Nine

534 50 4
                                    

Niall

Prešlo pár dní, no Zayn sa mi vôbec neozval. Mrzelo ma to, no na druhej strane som bol aj rád, keďže ako sa poznám, hneď by som mu odpustil. Milujem ho a bohužial tak veľmi, že už piatu noc som poriadne nespal. Ikeď je pravdou aj to, že v tomto moteli nie sú práve pohodlné postele, ale aspoň je to miesto, kde by ma určite nenašli. Teda snáď.

Louis mi volá najmenej 10 krát za deň, no ja mu to nehodlám zdvihnúť, nechcem počuť jeho hlas. A je dosť možné, že keď hovor príjmem, ozve sa Zayn.

Môj mobil sa začal znova ozývať, čo ma už naozaj naštvalo. Dnes to bolo už asi 20ty krát. Nahnevane som k nemu došiel a bez toho, aby som sa pozrel kto volá som to zodvihol.

"Čo je?!"

"Niall?! Bože môj, už som s-"

"Zastav sa, prosím ťa. Som v pohode, nemaj strach. Čo potrebuješ?"

"Kde si?"

"Tak to ti určite poviem..." odfrkol som trocha nepríjemne, ale čo dopekla nepochopili, že nechcem s nikým hovoriť?!

"Ja viem Ni prepáč, ale bojíme sa o teba. Hlavne Zayn, ten sa ide zblázniť a do noci prehľadáva mesto a-" nedokázal som to viac počúvať, musel som ho stopnúť. Jeho meno vo mne vyvolalo smútok a hnev zároveň. Ja som ho miloval a on sa so mnou len zahrával.

„Ja to už nedokážem! Jasné?! Už to nejde! Rose je moje všetko a viem, že aj preňho, ale nedokážem s ním tráviť ani len minútu v jednej miestnosti. Neverím, že sa to všetko, čo sme si sľúbili rozplynulo v jednej sekunde. Bol som naivný. Jemu vždy záležalo iba na sebe a nikdy nie na druhých. Trhá mi srdce opustiť ho, no nemám na výber. Viem, žeby spravil všetko preto, aby mu malú prisúdili a ja nemám silu sa s ním o tom dohadovať. Mám toho dosť, mrzí ma to. Možno mi pár dní voľna pomôžu, ale netuším či sa k nemu dokážem vrátiť. Cítim ho, cítim jeho bolesť, ale musím to urobiť, než si to rozmyslím..."

"Počkaj, o čom to rozprávaš. Čo chceš spraviť?!" Louis ma hneď prerušil a jeho hlas znel vydesene. Trápilo ma, že je kvôli mne smutný, no aj napriek tomu nebudem nasilu predstierať, že k niekomu niečo cítim, ak mi ten dotyčný ublížil.

"Proste potrebujem zmiznúť..." šepol som si viac menej pre seba, no dosť nahlas, aby ma veľmi dobre počul.

"A kam? Niall, nevymýšľaj hlúposti prosím ťa..." zdalo sa mi to alebo som počul v jeho hlase slzy.

"Proste to potrebujem, tak to pochop."

"Dobre Ni, ale vieš, že omega nemôže byť dlho bez alfy, vieš čo sa môže stať?"

"Viem, preto si to musím rozmyslieť." povzdychol som si a posadil sa na posteľ. 

"Ni, prosím nerob hlúposti. Nechaj si to od vysvetliť prosím, Zayn-"

"Nehovor jeho meno! Ja....ja len potrebujem čas pre seba, potom sa rozhodnem."

"Dobre....len mi aspoň raz za čas odpovedz na správu prosím. Naozaj mám o teba strach a hlavne o tvoje malé. Raz si potratil a ja nechcem, aby sa ti niečo stalo..."

"Viem, ale som v pohode, aj drobec je, tak ťa to trápiť nemusí."

"Ni, prosím, kde si? Aspoň sa stretnime, prosím..." jeho hlas znel tak zúfalo, až som nakoniec s povzdychom súhlasil.

"Fajn, ale keď tam bude Zayn, tak sa v tom momente otočím a zmiznem."

"Nebude, sľubujem. Len chcem na vlastné oči vidieť, že si v poriadku."

"Tak fajn. Ozvem sa, čau," zložil som to rýchlo, ani neviem či počul moju poslednú vetu, ale musel som.

Po tvári mi začali stekať slzy. Viem bolo to voči Louisovi, no aj voči chalanom dosť nefér, ale Zayn mi znova ublížil a ja to už nevládzem. Som vyčerpaný a to, že som po nociach nemohol spať tomu nepomáhalo. Cítil som hroznú bolesť vo vnútri akoby mi niečo chýbalo, no musel som to ešte pár dní vydržať.

S povzdychom som sa presunul do kúpeľne a opláchol si tvár. Naozaj som potreboval najmenej 8hodinový spánok.

Drobec začal pomaly na seba upozorňovať, čo ma veľmi potešilo. Aspoň viem, že je v poriadku. Hodnú chvíĺu som len tak stále a hladkal si bruško, než mi došlo, žeby som si mal aspoň trocha zdriemnúť. Alebo sa o to aspoň pokúsiť.

Práve keď som si chcel ísť trocha ľahnúť sa ozvalo klopanie na dvere. Prekvapilo ma to, keďže som nikoho neočakával, no i tak mi zvedavosť nedala a šiel som sa pozrieť.

No len, čo som tie dvere otvoril, oľutoval som to.

"Z-Zayn?" 

***

Ahoj, áno áno meškám a ospravedlňujem sa. Dúfam, že sa nehneváte a budem rada za vote a koment s názorom. Dieliky budu pravdepodobne už len dve, no uvidíme. 

Ďakujem, že to ešte niekto číta aj keď update nie je často. ☺☺

P.S. Oslravedlňujem sa za chyby.

Love, K.

Our sunshine/ Ziall/ Book 2 ✔Where stories live. Discover now