Când se trezi Tej nu îl văzu alaturi pe Malakai. Simți o urma de dezamăgire, insa care nu dura mult timp. Malakai intra in camera cu o tava plina de mâncare. Tej se ridica în șezut și îi zâmbi. Nu venea să creadă că toate acestea se întâmplă cu ea. Bărbatul așeza tava cu atenție pe pat și se apropie de ea pentru ai sărută buzele. Fata i-l oferi si se întoarse spre tava care o aștepta. Își linse buzele pofticioasă și începu să mănânce.
- Cu mine nu împărți?
Teju căzu câteva secunde pe gânduri, insa îi răspunse jucăuș:
- Nu.
Malakai se bosumfla și se întoarse cu spatele la ea. Fata dădu nepăsătoare din umeri și începu să mănânce.
- Vrei?
Teju începu să îi plimbe prin fața o căpșuna, iar el doar o ignora. Fata zâmbi la vederea acelui comportament copilăresc și mușcă din fruct. Pe când el se întoarse nemulțumit.
- Ești rea.
- Ba nu, eu am dorit să împart, insa tu faci nazuri.
- Insa știu ceva ce mi-ar placea mai mult.
Malakai se apropie de ea și se poziționa deasupra sa. Îi prinse mâinile deasupra capului și îi plasa un sărut in coltul gurii. Tej se foi nemultumita și își ridica capul pentru ai săruta buzele, ceea ce îi stârni bărbatului o stare de amuzament, insa nu o lasă prea mult sa sufere, așa că își lipi buzele de ale ei. Într-o fracțiune de secundă își plasa mâinile pe obrajii ei, iar fata își duse mâinile în parul sau. Teju ajunse să iubească acea senzație pe care i-o dădeau săruturile lui. De fapt ajunse să îl iubească pe el. Când se despărți de ea Malakai observa cum obrajii i-au prins o culoare roșiatică, iar ochii îi sclipeau. Așa că începu să îi mângâie obrajii și să îi sărute.
- Știi, arăți foarte bine când roșești.
Fata îi zâmbi și se ridica din pat. Îi privi chipul și îi mai plasa un sărut înainte de a pleca spre baie, pe când bărbatul deschise șifonierul și privi hainele pregătite pentru plimbarea lor. Se îmbracă rapid, apoi o văzu pe Tej cum iese din baie. Îi făcu semn spre hainele de pe pat și o puse să se grăbească. Avea destul de multe planuri pentru acea zi și nu dorea să piardă nici un moment.
Cand fu gata Tej iesi din cabana. Abia atunci reuși să admire frumusețea din jur. Un peisaj demn de admirație. Zâmbi când îl văzu pe Malakai care o aștepta. Bărbatul îi întinse mana și își împletici degetele cu ale ei. O conduse până intr-o zona de unde porneau mai multe telecabine, ceea ce o făcu pe Tej să privească uimită. Era prima oară când vedea așa ceva, așa că se simțea ca un copil mic. In momentul în care puse piciorul în acea cabina înlemni. Până atunci nu realiza că are frica de înălțimi, iar Malakai observa asta imediat. Îi strânse mâna in a lui liniștitor, iar cu mana libera îi înconjura talia. Se îndrepta cu ea spre geamul mare al cabinei și el se lipi mai bine de Tej.— Îți place?
— Kai, îmi e frica, insa e frumos.
— Inspira, respira. Privește atent pe fereastră. Observa frumusețea din jur.
Tej îi ascultă indicațiile și făcu întocmai. În sfârșit simți cum acea stare de frica ii dispare încet încet, iar ea poate sa se bucure in sfârșit de acea mini călătorie cu telecabina.
Când mica călătorie se termina, cei doi au părăsit telecabina. Malakai o apropie de el și o conduse spre un restaurant.
— Kai, ce facem aici?
— Luam masa, nu e evident?
— Vreau inapoi. Hai doar sa luam ceva la pachet și mergem înapoi la cabana. Nu îmi place printre atâta lume, îmi amintește de clubul in care lucram.
Brusc palama pe care o primi de la ea in acea seara își făcu apariția, iar el zâmbi. Încă nu îi venea să creadă că fu sifonat din prima zi a cunoștinței cu ea.
— Taj, iubito. Trebuie să te înveți să apari in lume. Până la urmă ești soția mea, iar soția mea trebuie sa fie cunoscuta de toți.
La auzul acelui cuvant "soție". Simți cum inima îi sare din piept, iar obrajii au început să îi rosească. Malakai o conduse spre o masa și îi dădu meniul. Imediat lângă ei a apărut un chelner tânăr, care la vederea lui Tej își etala imediat dantura perfecta.
— Deci, doriți să comandați ceva domnișoara?
Malakai mârâi, iar Tej observa ceea ce o făcu să zâmbească. Își retrase mana din a lui și îi aruncă o privire jucăușă chelnerului, care imediat observa și îi făcu cu ochiul.
— Cred că doresc niște paste cu sos de ciuperci și o limonada.
Aceasta închise meniul și îl privi pe Malakai care mai avea un pic și făcea fum la cat de roșu era.
— Deci, Malakai, tu ce dorești?
La auzul numelui său întreg acesta deschise la nimereală meniul și citi denumirea.
— Foie gras cu mirodenii și un pahar de vin.
Chelnerul nota, iar apoi îi mai aruncă o privire cocheta fetei și pleca. Imediat Malakai se ridica și el și pleca spre tejghea. Apoi reveni mulțumit.
— Iubitule, nu ești cumva gelos nu?
— Gelos? Sunt nervos, iubito, nervos. Cum dracu îndrăznești să flirtezi cu chelnerul ăla?
Taj îi luă mâna in a lui și îi zâmbi.
— Te iubesc, insă îmi place să te văd atât de roșu, îți stă bine.
Ea zâmbi, iar el o privi un pic confuz, insa atunci când înțelese ce spuse cu adevărat începuse să râdă, insa nu pentru mult timp. Alaturi de ei veni o chelneriță care le așeza in fața farfuriile. Teju îi aruncă o privire chelneriței care îi zâmbea lui Malakai, iar atunci fu rândul ei sa fie geloasa, insa își văzu soțul că e extrem de indiferent așa că îi zâmbi.
— Iubitule, hai sa ne grăbim. Abia aștept să ajungem la cabana noastră și să fim singuri.
Malakai aproape se îneca, iar chelnerița își încheie nasturele la cămașă. Pe când Tej zâmbi victorioasă, iar bărbatul observa asta. Își termină rapid mâncare alaturi de Taj, apoi plati.
Ieși alaturi de ea și urcă din nou in telecabina. De acea data drumul părând mult mai scurt. Ajunși la cabana Malakai începu să o sărute, ceea ce o lua prin surprindere, insa răspunse.
— Deci, iubito, așteptai să fim singuri?
Ea zâmbi rușinată și își las privire in jos. Pe când el începu să o sărute din nou, insa telefonul lui îi opri din tot ceea ce făceau. Malakai își trecu nervos mâna prin păr și răspunse, insa la scurt timp scăpa telefonul din mana.
— Se pare că luna de miere se anulează. Mergem la spital. Sammy a nimerit într-un accident extrem de grav.
w