ben güçlüyüm

791 5 0
                                    

ah..

Bu gerçek olamaz gözlerimi açacak halim yok telefonum nerde bilmiyorum dün Bereni yemeğe götürdükten sonra eve gelip ağladım.

Belki saatlerce ağlamışımdır ama onun benimle olması gerekirdi. Beni sevmeliydi, benimle gülmeliydi bir başkasıyla değil. Neden tüm bunları ben yaşıyorum.

    Herneyse işte uyandım ve dershaneye gitmem gereken bir gün. Yorgunum gözlerimi açamıyorum.

   Ah iste telefonum burda ve 23 cevapsız arama kimin aradığını tahmin etmek zor değil. Tabiki burak. Şu hayatta bana destek olan tek insan.

"alo burak?"

" bravo süper zeka"

"ne oldu yine"

"Derin sen neden telefonuna bakmıyorsun acaba?"

"Nerde olduğunu bulamadım akşam bize gelsene anlatmam gerekenler var"

"Beren evdeyse gelmem"

"Sacmalama kapatıyorum" diyip suratına kapattım. Evet Burak bir tişört beğendi ve tahmin edin o tişörtü Beren aldı sevgilisine.

Evden çıkıp kapıyı kilitledim. Beren çoktan çıktı bir ajansa mı ne gidecekmis.

   Ve bende bugün kendimi cüce gibi hissediyorum. 4 yaşında annemi kaybedip sokakta kalmıs gibiyim. Herkes çok büyük ve her an üzerime basabilirmis gibi geliyor. Bu topuklu giymemenin yan etkisi olsa gerek. Ve aniden bastıran yağmur..

  Şaşırdım mı? Hayır. üstümdeki beyaz tişört iyice bana yapışıyor belkide sütyen giysem iyi olurdu. Vişne gibi durduğuna eminim. Ve karsıda yakışıklı komşumuz Orhunu görüyorum. Yanına bir kız gelip ona sarılıyor. Şemsiyelerinin altında kolkola girip kupkuru bir sekilde yürüyorlar.

   Normal hayata döndüğümde bir çingene bana karanfil satmaya çalışıyor. Bu karanfil uğurluymus falan. Ne kadar reddetsemde sonunda pes ediyorum. Ama bu çok sacma. Ciddiyim buna kim inanırki.

    Gece eve dönmeden önce evin yanındaki süpermarkete giriyorum şarap alsam iyi olacak Beren ve burak bayılır. Bir an arkamı döndüğümde Orhuna çarpıyorum. Hayır bu çarpmak değil az önce ona kafa attım. Neden bu kadar utanc vericiyim?

    "Coook özür dilerim iyi misin?"

    "hahaha evet harikayım ben şaraplara baktığını görünce yanına gelmek istedim rahatsız ettiğimi söylesen giderdim kafa atmana gerek yoktu" diyip sevimlice gülümsüyor

      "ne ov ben bilerek yapmadım şey çok özür dilerim im sarap sever misin?" konuyu değiştirmeye çalışıyorum.

       "evet aslında şunu tavsiye ederim" diyip eline hiç denemediğim bir marka alıyor. Bana GÜLÜMSEDİ! Şuan dans etmek tepinmek istiyorum ama pek doğru bir an değil benden korkabilir. neden senin sevgilin var ki?

    "Derin iyi misin?"

     " İsmimi nerden biliyorsun?"

     "karsı apartmandayız tam senin odanın karşısında benim odam var ve duvarında kocaman bir derin yazısı gördüm. İsmin Derin değil mi?" diyip gamzelerini gösteriyor. Hem yakışıklı hem zeki. Keşke benim olsan.

   "Evet ve sendee.." diyip cevap bekliyorum

   "Ben orhun ve işin yoksa şarabı paylasabiliriz diye düsünüyorum"

     O an sinirleniyorum senin sevgilon var kaltak evet çok yakışıklı olabilirsin ama sevgilini benimle aldatamazsın! Bende aldatıldım. 

    O an aklıma gelince Orhuna tokat atıyorum ve şok geçirmiş bir sekilde yüzüme bakıyor.

   "Ben özür dilerim kötü bir sey mi yaptım?"

    "Sevgilini nasıl aldatırsın o bunu hak edecek ne yaptı?! Seni salak daha bu sabah birlikteydiniz!" bağırıyorum ve gözlerim dokuyor bu konuda fazla acım var. Bu konuda affetmem.

     "İlk olarak bu sabah ablamla birlikteydim ikinciside yeni tanıştıklarımı yatağa atmıyorum. Tanışmadıklarımı atarım ama fark ettiysen şuan seninle tanıştım arkadas olmak istiyorum" diyip suclu gibi ellerini havaya kaldırdı.

    Bir saniye kestik.

O az önce bana laf mı soktu?

"Özür dilerim kendimi affettiricem bir gün yemek yeriz olur mu?"

   "Evet Derin daha 10 dakikadır tanışıyoruz ve bana daha şimdiden kafa ve tokat attın yemek yersek çatalı boğazıma falan sokacağını düşünüyorum daha az tehlikeli bir sey bulmalıyız bence?" Benden korktumu yani diye düsünürken dudaklarını gülmemek için birbirine bastırdığını gördüm. Birden kahkaha atmaya başladım o da bana katıldı. Kapının önüne geldiğimizde durup bana yaklastı. Beni Öpecek mi? Daha yeni tanıstık ama karsı çıkacak değilim.

   Yaklasıp kulağıma fısıldadı "Yanağına küçük bir öpücük kondursam beni öldürür müsün yoksa sadece döver misin Derin" birden kahkaha atıp onu öptüm

"Görüşürüz" 

    (birkac vote alırsam orhun derin beren ve doruk un fotografını atarım)

TopukluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin