13

4.2K 370 29
                                    

Când deschise ochii, Teju îl văzu pe Malakai care o privea trist. Bărbatul îi strângea mâna, pe când ea doar privea in jur. Acea culoare alba imediat îi dădu de înțeles că se afla intr-un spital. Imediat tresări și dori sa se ridice din pat, insă Malakai o opri. Nu avea să o lase să facă vreo mișcare bruscă care i-ar putea provoaca din nou vreun leșin.

- De ce sunt aici, Kai?

Imediat cum auzi alintul zâmbi. Apoi îi plasa un sărut pe mana. Dorea să o facă să se simtă fericita.

- Doar o cădere de calciu. În rest ești bine.

- Sigur?

Cea de-a doua întrebare îl făcu pe bărbat să inghita în sec. Nu era pregătit să îi spună adevăratul motiv pentru care e în spital. Așa că doar se prefăcu că nu auzi intrebarea si se ridica in picioare zâmbind.

- Merg să vorbesc cu doctorul despre externarea ta. Apoi vom pleca.

Tej doar dădu din cap, iar el ieși pe ușa salonului. Caută medicul, apoi se apropie de el.

- Domnule doctor, putem pleca?

- Desigur, însă mai întâi semnați foaia de externare. Cum a reacționat pacienta la aflarea veștii? Adică alți pacienți când află nu reacționează bine.

- Încă nu știe. Îi voi spune deseara intr-o atmosfera familiara.

Doctorul dădu din cap și pleca să semneze
foaia de externare. Imediat cum o făcu pleca stresat spre salonul fetei. Ii era extrem de frica sa nu afle adevărul, cel puțin nu acum. Intra și îi zâmbi. Apoi de apropie de pat luandui mâna în a sa si se așeză alături. Îi privi chipul care parca strălucea, iar el dorea ca acea strălucire sa nu o mai paraseasca.

- Putem pleca.

Fata fericita se ridica imediat în picioare și fu gata de plecare. El zâmbi, iar ea îl privi intrebatoare.

- Vrei sa pleci in haine de spital?

Ea doar îi făcu semn să iasă, iar la scurt timp ieși și ea schimbata. El îi dădu mâna, însă Tej nu o acceptă și merse înainte, totusi imediat simți o amețeala puternica asa că Malakai o apuca gentil de talie și o ajuta să ajungă la mașină. Stia că în acea stare îi va fi extrem de greu.

- Mă duci acasă?

- Nu. Vreau sa te duc în parc la o mică plimbare. Mai ales că ai ieșit din spital și ai nevoie de aer curat.

Tej dori să protesteze, insa apoi gândi că e o idee buna. Avea nevoie de o plimbare, iar Malakai nu era o prezenta atât de rea in acel moment.

Ajunși în parc Teju ieși fericita din mașină si inspira aerul curat. Ultima oară fu în parc cu copii, dar de aceasta dată se simți mult mai diferit. Se simțea fericita. De acea dată acceptă mâna lui Malakai și începu să se plimbe alături de ea pe alee. Ambii erau extrem de liniștiți. Din când în când mai aruncând unul altuia cate o privire.

- Tej, ești fericită?

Fata inghiti în sec. Nu era fericită. Cel puțin nu se simțea astfel, insă dori sa evite răspunsul așa că doar își lăsă capul în jos.

- Îmi pare rău. Nu am dorit să te fac sa te simți aiurea.

Fata din nou tacu. El nu o făcu să se simtă aiurea, insă dorea să fie fericita. Măcar pentru scurt timp.

- Kai, tu ești fericit?

- Acum da, deaoarece tu mă faci să mă simt așa.

Teju simți imediat cum obrajii îi iau foc, iar ea își feri privirea.

- Ești draguta când rosesti.

- Kai, ești logodit. Ce ar spune Tina daca ar ști că ești aici cu mine?

- Nu ar spune nimic. Da? Acum ce spui daca am pleca? Vrea să îți fac o surpriza.

Fata îl privi intrebatoare. Nu avu parte de prea multe surprize în viața ei. Așa că fiind nerăbdătoare acceptă. Dorea să afle despre ce e vorba mai mult ca orice. Urcați în masina Malakai o privi intens.

- Tej, orice voi spune sa nu te enervezi, da?

Ea doar acceptă și dori sa se pună mai comod in scaun însă el îi luă fata în mâinile sale și îi plasa un sărut pe frunte, care o făcu pe fata să zâmbească instinctiv.

Ajunși în fața casei, Malakai simțea cum inima îi va sari din piept, nu avea idee cum vor accepta membrii familiei vestea pe care avea să le-o dea. Îi mai întinse încă odată mâna fetei și îi zâmbi cu încredere. Fata îl lua de mână și intrară împreună in casa.

- Xenia, Sammy, mama, Tina, puteți veni va rog in sufragerie?

Cele patru femei, urmate de soțul Xeniei, White și Caleb care au venit acolo în căutarea scumpei lor surori. Imediat mama bărbatului și Tina s-au schimbat la fata la vederea mâinilor celor doi, femeia fiind gata în orice moment să o omoare pe Tej. Pe cand Xenia si Sammy, priveau zâmbind cele două mâini împreunate.

- Deci, mama, cred că am sa incep cu tine. Știu că îți place extrem de mult de Tina, și ți-ai fi dorit să fiu împreună cu ea, însă îmi pare rau. Aceasta nunta nu va avea loc.

Fețele celor aflați în camera s-au schimbat imediat. Nimeni nu înțelegea ce îl apuca pe Malakai in acel moment.

- Stiu că aveți întrebări, însă vă voi spune totul clar. Rup logodna cu Tina. Deoarece vreau să mă căsătoresc cu Teju.

TejuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum