Όταν το φέρει η κουβέντα και πεις πως σέρνεις το κουφάρι σου μέχρι το γυμναστήριο όσοι δεν πηγαίνουν θα σε κοιτάξουν με ένα βλέμμα οίκτου. Οίκτος όχι γιατί κουράζεσαι. Στα παπάρια τους. Οίκτος γιατί στο μυαλό τους έχεις ξεπέσει πιο πολύ και από τον Σφακιανάκη και αν δεν ξέρουν το ποιόν σου σε θεωρούν αυτομάτως πρόεδρο των κλαρίνων. Το γυμναστήριο γαμεί. Ναι γαμεί. Υγεία και ομορφιά. Τόσο απλά. Αρκεί να το κάνεις για να νιώθεις όμορφα εσύ και όχι για να προσπαθείς να αποδείξεις κάτι στους άλλους. Βέβαια υπάρχουν κατηγορίες ανθρώπων που την έννοια του γυμναστηρίου την κάνουν τόσο αποκρουστική όσο και τα νερά του Θερμαϊκού. Θαυμάστε τους.
1. Ο ιδρώτας
Τόσο νερό ούτε τα Γιάννενα τον Νοέμβρη. Ο συγκεκριμένος τύπος ανθρώπου δεν έχει ηλικία. Στην μια περίπτωση βρωμάει σαν σάπιο κρεμμύδι λόγω της τεστοστερόνης και στην άλλη βρωμάει σαν παντόφλα πενηντάρη τον Ιούλιο γιατί όντως ο συγκεκριμένος είναι ο πενηντάρης που λέγαμε. Μαλωμένος με την πετσέτα μιας και θεωρεί πως είναι διακοσμητικό στοιχείο,όπως και ο εγκέφαλος για τους χρυσαυγήτες. Εκτός από την μυρωδιά που μαραίνει και φοίνικα ο τύπος όπου πάει αφήνει και σταγόνες ιδρώτα.
Εργάζεται: Στο γυράδικο της γειτονιάς και στον ελεύθερο χρόνο του σκουπίζεται από τις πίτες.
2. Ο γκατζετάκιας
O τύπος είναι λες και έρχεται από το μέλλον. Εφαρμογή μέχρι και το πόσες σταγόνες ιδρώτα έριξε. Αυτό σας λέω μόνο.
Εργάζεται: Χάκερ. Τι περιμένατε δηλαδή;
3. Το πατόμουνο
Η κοπέλα αποτελεί πηγή ατελείωτου αυνανισμού μέχρι και για τις πετσέτες. Όλοι είναι πρόθυμοι να την βοηθήσουν με την ελπίδα να την παρκάρουν. Όταν βλέπεις μπουλούκι από άντρες ξέρεις σε ποιο όργανο (πονηρούληδες! γυμναστικής εννοώ) βρίσκεται.Η κοπέλα δεν είναι απαραίτητα ούτε πολύ έξυπνη ούτε πολύ χαζή. Για αυτό και κρατάει και high score με τα γελοία πεσίματα που δέχεται από το ''ισχυρό'' φύλο. Έξω μπορεί να έχει -100 Κέλβιν αλλά μόνο με άσπρο μπλουζάκι με μαύρο σουτιέν (ή και καθόλου σουτιέν με ρόγα που χαράζει διαμάντι) και με ραμμένο από ιστό αράχνης για κολάν γίνεται η σωστή η σέλφι. Απόφοιτη ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής.
Εργάζεται: Pr σε κωλόμπαρο στον Εύοσμο,Θεσσαλονίκης.
VOCÊ ESTÁ LENDO
{TYS17} H λίστα των ηλίθιων
HumorΗ λίστα των ηλιθίων. Η λίστα με ανθρώπους που τους βρίσκεις σε διάφορα μέρη μέσα στην καθημερινότητα σου. Άνθρωποι τόσο διαφορετικοί αλλά ταυτόχρονα τόσο ίδιοι. Εκνευριστικοί όσο δεν πάει. Και μην ξεχνάτε. Δεν είμαστε κακοί. Αυτοί είναι ηλίθιοι.