0.0

41 10 5
                                    

"Hayat nedir? Belki ölmek isteyen bir insanı ölümle tehtid etmek kadar komik, Sağır bir insanın konsere gelmesi kadar umut dolu, ilk defa dünyada nefes alırken boğazı yanan bir bebek kadar acılı. Belki bir polis; ya da bir hırsız, bir öğretmen; ya da öğrenci...
Bence hayat; hüzündür, mutluluktur, Sevgidir, nefrettir, Korkudur, cesarettir.

Ölmek isteyen bir insanın ölümsüzlüğü kadar acı bir şey veya komik bir şey var mı bu dünyada...

Bu hayatı ben seçmedim ile başlayıp herşey daha yeni başladı diye biten bir kitap..."

■□■□■□■□■□

"Lucy yaşıyor, Angel.."

Lucy? Birden bire gelen silah sesi ile irkildim. Bir kaç saniye içerisinde Kevin üzerime çullandı. "Kevin!"
Çok ağırdı, kalkamıyordum. Kevin'ın suratına bakınca baygın olduğunu gördüm. Aman Tanrım!
Birileri.. Kevin'ı vurmuştu. Çığlık atmamak için ağzımı kapattım ve hızla ayağa kalktım.
Salıncağın arkasında ki çalılıktan sesler gelmesiyle oraya yaklaştım. Tanrım! Ölmek için çok gencim!

Siyah ve mavinin saçlarında karışık olduğu bir adam ile kıvırcık sarı saçlı bir adam öldüresiye dövüşüyordu. Sarışın olan adam üzerine giyindiği pelerin nevi şeyden dolayı her ne kadar komik gözükse de şu an buna gülecek durumda değildim.
Mavi saçlı adam ise... Çok tuhaf bir tipi vardı? Mavi ve siyahın karışık olduğu düz saçları, göz kapağının üzerindeki derin yara ve anlında ki saat sembolü ile çok şey gözüküyordu... Şey.. Korkutucu?

Ve gelen bir silah sesi daha! Göz açıp kapayıncaya kadar sarışın adam yerde, mavi saçlı adam ise.. Bana bakıyor!

Ahh Hayır!! Ölmek için çok gencim.

Arkamı dönerek olabildiğince hızlı bir şekilde koşmaya başladım.

■□■□■□■□■□

İLK BÖLÜMÜN, İLK TANITIMI..

Candy Goddess; Koyu BeyazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin