Tylko.

5 0 0
                                    

Nie zawsze wszystko idzie po naszej myśli. Pewnie dlatego często się złościmy i wyżywamy się na osobach znajdujących się tuż obok. Nawet nie potrafimy docenić tego, że są obok.

Dopiero teraz zaczynam zauważać sens tego wszystkiego. Dopiero teraz mogę oficjalnie się przyznać, jak bardzo mi na Tobie zależy. 

Uwielbiam spędzać z Tobą każdą chwilę robiąc dziwne rzeczy w dziwnych miejscach. Dziwnie się wtedy czuję, ale to jest niezwykle przyjemne. 

Nie potrafię opisać emocji jaką dokładnie czuję kiedy jesteś obok. 

Nie potrafię opisać emocji jaką dokładnie czuję kiedy Cię nie ma. 

Każde słowo starannie próbuję uwarzyć z precyzją z jaką nigdy wcześniej nie udało mi się zetknąć. Wiem, że czegokolwiek nie powiem jesteś w stanie w każdej chwili obrócić to przeciwko mnie. 

Przecież to są TYLKO momenty. 

TYLKO miłość. 

TYLKO przyjaźń.

Po co się głowić i dodawać temu głębszy sens. Skoro oboje wiemy że to TYLKO uczucie. 

I zaledwie TYLKO kilka chwil, które możemy razem spędzić. To TYLKO kilka minut, godzin, miesięcy,  czy lat. 

I TYLKO garstka emocji wypełniająca moje ciało z Tobą czy bez Ciebie. 

Jak bardzo nieprawdziwe może być uczucie, którym niechybnie się chwalisz? 

Jak bardzo prawdziwe może być uczucie, którym niechybnie się chwalisz?


NicOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz