"Beren bornozum nerde?"
ses yok.
"Bereeeen!"
yok artık daha neler bornozum yok ve evde tek miyim? Beren haber vermeden çıkmazdı bir şey mi oldu acaba.Neyse tek olduğuma göre çıplak olmamda bir sakınca yok. banyodan çıkıp odama gittim. Nerde bakalım bornozum lalala çok rahatım. odama girip sandalyemin üstündeki bornozu aldım ve arkamı döndüğümde..
Lanet olsun o orhun mu beni gördü mü yani böyle bu halde kendimi bir anda yere attım belkide görmemiştir ah dizim çok acıdı. Eğilip yerde emekleyip perdemi kapattım. İNANMIYORUM. Bu kaç oldu rezilliklerim bitmiyor. perdeyi çekip yerden kalktım üstümü değiştirip bereni aramamla kapı çaldı Beren ağlıyor. Umarım sevgilisinden ayrılmamıştır.
"Derin biz kavga ettik çok kötüyüm"
"Yapma zaten senden kısa daha iyisini hak ediyorsun. Çocuk turşu gibi kokuyor ve kırmızı ve yeşili aynı anda giyiyor"
"Onunla değil Derin sevgilimi gömmeye bayılıyorsun ama annemle kavga ettim ondan nefret ediyorum kendim yaşıycaksam paramıda kendim kazanacakmışım" ah şu zengin tripleri biliyorum çünkü annemin sevgiliside böyle. Sırf zevk için alışveriş yapanlardan parası var diye yenilmez sanıp terk edilince parasıyla intikam almaya çalışanlardan tamam açıkçası başarıyorlar.
"Benimle birlikte garsonluk yapabilirsin senin için konuşurum zaten arıyorlardı birini"
"Lütfen benimle kuaföre gel derin yalvarırım gel" kuaför mü beni sadece oraya çağırmayın nedeniyse geçmişim ve bunu şuan anlatmak istemiyorum derken kurtarıcım geldi kapı çalıyor.
"hahahhahha o ne ya" karşımda elinde sufleyle orhun duruyor bir saniye fotoğraf çekmek istiyorum üzerindeki mutfak önlüğümü dövmeleri ve küpesiyle mütiş görünüyor sufleyi dışarda bırakıp Orhunu almak istiyorum.
"Seni için getirdim banyodan sonra iyi gider diye düşündüm"
"Görmüş olamazsın" yüzümün ne hale geldğini tahmin edebiliyorum görmüş olamaz değil mi?
"Sadece ben değil film gecesi düzenliyordum afiyet olsun güzel göğüsler" diyip tabağı veriyor ve gülümsüyor o anda kapıyı suratına çarptım. AFERİN DERİN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Topuklu
Teen Fictionah topuklular vazgeçilmezim ve sanırım biraz anormalim. Başım dertten kurtulmuyor nedense. Lise için çok mu fazla?