„T-Tak si ma vezmi. Prosím!" zakričal som, keďže sa naše rozkroky o seba obtreli a už len z tohto som mal pocit, že sa urobím. Bože ako veľmi som ho chcel.
„Ale nechcem ublížiť bábu," už jemnejšie prehovoril a pohladil moje bruško.
„Neublížiš, l-len u-už si ma vezmi!" pritiahol som si jeho tvár k tej svojej. „Zee, prosím!" šepol som a prisal sa mu na pery. „Potrebujem ťa, prosím," jednu ruku som zaplietol do jeho jemných vlasov a druhú presunul medzi naše telá až k jeho rozkroku, ktorý som silno stisol v dlani.
„Oh Bože!" zavzdychal nahlas a jedným pohybom zo mňa strhol boxerky. Než som stihol čo i len vydať hlásku už do mňa strčil dva prsty až po posledný článok. V ten moment mojím telom prešla tak neuveriteľná slasť, že sa mi zadrhol dych. Zee nimi hýbal v zbesilom tempe čím ma pomaly privádzal k vrcholu. Stačilo naozaj málo, no ten hajzlík prestal a vytiahol ich zo mňa. Zakňučal som a pritiahol si ho za zátylok k sebe.
„Nezdržuj to, prosím," šepol som jeho perám a medzi zuby chytil jeho spodnú peru, za ktorú som jemne zaťahal.
„Ako si moje zlatíčko praje," zavrčal, pretočil ma a po chvíli som ucítil na svojom vstupe tlak. Zaprel som sa viac o čelo postele a vypulil čo najviac zadok. Netrvalo to dlho a celý do mňa vošiel. Bol to tak dokonalý pocit. Nečakal na nič a jeho prírazy boli tvrdšie a hlbšie. Tak dlho som to potreboval. Čakať na tento večer sa oplatilo. „Páči sa ti to?" šepol mi do ucha a jemne doň kusol. Zavzdychal som a natisol sa na jeho hruď. Zee ma vydvihol na kolená a pevne chytil okolo pásu. „Bože ty si stále tak kurevsky tesný!" zamručal som a nechal ho ďalej prirážať do môjho tela. Mal som veľmi blízko, ale chcel som to kvôli nemu vydržať. Moje nohy sa začali nekontrolovateľne triasť a nebyť toho, že ma drží spadol by som do perín. Jeho pery sa presunuli na môj krk, kde mi začal vytvárať jedno z mnoha fialových znamienok. Akoby som ich doteraz nemal dosť. Usmial som sa a jednou rukou som ho pohladil, čím som si získal jeho pozornosť. Spojil som naše pery, no nedokázal som mu bozky dlho oplácať, pretože práve narazil na miesto, ktoré mi spôsobovalo neskutočnú slasť.
„Zee!" zakričal som na celý byt a tuším, že aj na chodbe ma veľmi dobre a zreteľne počuli. Zayn akoby na povel prestal prirážať.
„Otoč sa na bok" pobozkal ma na spánok a aj keď veľmi nemotorne som si ľahol na bok a Zee za mňa. Jednu moju nohu chytil do ruky a znova do mňa vošiel.
„Panebože!" zastonal som a stisol obliečku pod sebou. Toto je tak dokonalé. „Zee!" nedokázal som ovládať svoje telo a vzdychy. Zakaždým narážal do toho istého miesta a slasť ktorú som cítil bola tak silná. Zee neprestával prirážať a stále zrýchľoval intenzitu a ja som z toho skoro zošalel. Nedokázal som toľko slasti uniesť a najmä keď som bol až bolestne tvrdý. Chcel som si pomôcť, no Zaynova ruka mi vtom zabránila. Zakňučal som a bezmocne si oprel hlavu o jeho hruď.
„Vydrž to pre mňa NiNi," šepkal mi do ucha, no ja som ho nevnímal a snažil sa udržať slzy, pretože sa to nedalo vydržať. „No tak psst, zlato. Ešte chvíľočku," snažil sa ma upokojiť, ale ja som to fakt nedokázal držať. Tak veľmi to bolelo. Zee ešte pár krát prirazil a mohol som cítiť teplo rozlievajúce sa v mojom vnútri. Hneď na to zo mňa vyšiel a pretočil ma na chrbát. „Šikovný chlapec," natiahol sa nado mňa a venoval mi pusu do vlasov. Rukou prešiel po mojom penise, čo spôsobilo môj až takmer zvierací výkrik. „Teraz sa o teba postarám," usmial sa a presunul sa medzi moje nohy. Do úst vzal celú moju dĺžku a začal hýbať hlavou hore a dole.
„Bože!" vzdychal som a v pästiach drtil prikrývku. Stačilo pár krát prejsť a urobil som sa mu do pusy. Prehĺtol to a zvalil sa vedľa mňa.
„Už som ti povedal, že vyzeráš neskutočne sexy, keď sa urobíš?" pootočil som na neho hlavu, na čo sa mi naskytol pohľad na najviac sexy chlapa tejto planéty. Oblízol si pery a Bože! Asi začínam tvrdnúť znova. Čo vám poviem. Tehotenské hormóny.
„A ty si tak jebateľný s tými spotenými vlasmi prilepenými na čele!" zavrčal som a aj keď môj zadok horel, pretočil som sa nad neho a vášnivo ho pobozkal.
„Hm, niekto tu ešte nemal dosť," zamručal a v dlaniach stlačil môj zadok.
„Keď má tak sexy manžela," šepol som a perami sa presunul na jeho krk.
„Ah povedz to ešte raz!" zastonal. Odtiahol som sa od neho a zahryzol si do pery.
„Manžel," znova som šepol a rukami som začal prechádzať po jeho hrudi.
„Z tvojej pusy to znie tak dokonalo!" zavrčal a pretočil nás. Znova som ležal uveznený pod jeho telom, ale bolo mi to jedno. Chcel som ho zasa cítiť všade. „Ale nepáči sa mi keď používaš sprosté slová!" znova zavrčal a vrhol sa na môj krk. „Um Ni, som tak šťastný za to, že ťa mám," odtiahol sa a pozrel mi do očí. Videl som tam čistú lásku a nehu.
„Milujem ťa," šepol som a spojil ruky za jeho krkom. Zee sa usmial a venoval mi malý bozk do kútika úst.
„Ja teba viac. Vás oboch," pousmial sa a pohladil moje bruško. „Myslíš, že nás počuje?" opýtal sa po chvíli, čo len ležal nado mnou a hľadel mi do očí.
„Určite áno. Len je ešte maličké, takže ho nemôžem cítiť," venoval som mu úsmev, ktorý mi opätoval a znova ma pobozkal.
„Ani nevieš aký som šťastný, že si mi odpustil to všetko, že-" než stihol dopovedať, pretože som ho prerušil.
„Psst!" priložil som mu palec na pery, na čo sa usmial. „To je minulosť a my sa ňou zaoberať nebudeme. Teraz sme tu. Ty, ja a o chvíľu aj náš malý drobec a to je všetko na čom záleží."
„Ďakujem," šepol a znova spojil naše pery do jemného bozku plného lásky.
***
Tak ešte troška pokojný dielik, no už sa nám to začne meniť. Dúfam, že sa vám časť páčila a budem rada za vote alebo koment s názorom.
P.S. Ospravedlňujem sa za chyby.
All the love
Kristin
YOU ARE READING
Our sunshine/ Ziall/ Book 2 ✔
FanfictionMyslíme si, že ak už všetko vyzerá dobre, nič sa pokaziť nemôže, no mýlime sa. Mladučká omega sa o tom na vlastnej koži presvedčí. Konečne sa jej začalo v živote dariť, našla lásku, no ako to už býva znova sa stane niečo, čo nik nečakal. Prečítajt...