😊TANITIM 🙏

1.5K 38 8
                                    

herkese tekrardan selamlar nasilsiniz ? umarim herkes iyidir .
uzun bir suredir bolum atmiyorum cunku bu hikayeyi kaldirmak istedigimi soylemistim.
ve simdi daha icime sinen ve bana gore daha guzel olan bir kurguyla karsinizdayim bolumleri yavas yavas kaldirip yeni hikayemin bolumlerini atmaya baslayacagim umarim bu hikayemdede yanimda olursunuz ve begenirseniz yada begenmessiniz lutfen yorumlarinizi esirgemeyin ve eger begenirseniz vote atmayi unutmayin 😊🙏

Canın çok yandığında unutmak istediğinde yaptığın ilk şey nedir ?
müzik dinlemek ?
çılgınca dans etmek ?
kitap okumak ?
odaya kapanıp saatlerce ağlamak ?
yada kendini duygusuzlastirip yanlizlastirmak ?
sanırım ilk dört madde denemeye değer ama sonuncusu biraz tehlikeli görünüyor. Hikayem aslında tam olarak boyle başlıyor .Onu ilk gördüğümde okul duvarına yaslanmış o asla elinden düşürmediği sigarasını içiyordu ,ilk görüşte o duygusuz bakışlarıyla kalbimi hoplatan kişi ARIN KARAN !

Okula gecen sene geldiklerinde dikkatimi asla çekmeyen ama şuan aklımdan bir saniye bile çıkmayan bu çocukla sevgili olmak istiyordum.ona aşık olmuştum yada ben öyle zannediyordum. bana göre aşık olmak onun için ölmekti, birine aşık olmak kalbin can çekişirken hala sevmek değil miydi ? mesela daha önceden belki görmüşsündür onu , hatta belki muhabbet etmisligin de vardır,hatta gayet yakinen tanışıyor olmanızda mümkün . hayatınızdaki herhangibi biri ama o, gördüğünüzde kalbinizi hızlandıran birisi değil .

.Büyük ihtimalle bir arkadaşınız " sen ve x diyorum, bence iyi olurdunuz " dese " dalga mi geçiyorsun , x mi,deli olma , ahaaha !" dersiniz. Ama bir anda bisey olur . Bir anda o kişi birşey söyler ,birşey yapar , bir değişik bakar ve aslında o bir anda çok şey olur . O kişi hayatınızın odağı olur . Tek bir bakış herşeyi değiştirir bu hissi bilen vardır değil mi ? Onunla daha önce de göz göze gelirsiniz ama bu sefer farklıdır önce kanının damarlarinda yavasladigini hissedersin sonra midede bir agirlik hos bir his kalp çarpıntısı ve o onu her yerde görme hissi . Ah ben buna aşk diyordum işte benim aşk anlayışım buydu bence bu aşktı öyle olmalıydı .

Bu sabah kasvetli havayla güne başlamıştım soğuğu sıcaktan daha çok severdim, bu yüzden mutluydum lavaboda işlerimi halletikten sonra üstümü giymek için dolabın karşısına geçtim üniformami giydim aynanin karşısına geçip her sabah yaptığım rituelimi gerceklestirdim aynaya baktim suratımi inceledim hafif çekik gözlerim suratimda en sevdiğim
yerimdi normal boyutta bir burnum ne ince ne kalin dudaklarım ve çillerim

ellerimi kaldırdım çillerime dokundum onlar bana ilkokulda çilleri suratini kapliyor diye dalga geçtiğim arkadaşım sonucu Allahin bana verdiği ceza olmaliydi yada ödül bana yakıştığını düşünüyordum kafamı iki yana sallayarak ayağa kalktım okula geç kalıyordum. ..

Ecem benim biriciğim canımın canı kankam okula çoktan gelmiş okulun en güzel köşesindeki banka kurulmuş beni bekliyordu, adımlarımı hızlandırdım elinde telefonuyla hızlı hızlı mesaj yazıyordu yanına oturdum gülerek "kiminle savaş veriyorsun" diye sordum oflayarak bana döndü
"Abimi biliyorsun yine gerekli gereksiz kuruntu yapıyor bazen keşke ben büyük olsaydım diyorum böylece kimsenin hayatina kimse karışamaz metodumu uygulabilirdim" hafifçe kıkırdadi "değil mi ?"
Bende güldüm "bunu bana sorman ne kadar doğru bu konuda kimin tarafında olduğumu biliyor olmalısın " dedim .muzip bakışlarıyla gözlerime bakarken abartılı bir iç çekti " "ahhh ah hep unutuyorum değil mi sen abicigim canimcima deliler gibi aşıksın " susmasi için koluna vurdum "böyle söyleme" diye uyardım "birileri duyacak"

Elini geç bunları dercesine salladı " sen her gün abimi sapık gibi izlerken fark etmedilerse şu anda kimse fark etmez merak etme " dedi kaşlarımı çatarak ayağa kalktım " ben derse gidiyorum sende burda kalıp benimle dalga geçmeye devam et lütfen " hızlı adımlarla yürümeye başladım.

Onu sapık gibi dikizlemenin kötü olduğunu bende biliyordum bir gün birisinin bunu fark edip okulda dedikodu yayacaginida fakat gozlerim asla söz dinlemiyordu benim suçum yoktu tüm suç onu her gördüğünde heyecanlanan kalbim ve sürekli ona bakmak isteyen gözümün suçuydu . Bu benim minik sırrımdi ve er geç ortaya çıkıcağını biliyordum


Ewet bu benim yeni Hikayem ilk hikayem bu hikayede oyle vav dedirtecek sarisin renkli gozlu 1.70 guzeller guzeli saf bir kiz yok gayet normal bir turk kizi var ..

Eger devamıni merak ediyorsaniz en kisa surede gelicek simdiden bana oy atip yorum yapanlari öpüyorum cok cok umarim begenirsiniz ...

CIKMADAN ONCE KÜTÜPHANENIZE EKLEMEYI OY VERMEYI VE DUSUNCELERINIZI YAZMAYI UNUTMAYIN LUTFEN SIZI SEVİYORUM :*

HAYATTAN NEFRET ETME SANATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin