Hatırlıyorumda anneannemle piano çalardım dünyanın en mutlu zamanları hiçbir şey umrumda olmazdı ama şimdi öyle özlüyorum ki. bazen yorgun düsüyorum bırak gitsin diyorum yasamaya değer hiçbir sey yok falan.
Ben hiç değer vermiyor gibi dursamda bereni her seyden fazla seviyorum o hep yanımda olmaya çalısıyor.
İyice sinirlerim bozuldu. Anneannem zayıf yanım onu çok özlüyorum sadece o yanımda olurdu. Onunla güvende..
Kapı mı çalıyor? Ah yine duymamışım üzerimde bornoz var ama bu saatte zaten evde gelecek tek kişi Beren. Anahtarı şu kızın boynuna asmalıyım belkide. Kapı ısrarla çalınca hic bakmadan açtım. Tahmin edin karşımda kim var?
Evet arkadaslar orhun üzerindeki mutfak önlüğü harika. Gülmemek için kendimi kasmak zorundayim bi şort giymis üştüne kırmızı tişört ve mutfak önlüğü. Elindeki pastaya benzer sey mütis duruyor üzerindeki cilekler harika.
Daha fazla dayanamıycam gülmeye başladım.
Lanet olsun benim üzerimde bornoz mu var?
Tamamen unutmuşum. İçeri koşup telefonumu aldım. Orhun derin diye birkac defa bagırdı.
"Bekleee"
"tamamdır keyfine bak"
Hah iste telefonum burda caktirmadan orhunun fotografini cektim. Ups flas varmıs yandık.
"Derin o telefonu buraya getir demesiyle koşmaya başladım"
"Orhun yapma masum bir fotoğraf" dedim yatağın üzerinden süper mini bornozumla atlarken.
"Derin koşma buraya gel"
"AHHH BUNU BURAYA KİM KOYDU"
********* ***************
Büyük bir gürültü geldi umarım bir seyi yoktur neden koşturdum ki zaten of. İçeri girdiğimde derin yerdeydi bornozu ve kanayan diziyle bana bakıyordu. Hop buna ne yapmak gerek ki?
"Derin iyi misin seni hastaneye götüreyim mi" dememle gülmeye başladı bu kız anormal mi dizi fena kanıyor.
"Saçmalama senin dizin hic mi kanamadı?" ben evden çıkmam derin. Herneyse bornozla harika görünüyor yapmayın bende erkeğim. Yanına gidip peçeteyle dizini sildim. yüzüme baktığını hissedebiliyorum. Ama dizinden baska bir yere bakma cesaretim yok.
İnlemesiyle irkildim çok mu kötüydüne yapacağımı bilmiyorum.
"Çok özür dilerim benim suçum Derin birdaha istemediğin bir sey yapmam söz"
"Bu yara daha önce olmuştu zaten" diyip güldü
"Sürekli koşuyor musun?"
"Hayır ahahhaha hayır tabiki ben o gün kendimi son anda aniden yere attığımda.."
Hangi gün ne son anı bu kız ne çeviriyor ya? Aa anladım hani şu sexy vucudunu sergiledigi zaman. Gülmeye başlamamla Derin kızardı.
"anlaşıldı"
aksama dogru yeni 2 bölüm var ama lütfen vote
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Topuklu
Teen Fictionah topuklular vazgeçilmezim ve sanırım biraz anormalim. Başım dertten kurtulmuyor nedense. Lise için çok mu fazla?