Σας λαός φημιζόμαστε για πολλά πράγματα. Ένα από αυτά είναι η φανταστικά φανταστική οδηγική μας ικανότητα. Ξέρετε στροφές χωρίς φλας,προσπεράσεις από τα δεξιά,ταχύτητες του φωτός μέρα-μεσημέρι μέσα σε κατοικημένες περιοχές και πολλές άλλες τέτοιες πανέμορφες συμπεριφορές που μας καθιστούν σύγχρονους Ευρωπαίους πολίτες. Πέρα από την εγκληματική μας ανικανότητα χαρακτηριζόμαστε και από μια απύθμενη βλαχοκαγκουριά. Πάρτε χαπάκια για την δυσεντερία,κουβά για εμετούλη και πάμε να βιάσουμε τα μάτια μας.
1. Ο Κρητίκαρος
Τους Κρητικούς μπορείς με 2 τρόπους να τους καταλάβεις μέσα στο πλήθος. Από την ευρηματική διάλεκτό τους και από το navara που τρέχει με 150 μέσα στο χωριό φορτωμένο με την κατσίκα του γείτονα. Επίσης ένα ak-47 κοσμεί το κάθισμα όσο ένα μαύρο αυτοκόλλητο της Κρήτης κολλημένο στον πίσω προφυλακτήρα δηλώνει την καταγωγή του οδηγού,σε περίπτωση που μπερδευτείς και νομίζεις πως ο οδηγός είναι μίξη Ελβετού με Καναδού. Ζερβάκης στα ηχεία για να σε ακούνε μέχρι την Ρόδο και πάμε να βρίσουμε το Σύριζα που έκοψε της επιδοτήσεις οπότε άκυρο το να αγοράσει ο Κρητίκαρος την Πόρσε την Καγιέν.
Εργάζεται: κοινωνικοπολιτικοαθλητικός αναλυτής στην χασαποταβέρνα ο Σήφακας
2. Ο Στηβ Τζομπς
Ναι για εσένα μιλάω φοιτητή/ια της νομικής/ψυχολογίας και λοιπών σχολών που οι μύτες σας γκρεμίζουν υπόστεγα και ξηλώνουν τέντες. Εσένα που οδηγάς smart ή mini couper,ακούς Μποφίλιου και Χαρούλη,πίνεις καφέ από τα Starbucks,γράφεις ποίηση στο Mac σου,ανεβάζεις φώτο στίχους της Δημουλά με θέα το ηλιοβασίλεμα αλλά πάνω από όλα κολλάς αυτοκολλητάκι apple στον πίσω προφυλακτήρα για να επιβεβαιώσεις πως αξίζει να σε δείρει κνήτης οικοδόμος με δοκάρια από βελανιδιά.
Εργάζεται: συντάκτης στο pillowfight
3. Ο Γιακούμπ
Ρε χλεμπιονάρη ψωνάρα του ελέους attention whore της πόλης,όλοι ξέρουμε πως το αυτοκόλλητο του Ιατρικού Συλλόγου στάνταρ δεν είναι κολλημένο στο παρμπρίζ σου σε περίπτωση που κάποιος,κάποτε ψάχνει γιατρό. Το έβαλες για να ανταμειφθείς για το τόσο διάβασμα που ρίχνεις από το νηπιαγωγείο μέχρι και σήμερα από τις διάφορες γκομενίτσες,μόνο που το κόλπο δεν πιάνει γιατί οδηγάς το αμάξι της μαμάς σου. Οι μόνοι που τρώνε τον σιχαμένο προλογό σου είναι τα σαΐνια της τροχαίας μιας και συχνά πυκνά επικαλείσαι την δουλειά σου για να γλυτώνεις κάνα πρόστιμο.
Εργάζεται: TUHF university of Boston,στο τομέα μελέτης-θεράπευσης της νόσου Τακαμούρι
4. Ο Max Power
Γελάνε και οι πέτρες από τα νεφρά της γιαγιάς μου με τον εν λόγω πίθηκα. Ξέρετε αυτός που λέει δυνατά χωρίς ίχνος ντροπής:racing, because football needs one ball. Απαραίτητη δολοφονική μηχανή είναι πεζό ραλί ή σέατ ίμπιζα ή χόντα σιβίκ ή σιτροέν σάξο. Εξάτμιση που ξυπνάει και πεθαμένο,ξερογκαζιές κάθε 2 μέτρα,στροφές με χειρόφρενο ακόμα και στα καλντερίμια της Σαντορίνης,παραβίαση κάθε νόμου του κ.ο.κ όσο φροντίζει να μοιράζει μπόλικο καρκίνο με tribal αυτοκόλλητα,αυτοκόλλητα ανταλλακτικών τα οποία δεν έχει πάνω στο ''αμάξι'' του. Αναρωτιέσαι αν το φέρετρο που οδηγάει το έχει κλέψει.
Εργάζεται: pr σε κωλόμπαρο στον Εύοσμο,Θεσσαλονίκης
5. Ο χαζομπαμπάς
Πρόκειται για το κλασικό οικογενειακό αυτοκίνητο-έκτρωμα-σανγαμώτοσπίτιμου το οποίο είτε οδηγείται από ''δυναμική'' μανούλα είτε από κάποιον που παντρεύτηκε με το ζόρι έναν μπαζόκαδο τον οποίο άφησε έγκυο. Γενικά είναι να τον λυπάσαι τον κακομοίρη. Τόσα όνειρα πήγαν χαμένα όσο η γυναίκα του και η πεθερά του κάνουν την Ιερά Εξέταση να μοιάζει με τσάι και συμπάθεια. Θέμα χρόνου μέχρι να πάρει διαζύγιο ή να βρει γκόμενα ή και τα δύο. Το σετ περιλαμβάνει: αυτοκολλητάκι Baby on board,παιδικό καρεκλάκι και αυτοκόλλητα της Dinsey. Πανέμορφο αποτέλεσμα.
Εργάζεται: περιπτεράς
6. Ο Τέλης
Δεν αναφέρομαι στον συμπαθή βαψομαλλιά τηλεοπτικό χαρακτήρα που μεγάλωσε την γενιά του 90'. Αναφέρομαι στον 50αρη κυρ Παντελή με μπόλικη καράφλα και μυρωδιά τσιγαρίλας όσο ένας χρυσός σταυρός κρέμεται από το τριχωτή του βυζοχαράδρα. Ο Κυρ Παντελής όντας χρόνια οδηγάρας φροντίζει από την αγορά του αυτοκινήτου μέχρι τον θάνατό του να κολλάει στο παρμπρίζ του τα τέλη κυκλοφορίας. Το πως βλέπει είναι ένα εύλογο ερώτημα.
Εργάζεται: ταξιτζής
7. Ο θαλασσόλυκος
Ο θαλασσόλυκος είναι ο κλασικός τύπος που γουστάρει ταξιδάκια με πλοία. Με φέρι-μποτ. Στην Ύδρα. Υποκρίνεται τον δυσαρεστημένο για 5η φορά φέτος όταν ανακαλύπτει αυτοκόλλητα ''ANEK Lines'' στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Εργάζεται: λογιστής
BẠN ĐANG ĐỌC
{TYS17} H λίστα των ηλίθιων
Hài hướcΗ λίστα των ηλιθίων. Η λίστα με ανθρώπους που τους βρίσκεις σε διάφορα μέρη μέσα στην καθημερινότητα σου. Άνθρωποι τόσο διαφορετικοί αλλά ταυτόχρονα τόσο ίδιοι. Εκνευριστικοί όσο δεν πάει. Και μην ξεχνάτε. Δεν είμαστε κακοί. Αυτοί είναι ηλίθιοι.