawiedzonych miejsc, a to za sprawą wszystkich wojen przez które przyszło nam przejść. Dzisiaj, chciałbym opowiedzieć o pewnej pechowej i niezwykłej drodze, znajdującej się nieopodal Kampinoskiego Parku Narodowego.
Podczas Drugiej Wojny Światowej, toczyły się tam naprawdę ciężkie walki, wielu ludzi także zginęło, niestety nie tylko przez kulę i wybuchy ale także w obronie swojej wiary. Wiele miejscowych opowieści mówi o nawiedzonej drodze nazwanej „Duchna Droga” W nocy można podobno dostrzec na drzewach powieszone zakonnice, jak również usłyszeć mnóstwo dziwnych bliżej nieokreślonych dźwięków. Miejscowa ludność, szczególnie ta starsza przestrzega przed chodzeniem nocami w te strony.
Jednak to nie wszystko, w internecie można przeczytać relację na temat, ujrzenia dziwnych zwierząt nieopodal drogi, które to nie pasują do standardowych opisów, oraz tamtejszej fauny i flory. Jakby tego było mało, podobno zmieniają się tam również zapachy, z chwili na chwilę intensywność zapachów rośnie, a gdy dochodzi się do ich źródła, naglę znikają.
Drzewa na Duchnej Drodze zwaną również drogą łączniczek AK, wyginają się w naprawdę dziwaczne strony, muszę wam powiedzieć że kilka miesięcy temu przebywałem w tym miejscu. Nie, nie było to w nocy bo prawdopodobnie bym się zagubił będąc tam po raz pierwszy. Jestem tego typu człowiekiem, którego takie miejsca po prostu przyciągają.
Żeby też było jasne, nie widziałem tam, ani też nie słyszałem niczego paranormalnego. Po prostu byłem w pobliżu, więc dlaczego nie zajrzeć prawda? Jednak nie chciałbym być tam sam po zmroku. Oprócz tego o czym już wspomniałem, można tam usłyszeć także krzyki oraz tupot martwych żołnierzy.
Podstawowe pytanie teraz, czy te opowieści są prawdziwe? Zapewne nie, trzeba pamiętać, że część historii paranormalnych jest mocno koloryzowane po to by przyciągnąć tam ludzi. Jednak, miejsce to nie jest żadnym wielkim szlakiem turystycznym, a ludzie zdają się bać niesamowicie tego miejsca. Trzeba także pamiętać że w trakcie Drugiej Wojny Światowej, zginęło bardzo wielu ludzi. Prawda może tkwić..Po środku.
Autor Artykułu: Anioł „Dawid” Castiel.
CZYTASZ
Straszne Historie
ParanormalJest to zbiór najciekawszych historii paranormalnych opartych na faktach. Które każdemu mogą się przytrafić.