Neyim var ?

29 13 0
                                    

08.16
Okuldayım. Omzum çok agrıyor. Dayanamıyorum. Ama dayanmak zorundaymışım gibi yapıyorum. Herkes bana eve git aileni ara diyor , ama umursamazlar diye arayamıyorum. Ya da daha doğrusu Malkoç (okulun müdürü) babama yine şikayet eder korkusu yüzünden çağıramıyorum. Ne yapacağım konusunda en ufak bi fikrim Yok maalesef. Su Anlık kimse bişey bilmiyor. Ama sessizliğimden herkes bi seyler olduğunun farkında. Hiç konuşmuyorum Bile. Yeter ki anlaşılmasın...
12.59
Babam okuldan aldı. Su an eve gidiyoruz. Beyza benim suratımda bi değişiklik olduğunu anladı üzüntüden atak geçirdi. Çok saçma yersiz buldum bu durumu ama anladım Kİ havadan nem kapan bir hastalığı varmıs. İlginç 🤔 babam aç mısın diye soruyor, bilmiyor Kİ ben hep babamdan utandıgımı... en çok babamı severim hayatta ama en çok ondan utanırım. Degilim dedim. .....
Eve geldik yemek yiyip hastaneye gidicem malum bugün duygucugumuzaa randevumuz var :) bugün büyük gün 😂😂 hadi ben kaçtım 💞👊😄
02.15
Sabahtan beri ağlıyorum. Göz yaşlarım kurudu artık. Çok canım sıkkın günlük😔 yüz felci olmuşum. İnanabiliyor Musun ?? Felç ya felcccc bu. Başka bişey degil. Bir tarafım çalışmıyor. Bana tam zamanında söylediğim annem bile inanmamıstı. Şimdi eğer ölürsem ne yapacak çok merak ediyorum. Babam , annem ve hiç konuşmadığım küs olduğum abim perisan içinde. Doktor beyinde tümör falan olabilir dedi. Emar çekilecek yarın gece birde. Bugün hastane de ordan oraya sürüklendik. Kulak burun Boğaz , nöroloji (beyin) , fizik tedavi ... yani anlayacağın doktor doktor gezdik. KBB ci suratımı görür görmez soka girdi anlayamadım nedenini. Bu NE böyle dedi. Bu tabi beni daha az korkuttu desem yalan olur. İşitme testine yolladı. Bir de Boğaz'larımdan ultrason çektirdi. Yarın sonuçlar çıkacak bakalım NE olacak ?
Fizikçi hasta analiz kağıdıma acil!! Tedaviye başlansın yazmış bunu DA anlayamadım. Gerçekten çok mu kötü durumum kimse bişey demiyor. Öleene kadar böyle kalmak istemiyorum...😭😭

KAYIP #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin