A mesterlövész

165 14 11
                                    

Ezért a novelláért felelősséget nem vállalok. A Miért? kérdésetekre a válasz: unatkoztam.

A nap lassan lenyugodni látszott a horizonton, s a három férfi kik, az út szélén húzódtak le kocsijukkal egyre idegesebbnek látszottak.
- Kit hívtál ide Dean? - Tette fel Sam századjára a kérdést, miközben, hogy a csöndet elűzze, dobolt a fekete Impala motorháztetején.
- Egy olyan tagot aki érti a dolgát, s tud segíteni nekünk. - Adott Dean újfent kitérő választ és belekortyolt a sörébe.
- Csak tudod, a vérfarkasok eddig nem voltak akadályok...
- És eddig nem is találkoztunk ekkora falkával, szóval igenis kell a segítség.
- Dean...
- Mesterlövészt hívtam! Mesterlövészt! - Adta be a derekát Dean, közel a nagytestvér alapú idegösszeroppanás szélén, csak, hogy Sammy kussoljon már egy kis időre.
- Azt hittel te elég jól célzol.
- De kilóméterekről én sem találok el egy szívet.
- Igaz...
A beszélgetésnek Castiel vetett véget, aki felállt a kocsi tetején ahol eddig ült, s előre mutatott.
- Ott van!
A horizonton magas férfi alakja látszott kibontakozni. Emberi magasságú fegyverét lazán a pántjánál fogva a vállára dobta, kezében kést forgatott.
Egyszerű újjatlan felsőben érkezett, mit meglobogtatott a szél. A betonon hangosan koppantak katonai bakancsának sarkai, farmerjának öve csöndesen csilingelt.
De a legfúrcsább mégis a bal karja volt. Mármint az, ami helyettesíteni próbálta.
A férfinak csillogó fémkeze volt. A napfény vakítóan visszaverődött róla, s az összhatáshoz még hozzátett, hogy alkatrészei nyikorogtak, akár egy rozsdás sarokvas.
Dean felvonta szemöldökét. Egészen másra számított, de azért barátságosan az érkező felé nyújtotta a tenyerét.
- Dean Winchester. - Mutatkozott be.
A férfi feléje fordította borostás arcát, kék szemei éberen csillogtak.
- Barnes. Bucky Barnes. - Nem nyújtott kezet, hanem egyszerűen lehuppant az Impala motorháztetejére. Sam gyanakodva húzodott oddébb.
- Mi lenne a meló? - Bucky lazán rágyújtott egy cigire és megkínálta vele Cast is. Az angyal a fejét rázta.
- Hallott már a vérfarkasokról? - Kezdett bele Sam. Tekintetében még mindig a tartózkodás fénye villódzott.
- Persze. Minden este megnézem azt a sorozatot, a... a Teen Wolfot!
Dean idegesen a hajába túrt. Lehet, hogy nem kellet volna megszervezni ezt a találkozót?
- És ha azt mondom, ezek a lények igaziak?
Bucky kattogtatni kezdte az öngyújtót.
- Láttam már furcsábbat is...
- Rendben, szóval...
- Jimmy azt mondja, szerinte pszchiopata vagy. - Szólalt meg hirtelen Castiel, enyhén oldalra döntött fejjel, majd rákérdezett saját állítására.
- Az mit jelent?
Bucky megvonta a vállát, s elővett egy új cigit. Nem vette magára a dolgot.
Sam és Dean összenéztek egy pillanatra, aztán közösen belekezdtek a terv felvázolásába...

A badass Bucky leírást FoxWithWingsnek ajánlom, köszönetképp az új borítóimért. :3

PagieCake NovelláiWhere stories live. Discover now