Aşk acısı

1.2K 10 0
                                    

"Anne evde misin?" beni neden aceleyle cağırdı merak ediyorum doğrusu.

"Annee!" of hadi çok yoruldum zaten yağmurluydu. Telefon mu çalıyor? Nerde bu telefon of büyük çanta her zaman iyi değildir ama bazende sığdıramazsınız iste helede benim gibi tuhaf bir insansaniz evet sonuçta ne zaman neye ihtiyacım olacağı belli olmuyor sonucta başıma ne geleceğide belli değil. Ne zaman ev arkadaşınızın astım krizi geçireceğini yada babanızın adamlarının sizi takip edeceğini bilemezsiniz sonu... Neyse bunları zonra anlatırım

"alo anne nerdesin? Yarım saattir seni bekliyorum bu kadar acele ettiğime değmeli"

"Evet acele et demistim derin. Ben çoktan çıktım"

"Nasıl çıktın of anne neden çıkmadan aramadın nereye gidiyorsun bu kadar acil merak ediyorum "

"Biz muratla yurt dısına gidiyoruz!" Hop bi saniye murat dediği benim cici babam mı oluyor yani?

"Sevindim anne ne zaman dönersin?"

"Belli olmaz uçağa biniyorum kapatmam gerek seni seviyorum" demesiyle telefon suratıma kapandı güzel harika aa tabiki benim için sorun değil. Zaten annemle aram iyi sayılmaz en azından bu evde bana kaldı güzel kafa dinlerim. Umarım bu sırada beren kendine bir sey yapmaz.

Evet iyi insan lafının üstüneee sevgili berenimiz arıyor açmasam mı? Hayır en son 2 gün sevgilimle otelde kaldıgımda berene haber vermemistim o da korkup polisi aramıstı. SAF.

"Efendim beren"

" Derin hadi eve gel evde hiçbir sey yok lütfen çok açım benimle yemek yemen gerek tek çıkmayı sevmiyorum" biliyorum beren biliyorum sen tek başına ne yapabiliyorsun ki? Ama bildigin gibi gittiğin lüks yerler için param yok sende bok gibi olan paradan bende yok beren of kendimi yoruyorum.

"Tamam beren geliyorum şimdi" diyip kapatıyorum kırmızı topuklularım kırmızı rujum siyah süper mini elbisem ve uzun siyah saçlarımla yoldayım. tabi az önceki yağmurdan geriye sac kaldıysa.

Neyse sonunda evdeyim güzel. Bereni ikna ettim ve alısveris yapmaya gidiyoruz yemeği birlikte yapıcaz bereni ikna ettim oleeyyy. Bu sosyete prensesini nasıl mı ikna ettim?

Beren arkadaşlık iliskilerine önem verir ve bende birlikte yemek yaparsak amerikan dizilerindeki gibi egleniriz dedim.

Neyse markete geldik su tekerlekli arabalardan aldık.  Berenin elindeki ne! durun filmi durdurun beren prezervatif mi aldı? hayır hayır. tamam sakinim olabilir değil mi? Beren o seyi sepete atti.

"ahahah berencim onu ne yapacaksın?"

"sakız her zaman lazım olur aldim hem bunu denememistim" ah SAF

"Beren o prezervatif"

berenin gözlerinin büyümesi ve kızarmasıyla gülme krizine giriyorum ama tüm mutluluklarım gibi bu da kısa sürüyor. Bay ego yığını tam karşımda lanet olsun ayrılalı sadece 4 gün oldu. saydığımdan değil ben sadece.. biliyorum iste tamam mı.

Yanından geçip bakmamayı düsünüyorum evet bunu yapıcam. Tam yanına giderken arkasını dönüp bir sarışını öpüyor gülüyorlar ve ve sanırım o mutlu. Benim gibi yas mı tutsaydı? Koşarak geri dönüyorum.

"Derin neyin var gözlerin kızarmıs iyi misin" diye fısıldayan bereni gördüm.

Sonra ağlamaya basladım evet canım yanıyor. Ve o sarı sürtügün ezilmis fıstık ve pasta malzemesi aldığını görüyorum evet bir planım var. Berene anlatıyorum ve tabiki her zamanki gibi yanımda ah bu kızı seviyorum. Market görevlisine arac plakasi veriyor ve Doruk (bay ego) aceleyle çıkıyor. Sarı sürtük pesinden gidip market arabasını bırakıyor BİNGO!

Gidip fıstık posetini acıp içine kekik dolduruyorum. Doğru tahmin Doruğun kekik alerjisi var. Hayır saçmalamayın tabiki o sarı sürtükle hemen cıktığı için onu öldürmiycem çünkü onu öldürecek kadar alerji yapan bir sey bilmiyorum evet bilsem kesin yapardım ama sadece yüzü kabaracak en az 1 hafta.

Geri geliyorlar ve market arabasini alip devam ediyorlar sonra o sarı sürtük durup doruğu öpüyor ara vermeden. ve ve..

biraz daha devam ederse..

Ben uyarmıstım market arabasını üstlerine doğru fırlatıp hemen bereni alıyorum hic bir sey almadan kosarak çıkıyorum ve tabiki onlarin sok çıglıklarını duyuyorum umarım o recel kafasına düsmüştür.

Her neyse iyiki Beren vardı. Ve evet hala canım acıyor neden yaşadığımı merak ediyorum. Ama hayır intikam almadan ölmem ve ah sanırım bileğimi burkmusum Topuklular..

(birileri okuduğunda sonraki bölüm gelir hemde hemen)

TopukluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin